تشریفات عروسی و عقد

سالن و تالار پذیرایی کوچک

عروسی باشکوه و به یادماندنی با کاژو

تماس
09128465513
تماس با ما
09128465513

اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران

این روزها بسیاری از جشن‌ها به سمت و سوی برگزاری با تعداد مهمانان کم‌تر معطوف شده است. تلاش برای کاهش هزینه‌ها یا عدم حضور نزدیکان عروس و داماد در ایران، موجب شده است تا برخی جشن‌های عروسی با تعداد مهمانان کم برگزار شود. در این شرایط شما برای کنترل بودجه و برگزاری حرفه‌ای یک مراسم، نیاز به یک لوکیشن ساده و کوچک دارید. اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران می‌تواند مراسم شما را به شکلی جذاب نمایش دهد. اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران به گونه‌ای است که می‌توانید با مشاهده امکانات خوب، مراسمی در شان مهمانان و خودتان برگزار نمایید. متخصصین کاژو در زمینه اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران شما را راهنمایی می‌کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

در این بخش از مقالات کاژو، به بررسی زیر و بم اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران اشاره می کنیم و مزایا، معایب آن را مرور می‌کنیم.

پس تا پایان در کنار ما باشید.

تشریفات مجالس عروسی در تالار

چرا باید به دنبال اجازه سالن و تالار پذیرایی کوچک باشید؟

اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران به عنوان مکانی برای برگزاری مراسم‌های مختلف مدنظر قرار می‌گیرد. این مدل فضاها به دلیل ابعاد کوچک‌تر، قابلیت‌های زیادی دارند و برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فضاها به شدت مناسب برای برگزاری رویدادهای کوچک هستند. تالارهای پذیرایی کوچک می‌توانند میزبان خوبی برای مراسم‌های مختلف با تعداد مهمانان محدود باشند. برگزاری جشن تولد، عروسی و جشن‌های فارغ التحصیلی از جمله جشن‌های رایجی است که در این فضا برگزار می‌شود. از سوی دیگر هزینه برگزاری جشن‌ها در این فضا کمتر می‌شود. اجاره تالارهای کوچک به طور معمول از هزینه پایین تری نسبت به تالارهای بزرگ برخوردار است. همین امر یک صرفه‌جویی مطلوب در کاهش هزینه ها است. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید، صمیمیت و انسجام مهمانان در این مراسم است. به دلیل محدودیت فضا، مهمانان شما دقیقا در یک فضای مشخص حضور پیدا می‌کنند و پراکندگی دیده نمی‌شود. این امر برای مدیریت جشن‌های کوچک با مهمانان محدود ایده فوق‌العاده‌ای است. جو صمیمی و آرام در این فضاها به شکلی است که قطعا جذابیت آن را در فیلم‌های مراسم خواهید دید. مدیریت مهمانان در این فضا بسیار راحت تر است. چرا که به طور کلی مدیریت مراسم در تالارهای کوچک اغلب آسان‌تر از فضاهای بزرگ است. این امر به شما اجازه می دهد تا برنامه ریزی بهتری داشته باشید و کنترل بر روی مراسم‌تان بیشتر باشد. این فضاها به دلیل کوچک بودن، معمولا در دسترس‌تر هستند و موقعیت جغرافیایی آن‌ها داخل شهر و در بافت ایمن است. دسترسی آسان از ویژگی‌های این مدل فضاها است. نکته بعدی که افراد را ترغیب به اجاره این فضاها می‌کند، کاهش هزینه دیزاین، گل آرایی و تجهیزات نورپردازی و موسیقی است. زمانی که فضای شما محدود باشد، قطعا تمام این اقدامات در ابعاد کوچک و محدود انجام می‌شود. همین موضوع موجب می‌شود تا هزینه‌ها به طور چشم گیری کاهش پیدا کنند

برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مجالس عروسی در تالار  ادامه مطلب را ببینید.
تشریفات مجالس عروسی در تالار

مزایای اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران

اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران مزایای زیادی دارد. شما با آگاهی از مزایای اجاره چنین فضایی، می‌توانید آگاهانه انتخاب کنید و تصمیم بگیرید.

  • هزینه کمتر: تالارهای پذیرایی کوچک هزینه کمتری نسبت به باغ تالارهای بزرگ و وسیع دارند! قطعا هزینه نگهداری چنین فضایی با باغ تالارهای بزرگ متفاوت است. همین موضوع بر روی هزینه اجاره آن نیز تاثیر مستقیمی دارد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده دست به انتخاب این فضاها بزنید و هزینه‌ها را مدیریت نمایید.
  • جو یکپارچه: با ورود به باغ تالارهای بزرگ، مهمانان گزینه‌های زیادی دارند. می‌توانند در محوطه وقت بگذرانند یا در سالن‌های سنتی و قسمت پیست رقص مشغول باشند! اما در تالارهای کوچک اغلب یک جو صمیمی‌ حاکم است و مهمانان در فضایی نزدیک به هم قرار دارند. حضور مهمانان در یک محیط نسبتا کوچک‌تر موجب می‌شود تا یکپارچگی مطلوبی در مراسم وجود داشته باشد.
  • مدیریت مراسم: در فضاهای کوچک با امکانات مناسب، شرایط برای مدیریت و کنترل مطلوب فراهم است. شما به راحتی می‌توانید در باغ تالارهای کوچک، نظم و ترتیب ارائه خدمات را مشاهده کنید. در دسترس بودن جزییات نیز کمک کننده است تا همه چیز در بهترین حالت ممکن رقم بخورد.
  • تنوع در انتخاب: تهران دارای تعداد بسیار زیادی تالار پذیرایی کوچک است و شما انتخاب‌های گسترده‌ای دارید. به همین دلیل باید برای انتخاب موفقیت آمیز با متخصصین این حوزه مشورت کنید. تیم کاژو با آگاهی کافی در حوزه تشریفات می‌تواند بهترین راهنما و ودینگ پلنر شما باشد.
  • دسترسی مطلوب: تالارهای کوچکتر محدودیت‌های کم‌تری دارند و نیاز به فضاهای خیلی بزرگ ندارند! به همین دلیل معمولا در مرکز شهر یا داخل بافت شهری واقع شده‌اند. همین موضوع موجب می‌شود تا دسترسی مهمانان بسیار آسان باشد و خیلی روتین طبق برنامه به مهمانی یا جشن شما برسند.
  • مناسب برای انواع مراسم: قطعا هزینه اجاره تالارهای بزرگ بسیار زیاد است و بزرگی آن برای برگزاری جشن‌های خانوادگی، دورهمی یا جشن‌هایی مثل تولد و سالگرد مناسب نیست! اما تالارهای کوچک به خوبی برای مراسم‌های خصوصی مثل تولد، عروسی، جشن فارغ‌التحصیلی و مراسم خانوادگی مناسب هستند.
  • امکانات مدرن: هزینه ارائه امکانات و تجهیز فضاهای کوچک کمتر از فضاهای بزرگ است. به همین دلیل تمام تالارهای کوچک از امکانات مدرنی مانند صدا و نور، تجهیزات آشپزخانه، سیستم‌های ارتباطی و تجهیزات تجاری بهره‌مند هستند.

همه زوجها آرزوی مراسمی توام با آرامش و در عین حال مجلل و بی کم و کاست را دارند. خدمات تشریفات عروسی کاژو شرایط را برای زوجهای گرامی مهیا کرده است. اوقاتی لذتبخش و به یاد ماندنی را در بهترین باغ های تهران و اطراف تهران با کاژو تجربه کنید.

معایب اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک چیست؟
معایب اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک چیست؟

معایب اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک چیست؟

به همان میزان که مزایای یک لوکیشن اهمیت دارد، آگاهی از معایب آن نیز مهم است. متخصصین کاژو با تجربه سال‌ها فعالیت در این حوزه می‌توانند معایب اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک را برای شما بررسی کنند.

  • فضای محدود: تالارهای کوچک معمولاً فضای محدودتری نسبت به تالارهای بزرگ دارند. همین موضوع موجب می‌شود تا امکان افزایش تعداد مهمانان برای شما وجود نداشته باشد. پس اگر تعداد مهمانان‌تان زیاد باشد، قطعا برگزاری جشن در چنین فضاهایی اصلا انتخاب مناسبی نیست!
  • محدودیت در تجهیزات و خدمات: تالارهای کوچک به دلیل فضای محدود، دارای تجهیزات محدودتری هستند و از خدمات کمتری بهره‌مند خواهند بود. این موضوع موجب می‌شود تا برای تامین امکانات مدنظرتان، هزینه بیشتری پرداخت کنید تا تیم تشریفات این لوازم را برای شما فراهم کند.
  • محدودیت در چیدمان و دکوراسیون: فضای محدود تالارهای کوچک موجب می‌شود تا محدودیت‌های زیادی در چیدمان و دکوراسیون محیط داشته باشید. اجرای دیزاین‌های بزرگ و فاخر در اکثر این فضاها ممکن نیست. همین امر موجب می‌شود تا سلیقه شخصی‌تان را نادیده بگیرید.
  • رزرو تحمیلی: در باغ تالارهای کوچک به دلیل فضای کوچک و هزینه مناسب، تاریخ‌ها خیلی سریع رزرو می‌شوند. به همین دلیل باید روزهای تحمیلی را انتخاب کنید یا خیلی قبل‌تر از مراسم برای آن تصمیم بگیرید و نسبت به رزرو اقدام نمایید.
  • مشکلات پارکینگ: تهران شهری با ترافیک بالا است. قطعا وجود باغ تالار یا سالن تالار در مرکز شهر، چاش جدی برای پارکینگ ایجاد می‌کند. به همین دلیل باید حتما از وجود پارکینگ در این مجموعه‌ها آگاه باشید.
  • مشکلات فنی: تالارهای کوچک به دلیل زیرساخت‌های نسبتا ضعیف‌تر، ریسک بروز مشکلات فنی را در طول مراسم شما خواهند داشت. به همین دلیل باید برای انتخاب بهتین سالن پذیرایی کوچک، از متخصصین کاژو مشورت بگیرید.

یادتان باشد که انتخاب تالار پذیرایی کوچک یا بزرگ باید متناسب با نیازها و اهداف خاص جشن شما انجام شود. درنظر گرفتن پارامترهای مهم در انتخاب، با کمک تیم کاژو ممکن می‌شود. پس با مشورت متخصصین این حوزه بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

امکانات سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران چیست؟

امکانات سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران چیست؟

تالارهای پذیرایی کوچک در تهران، دارای امکانات متنوعی هستند. برخی از آن ها امکانات محدودی دارند و قیمت پایینی برای اجاره ارائه می‌دهند و برخی دیگر، قیمت بالاتری دارند و امکانات متنوعی را در اختیار شما قرار خواهند داد. آگاهی از امکانات این فضاها به شما اختیار و آگاهی کافی می‌دهد تا بهترین انتخاب را داشته باشید و جشن خاطره انگیزی را تجربه کنید.

  • فضای پذیرش و لابی: بسیاری از تالارهای کوچک با فضای محدود، دارای فضای پذیرش و لابی برای مهمانان هستند. در این فضا افراد برای خوش آمد گویی حاضر می‌شوند و مهمانان را برای ورود به سالن راهنمایی می‌کنند. این فضا معمولا بسیار شیک و جذاب است و ذهن مهمانان را برای ورود به مکان مناسب آماده می‌کند.
  • پارکینگ: خدمات پارکینگ برای سالن های تالاری کوچک اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی تالارها دارای پارکینگ مناسب برای مهمانان هستند. همین امکانات موجب می‌شود تا مهمانان شما درگیر مشکلات پارکینگ نشوند.
  • تنوع سالن‌: برخی تالارها دارای سالن‌های متنوعی هستند که به شما امکان انتخاب سالن مناسب براساس تعداد مهمانانتان را می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید مناسب‌ترین فضا را انتخاب نمایید.
  • فضای چهار فصل: تالارها دارای فضای مسقف هستند و تهویه مناسبی برای تامین سرمایش و گرمایش محیط دارند. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت در هر فصل از سال، این فضا را انتخاب نمایید.
  • تجهیزات صوتی و نورپردازی: معمولا برای بهبود ظاهر و جذابیت بصری تالارها، استفاده از تجهیزات صوتی و نورپردازی حرفه‌ای بسیار رایج است. به این ترتیب می‌توانید با انتخاب چنین فضاهایی، به برگزاری مراسم‌ جذاب و زیبایی بپردازید و هزینه اضافی بابت تامین این تجهیزات پرداخت نکنید.
  • تجهیزات آشپزخانه: برخی از تالارها دارای آشپزخانه‌های کامل و مجهزی هستند. همین موضوع هزینه حمل و نقل لوازم و امکانات مورد نیاز تشریفات را از دوش شما برمی‌دارد. قطعا سرو و آماده سازی غذا و نوشیدنی در آشپزخانه مجهز برای تیم تشریفات آسان تر است.
  • میزها و صندلی‌ها: تالارها معمولاً دارای میز و صندلی‌های کافی برای مهمانان هستند. میز و صندلی متناسب با استایل و دکوراسیون داخلی تالار انتخاب می‌شود و تعداد آن دقیقا برابر با گنجایش سالن است. شما می‌توانید چیدمان میزها و صندلی‌ها را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید.
  • سرویس بهداشتی و رختکن: تالارها دارای امکانات بهداشتی مناسب برای مهمانان و کادر خدماتی هستند. وجود رختکن با آینه و تجهیزات برای مهمانان یکی از امکانات ضروری است.
  • سیستم تهویه: اغلب تالارها دارای سیستم تهویه مطبوع هستند تا دمای مناسبی را در طول مراسم حفظ کنند. یادتان باشد که در زمان بازدید از تالار پذیرایی این موضوع را بررسی نمایید.
  • امکانات اضافی: برخی از تالارها ممکن است امکانات اضافی مانند استیج رقص، جایگاه خاص برای عروس و داماد و موارد این‌چنینی ارائه کنند. شما براساس نیاز و علایق شخصی می‌توانید در نهایت انتخاب کنید.

یادتان باشد که متناسب با خدمات تالار خاص و توافق با صاحب تالار، هزینه نهایی شما متغیر خواهد بود. بررسی تمام تجهیزات و امکانات باید توسط فرد متخصص و باتجربه‌ای انجام شود تا در روز برگزاری مراسم از عدم وجود امکانات مدنظرتان دچار بحران نشوید! کاژو به عنوان متخصص در این حوزه می‌تواند برای تمام مراحل همراه شما باشد.

امکانات سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران چیست؟
امکانات سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران چیست؟

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
کاربردهای مختلف سالن تالار کوچک
کاربردهای مختلف سالن تالار کوچک

کاربردهای مختلف سالن تالار کوچک

تالارهای کوچک برای رویدادها و مراسم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. تنوع جشن‌ها و مراسم‌هایی که در این مکان‌ها برگزار می‌شود، بالا است. پتانسیل فضا در برگزاری انواع مراسم بسیار خوش آیند است و به شما اجازه می‌دهد تا بدون هزینه‌های گزاف، مراسم‌های مدنظرتان را برگزار نمایید.

1- تالار کوچک برای جلسات کاری

تالارهای کوچک می‌توانند برای جلسات کاری، کنفرانس‌ها، ویدئو کنفرانس‌ها، و جلسات آموزشی کوچک مورد استفاده قرار گیرند. این تالارها معمولاً دارای تجهیزات صوتی و تصویری مناسب هستند و می‌توانند به شکل صمیمی برگزاری جلسات تعاملی را امکان‌پذیر کنند.

2- تالار کوچک برای بله برون

استفاده از تالارهای کوچک برای مراسم بله برون نیز ایده جذابی است. زمانی که امکان پذیرایی از مهمانان در خانه فراهم نباشد، برگزاری جشن بله برون در تالار ایده بسیار خوبی است. در این شرایط محیط را برای برگزاری مراسم به هر شکلی که مدنظرتان است، آماده می‌کنید. متخصصین کاژو در کنار شما هستند تا برای دیزاین و فضا سازی همراهی‌تان کنند و بهترین کیفیت را ارائه نمایند.

3- اجاره سالن کوچک برای تولد

تالارهای کوچک برای جشن تولد‌ها و مراسم خصوصی مشابه انتخاب بسیار ایده‌آلی هستند. این تالارها ممکن است دارای امکاناتی مانند کترینگ و سیستم‌های صوتی و نوری برای ایجاد جو پر نشاط باشند. اما در صورت عدم وجود چنین امکاناتی نیز، می‌توانید با کمک متخصصین تشریفا کاژو همه چیز را آماده کنید و یک جشن خصوصی لوکس و جذاب برگزار نمایید.

کاربردهای مختلف سالن تالار کوچک

4-تالار کوچک برای نامزدی

استفاده از سالن تالارهای کوچک برای مراسم نامزدی با تعداد مهمانان کم، یک انتخاب هوشمندانه است. این مراسم معمولاً با تعداد کمی از مهمانان و در یک فضای صمیمی و خصوصی برگزار می‌شوند. به همین دلیل تالارهای کوچک می‌توانند جو مناسبی برای چنین مراسمی ایجاد کنند. برگزاری نامزدی در این فضاها به شما امکان می دهد تا بدون هزینه‌های گزاف، فضا را دیزاین کنید و بهترین ساختار را رقم بزنید.

5-اجاره سالن کوچک برای سالگرد ازدواج

جشن سالگرد ازدواج برای زوج‌ها اهمیت زیادی دارد. یاد آوری عاشقانه‌ترین و جذاب ترین رویداد زندگی موجب می‌شود تا بتوانید حس و حال خاصی را تجربه کنید. تالارهای کوچک معمولاً برای سالگرد ازدواج مناسب هستند. این مراسم معمولاً شامل تعداد کمی از دوستان و خانواده‌ها است و می‌توانند در یک مکان صمیمی و خصوصی برگزار شوند. دیزاین فضا نیز با هزینه کم انجام می‌شود و همه چیز در یک دیزاین میمینمال و جذاب اجرایی می‌شود.

6-تالار کوچک برای دورهمی

تالارهای کوچک می‌توانند بهترین میزبان برای برگزاری جشن‌های مراسم خانوادگی، مذهبی و دورهمی باشند. شما می‌توانید در این فضا هر امکاناتی که نیاز دارید را تجربه کنید و همه چیز را در یک سطح مطلوب داشته باشید.

7-اجاره سالن کوچک برای عروسی

تالارهای کوچک معمولا برای برگزاری جشن عروسی‌های با تعداد کم بسیار مناسب هستند. اگر تعداد مهمانان شما محدود است، حتما با استفاده از اجاره سالن کوچک، یک جشن جمع وجور و اقتصادی برگزار نمایید. این تالارها معمولاً دارای تجهیزات آشپزی و تجهیزات صوتی و نوری برای برگزاری عروسی‌های کوچک هستند. پس نگران هیچ چیز نباشید و با تیم تشریفات کاژو جهت ارائه خدمات پذیرایی از مهمانان و مدیریت جشن همکاری کنید تا خروجی بی نظیری را شاهد باشید.

کاربردهای مختلف سالن تالار کوچک
باغ تالار عروسی
باغ تالار عروسی

عوامل تعیین کننده هزینه اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران

هزینه اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران متغیر است. همه چیز به پارامترهای مختلفی بستگی دارد که انتخاب یک لوکیشن را رقم می‌زند. برای مثال،  مکان تالار یکی از عوامل تعیین‌ کننده هزینه است. تالارهای کوچک در تهران، معمولا  واقع در مناطق مرکزی و شهری هستند. هرچه لوکیشن قرارگیری تالار خوش آب و هواتر و لوکس‌تر باشد، هزینه‌ای بالاتری باید برای اجاره پرداخت کنید. اما تالارهای واقع در مناطق حومه یا مناطق ارزان‌ قیمت تهران، هزینه کم‌تری را از شما دریافت می‌کنند. پس دسترسی به تالار و موقعیت جغرافیایی آن نیز در هزینه نهایی اثرگذار است. متراژ تالار و گنجایش پذیرایی از تعداد مهمانانی که می‌توانید دعوت کنید، پارامتر مهمی در هزینه نهایی اجاره سالن و تالار پذیرایی کوچک در تهران است. امکانات موجود در تالار می‌توانند هزینه را افزایش یا کاهش دهند. تجهیزات صوتی و نورپردازی حرفه‌ای، تجهیزات آشپزخانه، امکانات بهداشتی و پارکینگ موجب افزایش هزینه اجاره چنین فضاهایی می‌شوند.

زمان اجاره نیز در این قیمت دخیل است. شما باید زمانی که تالار برای اجاره درنظر می‌گیرد را با توجه به نیاز شخصی تغییر دهید. مثلا زمان تحویل تالار 12 ظهر تا 12 شب درنظر گرفته می‌شود اما شما مایل هستید تالار را از صبح تحویل بگیرید! پس زمان اضافی در هزینه نهایی محاسبه می‌شود. بعضی تالارها متناسب با مراسم شما هزینه را اعلام می‌کنند. مثلا برگزاری مراسم شادی هزینه بیشتری نسبت به مراسمی مثل افتتاحیه یا ترحیم دارد. برخی تالارها پا به عرصه کیترینگ گذاشته‌اند و یک خدمات نسبی برای پذیرایی ارائه می‌کنند که قطعا چندان حرفه‌ای نیست. برای دریافت خدمات حرفه ای حتما از متخصصین تشریفات مجالس کمک بگیرید. دکوراسیون و چیدمان فضا نیز نقش مهمی در تعیین هزینه دارد. وقتی برای دیزاین دکوراسیون و چیدمان سالن هزینه زیادی صرف شده باشد، قطعا قیمت اجاره بیشتر خواهد شد. حتی نحوه پرداخت نیز در افزایش قیمت نهایی دخیل است و پرداخت اقساط می‌تواند هزینه را بیشتر کند. ارائه خدمات اختصاصی نیز هزینه اجاره سالن را بیشتر می‌کند. مثلا تعویض میز و صندلی‌ها یا استفاده از برخی رومیزی‌ها در هزینه نهایی دخیل است.

بنابراین، برای تعیین دقیق هزینه اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران، باید با صاحب مجموعه یا متخصصین تیم کاژو مشورت کنید. کاژو با ارتباطات گسترده و شناخت برترین‌های این حوزه می‌تواند ضمن معرفی بهترین گزینه‌ها، آفرهای خوبی دریافت کند که هزینه نهایی شما را در برگزاری جشن کاهش دهد.

نکات مهمی که برای اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران باید بدانید

اجاره تالار پذیرایی کوچک در تهران ممکن است در برگزاری مراسم‌ها و رویدادهای خصوصی و کوچک مانند جشن‌های تولد، نامزدی، عروسی، سالگرد ازدواج، جلسات کاری و… بسیار مفید باشد. اما دانستن نکات مهم پیش از اقدام به اجاره سالن، نقش کلیدی در موفقیت انتخاب و عدن پشیمانی شما دارد. پس با دقت این جزییات را که حاصل سال ها فعالیت تیم کاژو در ارائه خدما تشریفات مجالس است، مطالعه کنید.

  • مکان مناسب انتخاب کنید: انتخاب مکانی که برای مهمانان دسترسی خوبی داشته باشد و دارای امکاناتی مانند پارکینگ باشد، شرایط را برای دسترسی مطلوب مهمانان فراهم می‌کند.
  • ابعاد تالار را بررسی کنید: شما باید مطمئن شوید که ابعاد تالار با توجه به تعداد مهمانان مورد نظرتان مناسب است. انتخاب تالار بزرگتر یا کوچک‌تر از نیاز، ممکن است باعث بروز مشکلات و ناهماهنگی شود
  • بودجه خودتان را با اولویت‌ها تعیین کنید: محدودیت بودجه خود را در نظر داشته باشید. حتما اولویت‌های مدنظرتان را بنویسید و تلاش کنید تا هزینه اجاره تالار و سایر خدمات درج شده در لیست اولویت‌ها را مدیریت نمایید. متخصصین تشریفات در مدیریت بودجه همراه شما هستند.
  • زمان رزرو: تا حد ممکن زودتر نسبت به رزرو تالار اقدام کنید. اگر تاریخ خاصی مدنظرتان است، حتما خیلی زودتر اقدام نمایید تا بتوانید در تاریخ خاصی که مدنظرتان است رزرو را قطعی کنید.
  • تجهیزات و امکانات: بررسی تجهیزات و امکانات تالار به شما کمک می‌کند تا بتوانید دقیق‌تر انتخاب نمایید. این اقدام معمولا توسط تیم تشریفا انجام می‌شود تا نسبت به تجربیات قبلی همه چیز را ارزیابی کنند.
  • تجهیزات آشپزخانه: اگر قصد دارید غذایی در مراسم سرو کنید، از موجود بودن تجهیزات آشپزخانه و اجازه به کارگیری آن توسط تیم تشریفات مطمئن شوید.
  • شیوه پرداخت و تخفیف‌ها: آفرهای مختلف معمولا در فصولی که پیک تایم برگزاری مراسم نیست ارائه می‌شود. آگاهی از آفرها و نحوه پرداخت از جمله پارامترهای مهمی است که باید پیش از عقد قرار داد جویا شوید.
  • قوانین و مقررات: قبل از عقد قرار داد حتما از قوانین و مقررات تالار پذیرایی مطلع شوید. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده برای داشتن یک مراسم خاطره انگیز اقدام کنید.
  • قرارداد نویسی: همیشه یک قرارداد رسمی بین خودتان و صاحب تالار بنویسید و امضا کنید. تمام توافقات را یادداشت نمایید تا همه چیز طبق همان جزییات انجام شود. در این خصوص می‌توانید از تیم کاژو کمک بگیرید تا همه جزییات در قرار دادتان ذکر دشه باشد.
  • بازدید از محل: قبل از انتخاب تالار، مکان را بازدید کنید و از روی تصاویر و ویدئوها دست به انتخاب و عقد قرارداد نزنید.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

09128465513