تشریفات مجالس در منزل

در سال‌های اخیر اکثر جشن‌های عروسی، نامزدی و حتی تولد، در سالن‌های باغ عمارت‌ها، روف گاردن‌ها یا فضای باز باغ برگزار شده است. علت این موضوع کوچک شدن فضای خانه‌ها و محدودیت‌های موجود در آن است. قدیم‌ترها تمامی جشن‌ها در حیاط و فضای خانه‌ها برگزار می‌شد چون امکانات کافی برای برگزاری جشن در منزل وجود داشت. هنوز هم برخی افراد هستند که با دارا بودن خانه‌هایی به متراژ مناسب و حیاط‌های بزرگ؛ امکان برگزاری جشن در منزل را دارا هستند. برای این افراد تشریفات مجالس در منزل بهترین گزینه است. چرا که آماده سازی فضای منزل جهت برگزاری جشن، دیزاین فضا، چیدمان لوکس و پذیرایی به بهترین شکل از مهمانان‌، مهم‌ترین پارامترهایی است که برای برگزاری جشن و ارائه خدمات تشریفات مجالس باید مدنظر داشته باشید.

تیم کاژو با سال‌ها تجربه در حوزه برگزاری جشن‌های لوکس، از تمام چالش‌های موجود در برگزاری جشن آگاه است و می‌تواند پروسه ارائه خدمات را برای‌تان شرح دهد.

بیشتر بدانید: اجاره باغ تالار کوچک در تهران

بهترین تشریفات مجالس در منزل

چرا به خدمات تشریفات مجالس در منزل نیاز دارید؟

شاید لحظه‌ای در ذهن‌تان این موضوع تداعی شود که باوجود مکان برگزاری جشن، چرا باید مسئولیت برگزاری را به تیم دیگری منتقل کنید؟ قطعا تجربه برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌های کوچک خانوادگی یا دوستانه را دارید. فضایی پر هیاهو و پر انرژی که پیوسته میزبان در حال ارائه خدمات، سرویس دهی و تلاش برای ایجاد تجربه خاطره‌انگیز در مهمانان است. حتی اگر چند نیروی خدماتی در کنارتان باشد که وظیفه پذیرایی و نظافت لحظه‌ای را برعهده گیرد، باز هم تامین، برنامه ریزی و ارائه تمام آیتم‌های پذیرایی جشن کار مشکلی است. تصور کنید تمام این کارها در مقیاس بزرگ‌تر، با جزییات مهم تر و خاص‌تر انجام شود! قطعا در بهترین حالت آن،  پایان روزبسیار کلافه هستید و دنیایی از ناهماهنگی‌ها، بدقولی‌ها و بی‌نظمی‌ها در جشن شما ایجاد می‌شود. به همین دلیل باید حتما ضمن بررسی جزییات، تلاش کنید تا مسئولیت برگزاری مراسم را به افرا متخصص و حرفه‌ای بسپارید. به این ترتیب می‌توانید بدون هرگونه نگرانی و استرس، برای داشتن یک مراسم بی نظیر تلاش کنید. تیم تشریفات کاژو با تجربه برگزاری جشن‌های مختلف در لوکیشن‌های گوناگون، به راحتی توانایی پذیرش مسئولیت برگزاری مراسم را برعهده می گیرد و صفر تا صد جشن شما در منزل را برگزار خواهدن کرد.

برای اطلاع و آگاهی از خدمات تشریفات مجالس کاژو اینجا کلیک کنید یا با شماره 09128465513 تماس بگیرید.

ارائه خدمات تشریفات عروسی در منزل

خدمات مجالس در منزل چگونه است؟

معمولا اکثر جشن‌ها در باغ عمارت، روف گاردن، باغ تالار و فضاهای این‌چنینی برگزار می‌شود. بدیهی است که در چنین شرایطی خدمات تشریفات مجالس در این لوکیشن‌ها به شکلی حرفه‌ای ارائه می‌شود. اما برگزاری جشن در خانه چگونه است؟ اگر تصورتان چیدن تعدادی میز و صندلی در فضای خانه با یک میز پذیرایی سلف سرویس است، قطعا ذهنیتی از فیلم‌های ایرانی قدیمی دارید یا خاطرات نوستالژیک‌تان پر رنگ است! کاژو در ارائه خدمات تشریفات مجالس منزل نیز، عملکردی مشابه لوکیشن‌های خاص ارائه می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده برای یک فضا سازی شیک خودتان را آماده کنید. برای تیم کاژو تفاوتی ندارد که تشریفات مجالس عروسی در منزل مدنظرتان باشد یا برگزاری یک جشن سورپرایزی تولد، به هر حال ارائه تمامی خدمات با بالاترین میزان کیفیت برای ما امکان‌پذیر است. ضمن این‌که همه چیز به نیازهای شما و سبک جشن‌تان بستگی دارد.

در ادامه به گزیده‌ای از رایج‌ترین خدمات تیم کاژو اشاره می‌کنیم.

ارائه خدمات تشریفات عروسی در منزل

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
پلنر حرفه ای در خدمات عروسی در منزل

1- برنامه ریزی با پلنر حرفه‌ای

جشن‌ها یکی از مهم‌ترین رویدادهایی هستند که برای برگزار کننده آن اهمیت زیادی دارند! زمانی که هزینه زیادی برای برگزاری یک جشن در منزل پرداخت می‌کنید، قطعا انتظارتان برگزاری یک مراسم لوکس، فاخر و بی‌نظیر است. داشتن اطمینان و آرامش از انجام شدن تمام پارامترها راس زمان مقرر و رساندن تجهیزات و لوازم پذیرایی به جشن، یکی از حقوق اولیه‌ای است که تیم کاژو برای کارفرما قائل است. در تیم تخصصین کاژو، گروهی متخصص به نام پلنر فعالیت می‌کنند. در این گروه نیاز سنجی اولیه مهم ترین بخش ماجرا است. چرا که با درک جزییات و نیازهای مشتری، می‌توان برای برنامه ریزی دقیق اقدام کرد. پلنرهای کاژو با دانستن جزییات، می‌توانند برنامه ریزی دقیقی برای اجرای جشن انجام دهند. این افراد برای تمام بخش‌های جشن شما را همراهی می‌کنند. انتخابها و همراهی در این جزییات کمک می‌کند تا بتوانید در تمام ابعاد از تجربیات متخصصین کاژو کمک بگیرید. به همین دلیل تیم قوی برای برنامه ریزی وجود دارد که خیال شما را از دغدغه‌های جشن راحت می‌کند. این تیم با بررسی شرایط جشن مدنظر شما، نیازسنجی موارد مدنظر در ارائه خدمات مجالس در منزل، می‌تواند یک برنامه بی‌نظیر برای‌تان تدارک ببیند. اگر این برنامه مورد تایید شما باشد، وظیفه هماهنگی با کلیه دپارتمان‌های مرتبط در کاژو، برعهده برنامه ریز است.

به همین دلیل کافی است صفر تا صد جشن‌تان را، به متخصصین تشریفات کاژو بسپارید و بی دغدغه از این رویداد لذت ببرید.

2- ایده پردازی جشن

بسیاری از همراهان ما، درخواست برگزاری یک جشن سورپرایزی هیجان‌انگیز یا جشن‌های خاص مثل بالماسکه، بیچلرپارتی یا چنین جشن‌هایی دارند! قطعا برگزاری یک مهمانی با ویژگی‌های این چنینی، نیازمند افراد متخصص دارد. کاژو به طور جهانی دوره‌های برنامه ریزی تا اجرای ایونت را گذرانده است. پس برای تجربه یک مراسم خاص چندان مشکلی وجود ندارد!  تیم ایده پردازی کاژو، با دارا بودن اتاق فکر خلاق می‌تواند ایده برگزاری جشن به خاص‌ترین شکل ممکن را ارائه کند. سناریو نویسی، مشخص کردن تم جشن، دکوراسیون مدنظر، نحوه پذیرایی، لباس‌های خاص و سلبریتی‌های مرتبط، همگی از جمله خروجی‌های جذاب این ایده پردازی است.

برای دریافت مشاوره تخصصی از تیم تشریفات برگزاری مجالس در منزل، اینجا کلیک کنید.

3- تامین تجهیزات و دکوراسیون سالن

معمولا در جشن‌هایی که لوکیشن منزل برای‌شان انتخاب می‌شود، تمامی لوازم مبلمانی جمع می‌شود تا یکپارچگی فضا با استفاده از میز و صندلی‌های مخصوص حفظ شود. ارائه رنگ و طرح این میز و صندلی‌ها وابسته به سلیقه شما و ایده پردازی جشن است. فراهم کردن میز به تعداد مورد نظر براساس نوع سفارشات غذا، بار میوه، بار شکلات و موراد این‌چنینی نیز، برعهده ما است. اگر علاقه‌مند به نصب اکسسوری خاصی در فضا باشید، تیم کاژو می‌تواند جهت تامین آن اقدام کند. استفاده از دکور مناسب فضا که توسط تیم ایده پردازی مشخص شده است و همچنین فراهم کردن لوازم پذیرایی از مهمانان، همگی از جمله کارهایی است که با ما تجربه خواهید کرد. به همین دلیل جای هیچ نگرانی وجود ندارد. جالب است بدانید که اگر تمایل به دیزاین فضای حیاط را داشته باشید نیز، تیم کاژو می‌تواند با ایجاد دکوراسیون در سبک مدنظرتان، جذاب‌ترین فضای خودمانی اما لوکس را فراهم کند.

  • گل آرایی: یکی از هنرهای متخصصین ما، گل آرایی با جدیدترین متد روز دنیا است. کافی است سبک مدنظرتان را بازگو کنید تا مطابق با همان گل آرایی را انجام دهیم. گل آرایی به سبک فانتزی، کلاسیک و لوکس از خدمات عالی ما است.
  • حریر آرایی: استفاده از حریر مطابق با تم جشن مدنظرتان یکی از خدمات تیم حرفه‌ای دکوراتور کاژو است.
  • دکور با سبک‌های مختلف: متخصصین دکوراتور ما، آشنا به دیزاین روستیک، لوکس، کلاسیک، بوهو و… هستند تا جذاب‌ترین فضا را برای عکاسی و پذیرایی از مهمانان‌تان آماده کنند.
  • نورپردازی نئونی: سفارش نورپردازی نئونی با اسم یا نوع جشن یکی از رایج‌ترین ایده‌هایی است که موجب می‌شود تا فضا مدرن و جذاب به نظر رسد.
  • بادکنک آرایی: پتانسیل ما در بادکنک‌ آرایی جذاب مطابق با تم جشن‌تان، بسیار بالا است. جدیدترین تکنیک‌های بادکنک آرایی و زیباترین انواع بالون‌های مخصوص برای این‌کار در اختیار مجموعه کاژو است.
تشریفات مجالس عروسی در منزل

4- پذیرایی از مهمانان جشن

یکی از مهم‌ترین بخش‌های تشریفات مجالس در خانه، ارائه خدمات پذیرایی است. سبک پذیرایی و نوع لوازم پذیرایی تعیین کننده کیفیت برگزاری جشن شما است. به نوعی، نحوه پذیرایی و کیفیت آن از خط قرمزهای کاژو محسوب می‌شود. به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا مطابق با به‌روزترین اصول برگزاری جشن و سیستم پذیرایی لوکس، از مهمانان‌تان پذیرایی کنیم. خدمات پذیرایی در مجموعه کاژو تاحدی اهمیت دارد که حتی منو پایه نیز، در بهترین شکل مراسم شما را پوشش می‌دهد. منوهای سلف سرویس با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی، بین المللی  و دریایی، طعم بی‌نظیر غذا را برای مهمانان‌تان تکمیل می‌کنند. انواع فینگرفود و نوشیدنی مطابق با تم جشن ارائه می‌شود. اگر جشن‌تان تم هالووین داشته باشد، قطعا برای جذابیت بیشتر در میوه آرایی، نوشیدنی‌ها و تزیین بخش‌های خوراکی، رنگ و بویی از هالووین تجربه می‌کنید. پرداختن به جزییات و ارزش نهادن به زیبایی بصری یکی از وجه تمایزهایی است که با سایرین داریم و به آن افتخار می‌کنیم.

5- گروه موسیقی و دنسر

موسیقی و نورپردازی بخش مهمی از جشن‌ها هستند. تفاوتی ندارد که تشریفات مجالس عروسی در منزل را انتخاب کرده باشید یا هدف‌تان برگزاری یک جشن تولد خانوادگی بوده باشد! به هر حال وجود دی جی و گروه موسیقی از ضروریات است. چرا که بخشی از مدیریت مهمانان برای حضور در لحظات مختلف مثل بریدن کیک، مشاهده رقص‌های مختلف و رویدادهای برنامه ریزی جشن، برعهده مجری اصلی گروه موسیقی یا دی جی است. پس ارائه خدمات مربوط به این موضوع مثل مجری، گروه موسیقی زنده به سبک مدنظر شما، دعوت از خوانندگان به نام جهت حضور در مراسم، ارائه کلیه خدمات مربوط به صدا، ارائه سیستم‌های لوکس و جدید در نورپردازی پرتابل از جمله رایج‌ترین خدمات ما است. اگر سلیقه خاصی در موسیقی داشته باشید، فراهم کردن تیم مرتبط با آن و همچنین دنسرهای آموزش دیده رقص‌های خاص حتی رقص سماع برای ما امکان‌پذیر است.

6- تهیه گیفت مرتبط

تفاوتی ندارد که موضوع جشن‌تان چیست، ما براساس سلیقه شما، نوع مهمانان و موضوع جشن می‌توانید بهترین گیفت‌های مرتبط را پیشنهاد کنید و از بین آن ها بهترین گزینه را برای آماده سازی انتخاب کنیم. خدمات تهیه گیفت، با همکاری بهترین‌های این حوزه انجام می‌شود. کاژو با سال‌ها فعالیت در حوزه تشریفات می‌تواند مطلوب‌ترین آفر جهت تهیه گیفت جشن‌تان را ارائه کند.

7- مهمانداران آموزش دیده

حتما تابه‌حال تجربه شرکت در مراسمی باشکوه را داشته‌اید؛ گاهی با وجود تمام زحمات و هزینه‌ای که میزبان برای برگزاری جشن کرده، تجربه خوبی از آن ثبت نمی‌شود. چرا که برخورد مهمان داران اصلا درخور شخصیت مهمانان نبوده است و خاطرشان مکدر شده! تیم کاژو با درک اهمیت ارزش نهادن به مهمانان، تیمی حرفه‌ای از مهمانداران آموزش دیده در اختیار دارد. به همین دلیل دغدغه‌ای برای نحوه برخورد با مهمانان، پاسخ‌گویی به آن‌ها و ارائه خدمات ندارد. مهمانان شما در هر زمان می‌توانند، جهت سرویس دهی بهتر مهمانداران را صدا زده و درخواست‌شان را اعلام کنند؛ مهمانداران در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به برآورد خواسته آن‌ها اقدام خواهند کرد. در این مجموعه هیچ بی اعتنایی، بی حرمتی و بی ادبی را شاهد نخواهید بود؛ چرا که بررسی شخصیت این افراد پیش از شروع همکاری بررسی می‌گردد.

خدمات تمام جشن ها در منزل

ارائه خدمات به چه جشن‌هایی امکان‌پذیر است؟

تیم ما برای ارائه خدمات تشریفات مجالس عروسی در منزل، می‌تواند تمامی جشن‌های شما را پوشش دهد. درواقع ما با تجربیات سال‌ها فعالیت در حوزه خدمات مجالس فاخر و جشن‌های لوکس، می‌توانید هر نوع جشنی که مدنظر شما باشد، با دارا بودن به‌روزترین اطلاعات از آن‌ها برگزار کنیم. پس هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می‌توانید برگزاری یک جشن خانوادگی 50 نفره یا جشن‌های چند صد نفره‌تان را به ما بسپارید و از نتیجه آن لذت ببرید.

  • جشن تولد
  • جشن عقد
  • جشن عروسی
  • جشن تعیین جنسیت
  • جشن خبر بارداری
  • جشن دندونی
  • گودبای پارتی
  • جشن مجردی (بچلر پارتی)
  • جشن ولیمه
  • جشن سالگرد ازدواج
  • و…

نمونه خدمات جشن در منزل

قطعا مشاهده نمونه کار برگزاری جشن و ارائه خدمات مجالس در منزل یکی از حقوق مسلم شما است. اما تیم کاژو با سال‌ها فعالیت صادقانه موفق به جلب اعتماد شما عزیزان و سایر همراهان شده است. به همین دلیل، امکان انتشار تصاویر جشن‌های این عزیزان در منازل شخصی یا ویلای شخصی‌شان وجود ندارد. به همین دلیل از شما دعوت می‌کنیم تا برای مشاهده این تصاویر و ویدئوها که حاصل تلاش ما در کاژو بوده است، ساعاتی را به حضور در دفتر مجموعه اختصاص دهید. قطعا ارائه توضیحات و مشاهده جزییات این جشن‌ها به شما کمک می‌کند تا تصمیم مطلوبی برای برگزاری جشن مدنظرتان بگیرید.

خدمات تشریفات مجالس در منزل

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی