تشریفات عروسی و عقد

برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

افتتاحیه و اختتامیه شیک با کاژو

تماس با ما
تماس تلفنی
تماس با ما
تماس تلفنی

شاید تصور شما از عملکرد تیم های تشریفاتی خدمات مجالس، برگزاری جشن‌ها، مهمانی‌ها و موارد این‌چنینی باشد! اما جالب است بدانید که حوزه فعالیت تشریفات چیزی فراتر از این‌ها است. خدمات برگزاری همایش و برگزاری افتتاحیه و اختتامیه نیز در این حوزه قرار می‌گیرد. شما به راحتی می‌توانید در صورت تصمیم به برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، از متخصصین کاژو کمک بگیرید. کاژو با دارا بودن پرسنل حرفه‌ای، کاربلد و به روز، می‌تواند سطح کیفی عالی در برگزاری این مراسم‌ها ارائه کند. از دیدگاه‌های مختلفی مثل پذیرایی مهمانان، حفظ نظم، حضور مهمانداران، رزرو لوکیشن خاص و دیزاین همه چیز به بهترین شکل ممکن در کاژو مدیریت خواهد شد.

پس اگر تصمیم به برگزاری یک مراسم افتتاحیه لوکس یا مراسم اختتامیه ایونت خاصی دارید، همراه ما باشید و با خدمات کاژو آشنا شوید.

با مراسم افتتاحیه و جزییات آن آشنا شوید

مراسم افتتاحیه یا مراسم افتتاح، رویدادی است که برای رسمی کردن شروع یک فعالیت، پروژه، فستیوال یا مکان خاص برگزار می‌شود. معمولا هدف برگزاری چنین مراسمی، خوش آمد گویی، اطلاع رسانی، برندسازی و اقدامات این‌چنینی است.  این مراسم به منظور معرفی رسمی و تجلیل از فعالیتی جدید، به عنوان یک نماد خاص از شروع یک فعالیت اجرا می‌شود. معمولا برگزاری افتتاحیه به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. بسته به نیاز کارفرما، جزییات دقیقا مطابق با خواسته وی و عرف برگزاری چنین جشن‌هایی اجرا می‌شود. بهتر است بدانید که برای برگزاری افتتاحیه، توجه به جزییات اهمیت ویژه‌ای دارد و سطح کیفی مراسم را تعیین می‌کند. کاژو در برگزاری افتتاحیه با بالاترین استانداردهای روز دنیا آشنا است. پس با خیال آسوده مسئولیت این کار را به متخصصین ما بسپارید.

با مراسم افتتاحیه و جزییات آن آشنا شوید

با مراسم اختتامیه و جزییات آن آشنا شوید

مراسم اختتامیه نیز مانند افتتاحیه، یک رویداد یا فعالیتی است که به عنوان پایان یک دوره یا رویداد بزرگ برگزار می‌شود. این نوع مراسم‌ها معمولاً با هدف اعلام اتمام یک رویداد برگزار می‌شوند. اختتامیه اجرایی می‌شود تا به ختم رسیدن به یک هدف، پروژه، رقابت یا مسابقه، دوره تحصیلی، فصل و غیره را اعلام نموده و از افراد خاص دخیل در آن تجلیل و احترام کند. در این مراسم، عموماً سخنرانی‌ها، اهداء جوایز، اجراهای هنری، نمایشگاه‌ها، تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان و مهمانان و فعالیت‌های مشابه انجام می‌شوند. هدف اصلی اختتامیه‌ها، تقدیر، گزارش عملکرد، اشاعه احساس خوشایند و جشن برگزاری رویداد است. محتوا و جزئیات دقیق مراسم اختتامیه بستگی به نوع رویداد و مقررات آن دارد. جزییات فراوان در این پروسه، موجب شده است تا مسئولیت برگزاری به تیم‌های تخصصی تشریفات سپرده شود. کاژو از برترین‌های این حوزه با آمادگی کافی و تجربیات ارزشمند، مسئولیت برگزاری اختتامیه های مختلفی را برعهده گرفته است.

برگزاری افتتاحیه و اختتامیه های مختلف با تیم تشریفاتی

برگزاری جشن های مناسبتی با کاژو

امکانات کاژو در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

همان‌طور که اشاره شد، مسئولیت برگزاری افتتاحیه و اختتامیه بسیار بالا است و افراد بی تجربه، توانایی انجام آن را ندارند. به همین دلیل باید حتما برای این کار از افراد متخصص، باتجربه و حرفه‌ای کمک بگیرید. تیم تخصصی کاژو با امکاناتی عالی می‌تواند مراسم‌های این‌چنینی را به خوبی برگزار کند. در ادامه به روند اجرای چنین جشن‌هایی از صفر تا صد اشاره می‌کنیم.

برگزاری افتتاحیه و اختتامیه های مختلف با تیم تشریفاتی
امکانات کاژو در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه
برگزاری افتتاحیه و اختتامیه های مختلف با تیم تشریفاتی

1-نیازسنجی اولیه

برای ما هیچ چیز به اندازه درک نیازهای کارفرما، کشف علایق او و ویژگی‌های جشن مدنظر اهمیت ندارد! چرا که تمام این نیازها است که چارچوب مهم جشن را تعیین می‌کند. به همین دلیل در اولین جلسه از مشاوره پیش از برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، کلیه جزییات ذهنی از کارفرما دریافت و مکتوب می‌شود. این جزییات کمک می‌کند تا ویژگی‌ها و جزییات یک مراسم استخراج شود. پس از آن، نوع برگزاری، انتخاب لوکیشن، منو مناسب و دیزاین نیز انجام می‌شود تا همه چیز به یک ساختار مشخص برسد.

2-ایده پردازی و سناریو نویسی

شاید ارائه خدمات این‌چنینی در هیچ‌کدام از تیم‌های برگزاری جشن و تشریفات معمولا نباشد، اما کاژو با ارائه خدماتی ماورای تصور، تلاش می‌کند تا همه چیز را حرفه‌ای‌تر اجرا کند. ایده پردازی باتوجه به موضوع برگزاری اختتامیه و افتتاحیه انجام می‌شود. بهتر است بدانید که جزییات هر مراسم، متناسب با نیازسنجی اولیه و ماهیت اصلی آن تعیین می‌شود. پس از ایده پردازی و کشف آن چه باید در این رویدادها رقم بخورد، جزییات مکتوب شده و با کارفرما در خصوص آن جلسه‌ای وضع می‌شود. نتیجه این جلسه، تایید یکی از ایده‌ها و آغاز تلاش برای اجرایی شدن آن است.

نمونه کار برگذاری تشریفات افتتاحیه و اختتامیه تیم تشریفاتی کاژو

بهترین تیم برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

3-انتخاب جزییات و پذیرایی

هرچند انتخاب لوکیشن مناسب برگزاری افتتاحیه و اختتامیه در همان مراحل اول مشخص می‌شود، اما جزییات پذیرایی معمولا نیاز به زمان دارد. ارائه منوهای مختلف متناسب با نیازسنجی انجام شده از کارفرما، بخشی از اقدامات کاژو است. متخصصین ما تلاش می‌کنند تا متناسب با نیاز کارفرما جزییات را رقم بزنند. تعیین نحوه پذیرایی شام، میوه و شیرینی، نوشیدنی کرم، دسر، سالاد، دونات بار، عصرانه و هر جزییات دیگری در همین مرحله تعیین می‌شود. خوشبختانه برآورد هزینه و مشخص کردن منو شخصی برای چنین ایونت‌هایی از امکاناتی است که منحصرا توسط کاژو ارائه می‌شود.

4-هماهنگی‌های خاص

در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، کلیه اقدامات منحصر به تیم‌های داخلی نمی‌شود. بلکه گاهی مسئولیت هماهنگی و دعوت از برخی مهمان‌ها، سلبریتی‌ها و افراد سرشناس بر عهده تیم کاژو است. ارتباطات گسترده و سابقه درخشان کاژو در این حوزه به شکلی است که توانایی اقدامات این‌چنینی فراهم است. کافی است در جلسه نیاز سنجی یا جلسات بعدی در این خصوص درخواست خودتان را بیان کنید تا مطابق با امکانات بالا و ارتباطات گسترده، هماهنگی جهت حضور این افراد انجام شود. دعوت از مجری، خواننده و افراد متخصص در این بخش ماجرا، یکی از وظایف تیم تشریفات است.

بهترین تیم برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
امکانات کاژو در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه
امکانات کاژو در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

5-فراهم کردن امکانات خاص

در برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، باید فکری برای سرگرمی مهمانان کنید یا برنامه ای خاص ترتیب دهید. انجام سخنرانی‌های ممتد موجب خستگی، کلافگی و ترک سالن خواهد شد. به همین دلیل هماهنگی‌های لازم جهت حضور خواننده، شو من، تردست و ترتیب دادن برنامه‌های سرگرمی از جمله اقداماتی است که کاژو مسئولیت آن را برعهده می‌گیرد.

6-خدمات نمایشگاهی

معمولا در حاشیه برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، نمایشگاه هایی نیز دایر می‌شود تا ضمن نمایش دستاوردها، فروش محصولات یا خدمات خاصی را ممکن سازد. این بخش ماجرا مرتبط با کسب و کار است و کیفیت طراحی و اجرای آن به شدت اهمیت دارد. به همین دلیل باید حتما نسبت به این موضوع با جدیت عمل کنید. خدمات نمایشگاهی که توسط کاژو ارائه می‌شود، با بالاترین سطح کیفی است. توانمندی متخصصی دکوراسیون کاژو در اجرای هر نوع طرح و همچنین طراحی، گل آرایی و بادکنک آرایی مطابق با هر نوع سلیقه، از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود.

7-تامین نیروهای متخصص در برگزاری مراسم

جالب است بدانید که در برگزاری اختتامیه و افتتاحیه، برخلاف جشن‌های خاص دیگر، حضور مهمانداران کافی نیست. بلکه افراد متخصصی در برخورد با مهمانان، راهنمایی آن‌ها، هدایت به سمت صندلی‌ها و جانمایی نیاز است تا به بهترین شکل ممکن نظم سالن رعایت شود. در این شرایط معمولا از نیروهایی استفاده می‌گیردد که تجربه نمایشگاهی و همایش دارند! به این ترتیب تمام ریزه کاری‌های لازم در مواجهه با مهمانان و درخواست‌های آن‌ها کاملا رعایت می‌شود. شما می‌توانید مسئولیت جانمایی، مشایعت و راهنمایی مهمانان، صدور مجوز ورود، ارائه اطلاعات و موارد این‌چنینی را به متخصصین ما بسپارید و با خیال راحت نظم و کیفیت برگزاری افتتاحیه و اختتامیه را نظاره کنید.

8-دیزاین فضا و آماده سازی

تفاوتی ندارد که برای برگزاری اختتامیه یا افتتاحیه از سالن همایش صدا و سیما استفاده کنید یا سالن اجتماعات یک مجتمع بزرگ را انتخاب کرده باشید! به هر حال متخصصین کاژو با سابقه درخشان و تجربه بالا در طراحی و دیزاین فضا، مسئولیت دیزاین مطابق با هویت برند، موضوع مراسم و جزییات مدنظر شما را دارا هستند. به همین دلیل کافی است با اشاره به سبک مدنظرتان و یک مشاوره کوتاه، نوع دیزاین را تعیین کنید تا جزییات آن توسط مسئولین مربوطه اجرایی شود. استفاده از دیزاین‌های مدرن و شیک متناسب با موضوع از جمله خدماتی است که موجب محبوبیت بیش از پیش کاژو شده است.

بهترین مراسم افتتاحیه و اختتامیه با تیم تشریفات کاژو

9-تنظیم کنداکتور و مدیریت

در پروسه برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، تنظیم کنداکتور و زمان بندی اهمیت بالایی دارد. از همه این موارد مهم‌تر نظم و پایبندی به کنداکتوری است که تدارک دیده‌اید. متخصصین کاژو با نیروهای متخصص در این زمینه، به خوبی می‌توانند آن چه نیاز دارید را عملی کنند. بررسی جزییات مراسم و تنظیم کنداکتور با حضور کارفرما از اقداماتی است که در کاژو انجام می‌شود. پس از این مرحله، در روز مراسم باید کلیه اقدامات با درنظر گرفتن این جزییات انجام شود تا نظم لازم جهت پایبندی به زمان فراهم شود. به همین دلیل با نیروهای آموزش دیده و حرفه ای در بخش‌های مختلف مراسم می‌توانید به راحتی کنداکتور را راس زمان‌های مندرج اجرایی کنید.

10-پذیرایی حرفه‌ای کاژو

در پروسه برگزاری افتتاحیه و اختتامیه، پذیرایی از مهمانان اهمیت بالایی دارد. این بخش ماجرا می‌تواند از همان ورود به سالن و ارائه گیفت‌ها آغاز شود و تمام طول مراسم را شامل شود. براساس نوع مراسم و منوهای تعیین شده، همه جزییات مو به مو عملی می‌شود. دیزاین میزهای پذیرایی یا پکیج‌های قابل ارائه به مهمانان همگی در بالاترین سطح استاندارد قرار دارند. جالب است بدانید که برای برگزاری اختتامیه و افتتاحیه، اقداماتی مثل آماده سازی گیفت مناسب مهمانان و پیگیری صفر تا صدی آن نیز توسط کاژو انجام می‌شود. پس خیال‌تان از پذیرایی و جزییات جشن راحت باشد.

برگزاری افتتاحیه و اختتامیه های مختلف با تیم تشریفاتی

عقد قرارداد برگزاری افتتاحیه و اختتامیه

اگر با توجه به خدماتی که توسط کاژو ارائه می‌شود، قصد داشتید تا مسئولیت برگزاری اختتامیه و افتتاحیه را به متخصصین ما بسپارید، کافی است در جلسه مشاوره شرکت کنید و پس از تعیین جزییات، اقدام به عقد قرارداد رسمی کنید. خوشبختانه در مجموعه کاژو همه چیز مطابق با قانون انجام می‌شود و تعهد به قرارداد مکتوب، از مهم‌ترین اقداماتی است که انجام می‌شود. به همین دلیل کلیه تعهدات و جزییات مراسم افتتاحیه و اختتامیه که برعهده کاژو است، در این قرارداد درج می‌شود. هدف از نوشتن جزییات، پایبندی به آن و یاد آوری چیزی است که بر سر آن توافق انجام شده است. در قراردادهای کاژو، تعهدات کارفرما نسبت به تشریفات و همچنین تشریفات نسبت به کارفرما نوشته می‌شود. به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده از خدمات عالی این مجموعه استفاده کنید و قراردادی قابل استناد و پیگرد قانونی داشته باشید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی