اجاره روف گاردن

این روزها شکل و ظاهر جشن‌ها و مهمانی‌ها دچار تغییرات جذابی شده است. قبلا جشن و مهمانی‌ها در منزل، سالن یا حیاط‌های قدیمی برگزار می‌شد. شکل و ظاهر این جشن‌ها نوستالژی اکثر ما است، اما به مرور همه چیز مدرن‌تر، شیک‌تر و جذاب‌تر شد. فضاهای دیزاین شده، سرسبز با دکوراسیون خاص برای جشن‌ها آماده شد تا همه چیز باشکوه‌تر برگزار شود. با آپارتمانی شدن خانه‌ها، روف گاردن بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت. تاحدی که این روزها اجاره روف گاردن به شدت مورد استقابل است. تشریفات کاژو برگزار کننده لوکس‌ترین و باشکوه‌ترین جشن‌ها و مهمانی‌ها، خدمات اجاره روف گاردن را ارائه می‌کند. به همین دلیل جزییات خدمات قابل ارائه را در ادامه شرح می‌دهیم تا انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

برای اطلاع و آگاهی از خدمات تشریفات مجالس کاژو اینجا کلیک کنید یا با شماره 09128465513 تماس بگیرید.

اجاره روف گاردن در تهران

مزایای اجاره روف گاردن چیست؟

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید مزایای اجاره روف گاردن چیست؟ چرا باید از خدمات روف گاردن استفاده کنید؟ قطعا شما هم فیلم‌های جذابی از جشن‌های خاص و شیک در فضای باز دیده‌اید. معمولا فیلم‌های خارجی پر از این جشن‌های جذاب است. همین موضوع در ذهن ما نهادینه شده است و زیبایی یک جشن لوکس را تداعی می‌کند. هیجان برگزاری جشن در زیر آسمان بدون سقف با دیزاین شیک و معجزه دکوراسیون، بسیار زیاد است. همین موضوع موجب می‌شود تا اجاره روف گاردن در تهران برای اکثر خاص پسندان، مورد توجه باشد. دارا بودن فضای ویژه و متنوع، موجب می‌شود تا امکان فیلمبرداری و عکاسی یونیک داشته باشید. پتانسیل بالای روف گاردن برای دیزان بسیار دست طراحان خلاق را باز می‌گذارد. زیبایی فضا با وجود آسمان آبی یا حتی آسمان شب، دلپذیر است. نورپردازی این فضا در شب نیز، می‌تواند استایل خاصی در جشن‌تان ایجاد کند. به همین دلیل اکثر افرادی که علاقه‌مند به برگزاری جشن‌های شیک هستند، طرفدار اجازه روف گاردن خواهند بود. این خدمات در سطحی حرفه‌ای و گلچین شده توسط تشریفات کاژو ارائه می‌شود تا رضایت‌بخش علاقه‌مندان باشد.

امکانات در روف گاردن

امکانات روف گاردن

معمولا روف گاردن‌ها در فضاهای بالایی برج‌ها، عمارت‌ها و ساختمان‌های بلند قرار دارند. ویو عالی در روف گاردن یکی از جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. همین ویو می‌تواند عکاسی مراسم‌تان را جذاب‌تر کند. پس اگر طرفدار عکاسی در لوکیشن‌های خاص هستید، قطعا انتخاب روف گاردن برای برگزاری جشن می‌تواند یک تیر و دو نشان باشد. از سوی دیگر، نبود سقف در بخش گسترده‌ای از روف گاردن، این امکان را فراهم می‌کند تا دور از محدودیت‌ها بتوانید هر ایده‌ای را پیاده سازی کنید. امکان طراحی و دکوراسیون خاص و رویایی شما، در این فضا کاملا فراهم است. به همین دلیل برگزاری جشن در روف گاردن می‌تواند زمینه ساز اجرای رویایی‌ترین ایده‌های‌تان توسط کاژو باشد. معمولا روف گاردن‌ها بخش‌های مختلفی دارند، وجود بخش‌هایی برای سرگرمی کودکان، استفاده از باربیکیو و سرگرمی‌های ایده پردازانه، می‌تواند به شدت جذاب باشد و جشن‌تان را خاطره‌انگیز کند. فضای نامحدود در برخی روف گاردن‌ها امکان آتش بازی را فراهم می‌کند تا بدون نگرانی، از زیبایی نور و انفجار لذت ببرید. کاژو با دارا بودن تیمی ایده پرداز می‌تواند متناسب با علایق شما، نوع جشن و بودجه مدنظر، بهترین برنامه ریزی را داشته باشد.

امکانات در روف گاردن
تشریفات در روف گاردن
تشریفات در روف گاردن

1- تشریفات

کاژو در بحث تشریفات یکی از برندهای لوکس و مطرح شمرده می‌شود که همیشه پیشتازانه، خاص‌ترین منوها را ارائه کرده است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده مسئولیت تشریفات جشن‌تان را، به ما بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید. ارائه جدیدترین تجهیزات پذیرایی به همراه میز و صندلی‌های لوکس و مبلمان شیک، می‌تواند فضای مهمانی یا جشن‌تان را زیباتر کند. ارائه این خدمات براساس سلیقه و علایق شما انجام می‌شود و کافی است تنها نوع دکوراسیون را انتخاب کنید.

2- کترینگ

ارائه خدمات کترینگ با متنوع‌ترین منوهای بین‌المللی یکی از تخصص‌های ما است. به همین دلیل پکیج‌های گوناگونی با هزینه‌های متفاوت ارائه می‌شود تا متناسب با بودجه و سلیقه شما بهترین پذیرایی از مهمانان‌تان انجام شود. پس اگر سلیقه خاص دارید یا عاشق منو غذاهای دریایی، تایلندی، آسیایی یا ایتالیایی هستید، مطمئن باشید که سرآشپزی بین‌المللی برای‌تان همه چیز را آماده می‌کند.

برای دریافت مشاوره تخصصی در واتساپ کلیک کنید.

کیترینگ در روف گاردن

3- دکوراسیون و دیزاین

زمانی که اجاره روف گاردن در تهران هدف شما است، قطعا دکوراسیون آن اهمیت بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید مطابق با دیزاین روز دنیا انتخاب کنید. کافی است عکس دیزاین مدنظرتان را ارائه کنید تا مطابق با همان ویژگی‌ها، همه چیز برای‌تان آماده شود. دکوراسیون روستیک، مدرن و بوهو از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع دکوراسیون محسوب می‌شود که ژورنالی‌ترین اجراهای ایرانی منحصر به کاژو است.

4- آلاچیق و آتشکده و آب نما

هیچ حسی جذاب‌تر از کنارهم بودن دور یک آتش گرم نیست. هرچند برای استفاده از چنین امکاناتی باید فصل مناسبی را انتخاب کنید که شب‌های نسبتا خنکی داشته باشد. اما مشاهده شعله‌های آتش و دورهمی مهمانان کنار آن بسیار لذتبخش است. وجود آلاچیق و آبنما نیز، می‌تواند حجت را تمام کند و هرآنچه برای یک جشن رویایی به آن نیاز دارید را، ارائه کند. اگر علاقه‌ای به المان خاص دارید، حتما در جلسه مشاوره با کارشناسان کاژو آن را مطرح کنید. همکاران متخصص ما، با سال‌ها سابقه همکاری و شناخت روف گاردن‌های رویایی تهران می‌توانند مناسب‌ترین و نزدیک‌ترین روف گاردن با ویژگی‌های مدنظر شما را پیشنهاد کنند. اجاره روف گاردن در تهران فقط زمانی مطلوب است که راهنمایی متخصص در این حوزه همراه شما باشد.

کیترینگ در روف گاردن
لوکیشن عکاسی در روف گاردن
لوکیشن عکاسی در روف گاردن

5- لوکیشن عکاسی

یکی از خدمات عالی که می‌توانید تجربه کنید، اجاره روف گاردن برای عکاسی است. حتی اگر قصد برگزاری جشن نداشته باشید، باز هم کاژو در کنار شما است تا خدمات عکاسی و فیلمبرداری در خاص‌ترین لوکیشن را ارائه کند. امکان تزیین و تغییر دیزاین در لوکیشن مدنظر با ایده آل‌های ذهنی شما برای طراحان کاژو فراهم است. پس کافی است کمی فکر کنید و در رویای‌تان پرواز کنید و سپس همان را برای ما بازگو کنید. قطعا نمودی از رویای‌تان را طراحی و پیاده سازی می‌کنیم تا زیباترین لوکیشن عکاسی را داشته باشید.

بیشتر بدانید: اجاره باغ تالار کوچک در تهران

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
سفره عقد روف گاردن

6-سفره عقد

بسیاری از عروس و دامادهای عاشق، به دنبال لوکیشن خاص برای عقد هستند. پیدا کردن یک اتاق عقد که روف گاردن داشته باشد بسیار مشکل است. از سوی دیگر محدودیت‌های این سالن‌ها و اتاق‌های عقد نیز، کلافه کننده است. اما خوشبختانه تیم کاژو با در اختیار داشتن تمامی امکانات می‌تواند با اجاره روف گاردن ارزان، سفره عقدی رویایی برای‌تان بچیند. این کار مزایای متعددی دارد. عکاسی و فیلمبرداری در محیطی خاص و جذاب، زیبایی بصری فضای برگزاری عقد، پذیرایی از مهمانان در محیطی متفاوت و باشکوه برگزار شدن جشن عقد از مزایای چنین انتخابی است.

7-سورپرایز

تفاوتی ندارد که هدف شما سورپرایز کردن عزیزان‌تان در روز تولد باشد یا سالگرد ازدواج! ما بهترین و خاص‌ترین برنامه را برای‌تان تدارک می‌بینیم. تیم کاژو با دارا بودن اتاق فکر خلاق و ایده پرداز می‌تواند تشریفات جشن‌های سورپرایزی و مناسبتی شما را برعهده بگیرد. پلنری حرفه‌ای وظیفه هماهنگی‌های لازم را برعهده می‌گیرد و سفارش غذا، لوازم پذیرایی و سایر موارد را صفر تا صد با بالاترین استاندارد انجام می‌دهد.

سفره عقد روف گاردن
نکات مهم در اجاره روف گاردن
نکات مهم در اجاره روف گاردن

برای اجاره روف گاردن در تهران این نکات را درنظر بگیرید

بسیاری از برگزار کننده‌ها، توصیه‌ای در زمینه انتخاب روف گاردن ندارند! درواقع هیچ اهمیتی ندارد که جشن شما خوب برگزار شود یا مشکلی در آن رخ دهد! آن‌چه اهمیت دارد عقد قرارداد و دریافت هزینه است. اما خوشبختانه کاژو با سابقه‌ای درخشان، دوست و همراه شما در این راه است. به همین دلیل براساس تجربیاتی که سال‌ها برای کسب آن‌ها زمان گذاشته شده، اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم. توجه به این نکات کمک می‌کند تا جشن لوکس و بی حاشیه‌ای برگزار کنید.

  1. سعی کنید در فصل‌هایی که ریسک بارش باران وجود دارد، از روف گاردن‌های بدون سقف استفاده نکنید.
  2. اگر فصل گرم برای برگزاری مراسم انتخاب می‌کنید، به فکر خنک کننده و مه پاش باشید.
  3. هوای بسیار گرم و هوای بسیار سرد اصلا مناسب فضای باز نیست. پس سعی کنید زمان مناسبی را انتخاب کنید.
  4. برای انتخاب مبلمان و میز و صندلی حتما شرایط و امکانات روف گاردن را بررسی کنید.
  5. برای دیزاین، باد و شرایط پیش بینی نشده را مدنظر داشته باشید.
  6. در صورت تمایل به آتش بازی حتما شرایط روف گاردن را بررسی کنید.
  7. ظرفیت روف گاردن را متناسب با مهمانان مشخص کنید.

هزینه اجاره روف گاردن در تهران

همه افراد برای برنامه ریزی یک جشن، بودجه مشخصی دارند. به همین دلیل باید هزینه اجاره روف گاردن در تهران مشخص باشد تا امکان انتخاب فراهم شود. معمولا براساس اولویت و علاقه‌مندی، این بودجه به خدمات مختلف اختصاص داده می‌شود. اجاره روف گاردن ارزان، مزایا و معایب خاص خود را دارد. اما انتخاب روف گاردن لوکس و گران قیمت نیز، تضمینی بر عالی بودن آن نیست. چرا که هر فرد متناسب با انتظارات و شرایط خود می‌تواند دست به انتخاب بهترین گزینه بزند. پارامترهای تعیین کننده هزینه اجاره روف گاردن، وابسته به محل قرار گیری آن، نزدیکی و دوری به شهر، امکانات موجود در روف گاردن، ظرفیت پذیرایی نفرات در روف گاردن و زمان برگزاری جشن است. کاژو به دلیل سال‌ها فعالیت در حوزه برگزاری جشن‌های لوکس و به‌نام، قراردادهای زیادی با روف گاردن‌های خاص تهران دارد. به همین دلیل می‌توانید با کم‌ترین هزینه بهترین سطح خدمات را تجربه کنید. تلاش ما خلق خاطره‌ای فاخر برای شما و عزیزان‌تان است.

عکس‌هایی از روف گاردن های لوکس تهران

تشریفات کاژو همیشه به دنبال کشف بهترین‌ها و فاخرترین‌ها است. چرا که معتقدیم، رویای شما به حقیقت می‌پیوندد. پس وظیفه ما برنامه ریزی، تدارک و اجرای رویاهای ذهنی شما است. این عکس‌ها تنها نمونه‌هایی از جشن‌های برگزار شده در روف گاردن‌های تهران است. با مشاهده زیبایی‌های موجود در عکس‌ها، می‌توانید آسان‌تر تصمیم بگیرید. توجه داشته باشید که هرکدام از روف گاردن‌ها ویژگی خاص خودشان را دارند و می‌توانید متناسب با بودجه، ظرفیت روف گاردن و دکوراسیون روف گاردن، دست به انتخاب بزنید.

نمونه جشن برگزار شده در روف گاردن

کلکسیون جشن‌های برگزار شده کاژو در روف گاردن آن‌قدر گسترده است که باید ساعت‌ها به مشاهده آن اختصاص دهید. اما به دلیل حفظ حریم خصوصی عزیزانی که کاژو را به عنوان امین خود انتخاب کرده‌اند، امکان انتشار عکس از مراسم خصوصی آن‌ها را نداریم. به همین دلیل از شما عزیزان دعوت می‌کنیم، در یک جلسه حضوری فرصت ارائه اطلاعات تکمیل‌تر و عکس‌ و فیلم‌های بیشتر را، به ما بدهید.

بی شک همراهی شما سرمایه اصلی تیم تشریفات کاژو است.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی