تشریفات عروسی و عقد

خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی

عروسی باشکوه و به یادماندنی با کاژو

تماس با ما
تماس تلفنی
تماس با ما
تماس تلفنی

خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی

این روزها کافی است گشت و گذاری در فضای اینستاگرام داشته باشید تا از دیدن عکس‌های خاص عروس و دامادها و کلیپ‌های خاص فرمالیته آن‌ها شگفت زده شوید. خلاقیت و نوآوری در آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. سناریوهای مختلف اسپرت، رئال و احساسی، پر از صحنه‌های جذاب و خاص ذهن شما را به سمت کلیپ‌های عاشقانه سینمایی وسط بهترین فیلم‌های رمانتیک می‌برد.
اگر تازه عروس و داماد باشید و هدف‌تان پیدا کردن یکی از بهترین و خاص‌ترین آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری عروس باشد، به شدت هیجان دارید. پیدا کردن بهترین‌ها از بین صدها و هزاران آتلیه‌ای که باید به آن‌ها سر بزنید تا ارزیابی دقیقی داشته باشید، کار آسانی نیست. اگر نبود تجربه در این زمینه را درنظر بگیریم، قطعا روزهای سختی در پیش دارید. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که تیم حرفه‌ای کاژو با سابقه درخشان در برگزاری لوکس‌ترین و خاص‌ترین جشن‌ها، درکنار شما است. قطعا استفاده از تجربیات یک تیم حرفه‌ای که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته است، برای‌تان بسیار ارزشمند خواهد بود. چرا که مزایای بسیار زیادی خواهد داشت.
پس اگر عروس و داماد هستید و می‌خواهید مهم‌ترین بخش ماندگار کردن جشن عاشقانه‌تان را انتخاب کنید، همراه ما باشید تا جزییات مهم بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی را بررسی کنیم.

بهترین انتخاب آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

حتما در ذهن‌تان سوالات زیادی در خصوص عکاسی و فیلمبرداری عروس وجود دارد. اطلاع از استانداردهای بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی می‌تواند این سوالات را طبقه بندی کند. اگر تیم حرفه‌ای و مشاوری دراین خصوص کنارتان نباشد، قطعا ناچار هستید تا مراحل زیر را دنبال کنید و بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی را انتخاب کنید.

1. تحقیق و بررسی: همه عروس و دامادها برای اولین بار قصد دارند تا جشن عروسی بگیرند. پس هیچ پیشینه‌ای در این خصوص ندارند. به همین دلیل باید با پرس و جو، تحقیق در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی چند آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را انتخاب کنند.

2. بررسی نمونه کار: قطعا هر عروس و داماد، استانداردهای خاص خودشان را دارند. بررسی نمونه کارهای فیلمبرداری و عکاسی عروس، می‌تواند ذهنیت شما از سبک تصویربرداری و عکاسی آتلیه را مشخص کند. گاهی در این مرحله، برخی آتلیه‌های بدون مجوز و غیرحرفه‌ای، نمونه کارهای همکاران دیگر را نشان می‌دهند تا قرارداد ببندند! در این شرایط تشخیص حقیقی بودن نمونه کارها برای عروس و داماد اصلا ممکن نیست.

3. جلسه حضوری: جلسه حضوری، مشاهده امکانات و خدمات قابل ارائه توسط آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی می‌تواند برای‌تان تعیین کننده باشد. برخورد پرسنل، مسئولیت پذیر بودن عکاس و تصویر بردار، کیفیت تجهیزات و تیم حرفه‌ای ایده پردازی یا سناریو، همگی از جمله پارامترهای مهم در انتخاب آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی است.
همان‌طور که مطالعه کردید، بررسی دنیایی از اطلاعات توسط عروس و داماد کاری بسیار بسیار مشکل است. چرا که تشخیص صحت عملکرد و خروجی خدمات آتلیه نیز ممکن نیست. به همین دلیل برای انتخاب بهترین‌ها، نیاز به یک مشاور قوی و متخصص در این حوزه دارید.

همه چیز را به کاژو بسپارید

ارائه خدمات حرفه‌ای در سطح جهانی، از ویژگی‌های تیم کاژو است. ما تنها خدمات برگزاری ارائه نمی‌کنیم، بلکه همراهی عروس و داماد از صفر تا صد تصمیم گیری و برگزاری تمام بخش‌های یک جشن حرفه‌ای و خاص از وظایف ما است. تجربه سال‌ها فعالیت در حوزه برگزاری مراسم لوکس و حرفه‌ای، موجب شده است تا بهترین‌های این حوزه را شناسایی کنیم. بررسی انتظارات و استانداردهای یک عروس و داماد خوش سلیقه، با انتخاب تشریفات حرفه‌ای، خدمات خاص و عکاسی ویژه مشخص می‌شود. پس طبیعی است که کاژو به بهترین شکل ممکن توانایی همراهی شما در انتخاب خاص‌ترین آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را داشته باشد. چرا که درک سلیقه شما، موجب شده است تا بهترین گزینه‌ها برای انتخاب‌تان را ارائه کنیم.

خدمات عکاسی و فیلمبرداری عروسی کاژو

تفاوتی ندارد که قصدتان برگزاری یک جشن عروسی لوکس در باغ عمارت‌های معروف تهران باشد یا جشن‌تان در فضایی دوستانه و در منزل برگزار شده باشد؛ در هر حال خدمات حرفه‌ای و خاص عکاسی عروسی در اختیار شما است. در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی اشاره کنیم تا آشنایی بیشتری با کاژو پیدا کنید.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

1- تجهیزات حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از کلیدی‌ترین و پرهزینه‌ترین بخش‌های خدمات عکاسی و فیلمبرداری، تجهیزات آن است. زمانی که تجهیزات حرفه‌ای در اختیار افراد حرفه‌ای قرار می‌گیرد، می‌توانید منتظر بهترین و زیباترین فیلم و عکس‌ها باشید. داشتن تجهیزات حرفه‌ای تصویر برداری از جشن عروسی را، ویژه‌تر می‌کند. تجهیزاتی مثل به روزترین لنزها، کرین‌های فیلمبرداری، دوربین فول فریم، دوربین اسلو، هلی شات حرفه‌ای، گیمبال و رونین موجب می‌شود تا همه چیز در حد یک فیلم سینمایی هالیوودی خاص باشد.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری
مهم‌ترین خدمات آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی
مهم‌ترین خدمات آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی

2- تیم خلاق و متخصص

زیبایی شناسی در کنار حرفه‌ای بودن و خلاقیت، از جمله ملزومات تیم یک آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی است. زمانی که یک عکاس حرفه‌ای متخصص به همراه پوزر تلاش می‌کند تا ژست‌های عکاسی حرفه‌ای خلق کند؛ عکاس خبری در تصویربرداری از رویدادهای رئال عروسی همراهی‌تان می‌کند. استایلیست آتلیه برای انتخاب لباس، تاج عروس و اکسسوری‌ها مشاوره می‌دهد و فیلمبردار از پشت صحنه‌های رئال و جالب ، لحظات را ضبط می‌کند. تصور کنید جمع کردن این تیم خلاق و باحوصله در کنار عروس و داماد چه نتیجه و خروجی خواهد داشت!

بهترین و کاملترین تجهیزات عکاسی عروسی

3- سناریو نویسی قوی

اگر کلیپ پروجکشن بسیاری از دوستان و عزیزان‌تان را مشاهده کرده باشید، پر از بوسه‌های تکراری، در آغوش کشیدن‌های ساده و صحنه‌هایی از طبیعت و آماده شدن برای عروسی است! اما بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی، برای‌تان سناریو نویسی خاصی را درنظر می‌گیرد که حاصل آن جذاب‌ترین فیلم عروسی در اطرافیان‌تان باشد. خلق یک سناریو باتوجه به پارامترهای مدنظر عروس و داماد در کنار علایق آن‌ها، از جمله خدمات ویژه‌ای است که از حرفه‌ای‌ترین‌های این حوزه مشاهده می‌کنید. کاژو با دارا بودن اتاق فکر خلاق و تیم حرفه‌ای در این حوزه، جلسات طوفان فکری برگزار می‌کند که حاصل آن سناریوهای غیرتکراری، جدید و منحصربه‌فردی است که می‌توانید تجربه کنید.

بهترین و کاملترین تجهیزات عکاسی عروسی

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
عکاسی رئال مراسم عروسی
عکاسی رئال مراسم عروسی

4- لوکیشن‌های ناب

اگر پیگیر عکس و فیلم‌های کاپلی دوستان‌ و هم سن و سال‌های‌تان بوده باشید، قطعا متوجه وجه اشتراک بسیاری از آن‌ها شده‌اید. معمولا در هر دوره، دکوراسیونی خاص ترند می‌شود که همه عروس و دامادها در همان دکور و لوکیشن عکاسی می‌کنند! شاید این موضوع برای شما هم جذاب نباشد که صدها عکس از همان لوکیشنی که شما عکس انداخته‌اید، موجود باشد. این موضوع کاملا طبیعی است! چرا که اکثر افراد خاص پسند که هنر، فکر و ویژگی زیبایی برای‌شان اهمیت دارد، مثل شما فکر می‌کنند. به همین دلیل تیم کاژو لوکیشن‌های بکر و خاصی را دراختیار دارد که می‌توانید لحظات شیرین‌تان را، در آن‌جا ثبت کنید. باغ عمارت‌های شیک، لوکیشن‌های طبیعی بکر، کشورهای لوکس و لوکیشن‌های انحصاری از جمله خدماتی است که در کنار آتلیه فیلمبردرای و عکاسی عروسی دریافت خواهید کرد.

کامل ترین پلنر عروس

5- استایلیست حرفه‌ای

بسیاری از عروس خانم‌ها، بدون تجربه و اطلاع از استانداردهای اندام و استایل‌شان دست به خرید لباس یا سفارش تاج می‌زنند. متاسفانه زمانی که روز عروسی از کلیه این لوازم استفاده می‌کنند، خروجی ناخوش آیند است! به همین دلیل کاژو یک استایلیست حرفه‌ای عروس را دراختیارتان قرار می‌دهد تا کار برای‌تان آسان تر باشد. استایلیست شما می‌تواند برای انتخاب مدل لباس عروس، مدل تور عروس، مدل تاج، مدل میکاپ و شینیون عروس، استایل داماد و کت و شلوار مناسب داماد با جزییات مشاوره دهد. این کار تا حد بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه‌ جویی می‌کند و نتیجه آن استایل فوق‌العاده جذاب شما است که با سلبریتی‌های جهانی برابری می‌کند.

کامل ترین پلنر عروس
سورپرایز ویژه در مجلس عروسی
سورپرایز ویژه در مجلس عروسی

6- پلنر عروس

شاید از دوستان و اطرافیان‌تان شنیده باشید که چقدر حسرت داشتن یک عکس یا فیلم خاص در روز عروسی‌شان دارند! درواقع، این افراد به دلیل هیجان، استرس و شلوغی روز عروسی، عکس یا کلیپ مدنظرشان را فراموش کرده بودند و هیچ شخصی مسئول یادآوری آن نبوده است. بسیاری از عروس‌ها به دلیل عکاسی با اقوام و طولانی شدن مدت عکاسی، زمان خوش گذرانی در عروسی را ازدست داده‌اند! به همین دلیل حضور یک پلنر حرفه‌ای از خدمات مهم آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی تشریفات کاژو است. چرا که می‌توانید تمام انتظارات‌تان در روز عروسی را مطرح کنید و پیشنهادات پلنر را بدانید، سپس یک برنامه دقیق برای عکاسی و فیلمبرداری بچینید. پلنر شرایط عکاسی و فیلمبرداری در روز عروسی را مدیریت می‌کند. او کمک می‌کند تا لحظات خاص‌تان را همان‌طور که در رویا دیده‌اید ثبت کنید، با عزیزان‌تان عکس داشته باشید و زمان را مدیریت کنید.

استایلیست عکس حرفه ای

7- سورپرایز ویژه

یکی از شیرین‌ترین بخش‌هایی که موجب شده است تیم عکاسی و فیلمبرداری کاژو به عنوان بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی شناخته شود، توجه به احساسات و انتظارات عروس و داماد است. ما همیشه تلاش می‌کنیم تا یک قدم بیشتر از وظایف‌مان در مقابل شما گام برداریم. به همین دلیل با کمک شناخت علایق، احساسات و انتظارات‌تان، تیم اتاق فکر کاژو یک سورپرایز رئال ترتیب می‌دهد تا واکنش‌ واقعی‌تان در مقابل این سورپرایز را، به عنوان خاطره‌ای شیرین ثبت کند. ارائه یک هدیه خاص، حضور فردی ویژه، یک دست نوشته هیجان‌انگیز و صدها ایده یونیک، می‌تواند حس واقعی‌تان در لحظه را نشان دهد.

استایلیست عکس حرفه ای

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی