باغ عمارت فرمانیه

این روزها انتخاب یک لوکیشن برای برگزاری جشن عروسی لوکس و بی نظیر، اهمیت زیادی پیدا کرده است. عروس و دامادها تلاش می‌کنند تا بهترین فضا را برای برگزاری جشنی خاطره انگیز و زیبا انتخاب کنند. از دیدگاه کاژو حق هر عروس و دامادی است که رویایی‌ترین شب زندگی‌شان را به بهترین نحوه ثبت کنند. همین انگیزه کافی است تا متخصصین تیم تشریفات کاژو در تلاش باشند تا همه چیز را برای تحقق این رویا فراهم کنند. ارائه بهترین سطح کیفی خدمات در لوکیشن‌های اختصاصی، از مهم‌ترین عواملی است که سطح سرویس دهی کاژو به عنوان تیم تشریفات را ارتقا داده است. در این بخش از ماجرا قصد داریم هر چیزی که باید از باغ عمارت فرمانیه بدانید را بررسی کنیم. این باغ عمارت به عنوان یکی از فضاهای اختصاصی تیم کاژو شناخته می‌شود و با دارا بودن امکانات، تجهیزات و لوکیشنی بی نظیر میزبان شما عزیزان خواهد بود.

اگر شما نیز علاقه‌مند هستید که در خصوص باغ عمارت فرمانیه اطلاعات کسب کنید و ویژگی‌های باغ تالار فرمانیه را بدانید، همراه ما باشید.

معرفی کامل باغ عمارت فرمانیه

تجربه عروس و داماد از بازدید باغ تالار صدرا

آقای علی محمد عزیز مرسی که برای خدمات تشریفات باغ تالار صدرا به ما پیشنهادات عالی دادین و باعث شدین قشنگ‌ترین شب زندگیمون پر از زیبایی بشه و بهترین جشن عروسیو تو کل فامیل برگزار کنیم.

ما برای جشن عروسیمون میخواستیم یه باغ برند و لوکس انتخاب کنیم که برای همه آشنا باشه و دردسری توی رفت و آمد نداشته باشن. باغ صدرا دقیقا همون چیزی بود که ما دوست داشتیم. چون خیلی راحت میشد از کرج و تهران بهش دسترسی پیدا کرد. نکته دیگه‌ای که باعث شد ما صدرارو انتخاب کنیم، تعداد مهمونامون بود! ما 430 تا مهمون داشتیم و باغ عمارت صدرا 500 تا 700  نفر ظرفیت داشت که خیلی عالی بود برامون. وقتی بزرگی باغ تالارو متوجه شدیم، مطمئن شدیم که اینجا انتخاب نهایی ماست و میتونیم بهترین شب زندگیمونو همینجا برگزار کنیم.

  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه
  • باغ عمارت فرمانیه را بشناسید
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه
  • باغ عمارت فرمانیه را بشناسید
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه
  • همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه | تشریفات باغ عمارت فرمانیه

باغ عمارت فرمانیه را بشناسید

تعداد لوکیشن‌هایی که این روزها به اسم باغ عمارت ارائه می‌شوند، کم نیست! اما استانداردهای لازم برای ارائه خدماتی با کیفیت در بسیاری از این لوکیشن‌ها وجود ندارد. خوشبختانه باغ عمارت فرمانیه در محدوده گرمدره یکی از بهترین فضاهایی است که میتوانید برای میزبانی جشن عروسی، نامزدی و غیره انتخاب کنید. باغ عمارت فرمانیه محیطی امن، دلنشین و زیبا دارد که همراه با محوطه سازی تبدیل به یک پکیج لوکس شده است. این مکان زیبا و جذاب، با عمارت زیبایی که دارد، نظر هر عروس و دامادی را به خود جلب می‌کند. محوطه سازی خوب، گویای زیبایی و آرامشی است که میتوانید برای مهمانان‌تان فراهم کنید. این عمارت دارای فضای سبز و بی نظیری است که با وجود آبنماهای زیبا و راه‌های جذاب برای ورود عروس و داماد همه چیز را فراهم کرده است. ارائه خدمات در آلاچیق سفید رنگ در نزدیکی‌های آبنما نیز ایده جذابی است تا بتوانید یک جشن عقد رویایی را تصور کنید. رفاه و آرامشی که در باغ عمارت فرمانیه همراه با خدمات کاژو تجربه می‌کنید، بهترین خاطره زندگی شما را می‌سازد. فاصله یک ساعتی این لوکیشن از تهران و کرج موجب شده تا علاقه مندان زیادی برای استفاده از آن درخواست‌شان را مطرح کنند. دسترسی آسان و امنیت بالا ویژگی مهم این باغ عمارت لوکس است. این باغ عمارت دارای ظرفیت بزرگی برای پذیرایی از مهمانان شما است. با ظرفیتی که می‌تواند از 100 تا 250 نفر را به راحتی پذیرایی کند. طراحی زیبا و منحصر به فرد این باغ عمارت رنگ و بوی معماری کلاسیک دارد و حضور در یک قصر رویایی را تداعی می‌کند. همچنین فضای سبز و آرامش بخش آن، باعث می‌شود که این مکان یکی از محبوب‌ترین مکان‌ها برای برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های مختلف در منطقه گرمدره باشد.

باغ تالارهای عروسی کاژو چه ویژگی هایی دارند؟

ما در کاژو بهترین ها و مناسب ترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم. ویژگی های زیادی وجود دارد که ما با توجه به آنها باغ تالارهای عروسی را برای پیشنهاد به شما انتخاب می کنیم. در اینجا به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.

سالن و فضای کافی برای میهمانان

کادر مجرب و حرفه ای

دکوراسیون جذاب و مدرن

رعایت اصول چیدمان

دسترسی و موقعیت مناسب

شرایط مناسب برای عکاسی

آلاچیق برای مواقع بارندگی

جایگاه عروس و داماد

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟

چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟

باغ عمارت فرمانیه در گرمدره یک انتخاب عالی برای هر نوع مراسم یا رویداد است. به ویژه اگر به دنبال یک مکان با ظرفیت بزرگ و تجهیزات کامل برای برگزاری جشن باشید، این فضا تمام نیازهای شما را پاسخ می‌دهد. این باغ عمارت به عنوان یک مکان ویژه و مناسب برای برگزاری مراسم‌هایی از جمله عروسی‌ها، جشن‌ها، مهمانی‌ها و حتی ایونت‌ها شناخته می‌شود. اینجا به تعداد تمام میهمانان شما، فضا بار ینشستن، لذت بردن و تفریح وجود دارد.  در این بخش به بررسی جزییات دقیق‌تر برای انتخاب این باغ تالار لوکس اشاره می‌کنیم.

  • تجهیزات صوتی و تصویری: این باغ عمارت دارای تجهیزات صوتی ثابت و TV شهری است. شما به راحتی میتوانید برای ویدئو کلیپ فرمالیته و نمایش عکس‌های دونفره از آن استفاده کنید. همین امکانات هزینه‌های اجانبی را برای تامین تجهیزات کاهش می‌دهد و شرایط را برای ارائه خدمات با کیفیت فراهم می‌کند.
  • استیج حرفه‌ای: در سالن عمارت فرمانیه، وجود استیج با ابعاد 2 در 10 متر، نیاز شما به یک فضای عالی برای گروه موسیقی و دی جی را پاسخ می‌دهد. این باغ عمارت به تیم‌های موسیقی و DJ امکان اجرای حرفه‌ای و شگفت‌انگیز را می‌دهد. به این ترتیب همه چیز برای شور و هیجان مهمانان فراهم است.
  • میز و صندلی‌های متنوع: در باغ عمارت لوکس فرمانیه بیش از 25 مدل میز و صندلی متنوع توسط تیم کاژو ارائه می‌شود. این باغ عمارت به شما امکان می‌دهد تا فضای مناسبی را برای میهمانان خود ایجاد کنید و همه چیز را برای داشتن یک محیط هیجان انگیز فراهم کنید.
  • رختکن مجهز: در این باغ عمارت، وجود رختکن خانم‌ها در ورودی سالن، این سالن را تبدیل به یک گزینه عالی برای مهمانان کرده است. شما میتوانید به راحتی از رختکن مجهز این سالن استفاده کنید و شرایط را برای آماده شدن مهمانان، تعویض لباس و قرار دادن لباس در رگال و کمدها اقدام کنید.
  • سرویس بهداشتی: شاید تصور نکرده باشید که وجود سرویس بهداشتی تمیز و مجهز در یک عمارت تا چه اندازه اهمیت دارد. وجود سرویس بهداشتی مناسب، این باغ عمارت را تبدیل به یک گزینه عالی برای مهمانان می‌کند. به این ترتیب میتوانید با خیال آسوده در این فضا از مهمانان پذیرایی کنید.

با توجه به تجهیزات کامل و خدمات با کیفیتی که باغ عمارت فرمانیه در گرمدره ارائه می‌دهد، این مکان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای برگزاری مراسم‌ها و رویدادهای مختلف است.

  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
  • چرا باید باغ عمارت فرمانیه را انتخاب کنید؟
باغ تالار فرمانیه کجاست؟
باغ تالار فرمانیه کجاست؟

باغ تالار فرمانیه کجاست؟

قصد آگاهی از لوکیشن باغ تالار فرمانیه برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد. دسترسی مطلوب و حضور به موقع مهمانان در این لوکیشن ضروری است. باغ تالار فرمانیه در محدوده گرمدره واقع شده است. شما میتوانید از تهران و کرج به این باغ عمارت دسترسی داشته باشید. چرا که محدوده این باغ تالار بسیار امن بوده و امکان حضور مهمانان با خودرو در پارکینگ داخلی فراهم است. وجود نگهبانان در این باغ عمارت، خیال شما را از بابت امنیت راحت می‌کند.

برای مشاهده تشریفات مجالس عقد کاژو کلیک کنید

مراحل انجام خدمات مجالس کاژو

تماس با کاژو

اولین قدم برای شروع یک تجربه زیبا، تماس با کاژو است

جلسه حضوری و معرفی خدمات

در این جلسه ما خدمات مجالس کاژو و اجرای آن را به شما معرفی می کنیم

حضور به عنوان میهمان

شما می توانید قبل از هر کاری به عنوان میهمان و به صورت کاملا رسمی در یکی از مجالس کاژو شرکت کنید

معرفی باغ تالار ها

در این مرحله ما بهترین باغ تالار ها را متناسب با نیاز شما پیشنهاد می کنیم

انتخاب منو، گل آرایی و چیدمان

در این مرحله شما منوی غذا و نوشیدنی، گل آرایی و چیدمان را انتخاب می کنید.

انتخاب برنامه های موسیقی

موسیقی می تواند به صورت تک نوازی یا بند موسیقی و یا دی جی باشد که همگی بستگی به انتخاب شما دارد

سفره آرایی عقد

اگر مراسم عقد هم در دستور کار دارید ما بهترین سفره آرایی برای عقد را برایتان مهیا می کنیم

عقد قرارداد

در نهایت مرحله آخر عقد قرار داد و شروع کارها توسط کاژو است

تجهیزات باغ عمارت فرمانیه

در باغ عمارت فرمانیه هر چیزی که برای زیبایی فضا نیاز داشته باشید ارائه می‌شود. تجهیزات باغ عمارت فرمانیه پر از فضاهای پویایی است که متخصصین کاژو می‌توانند آن را برای‌تان دیزاین کنند. میز و صندلی های نقره ای در ویدئو، صرفا به صورت پیش فرض چیده شده است و کاژو با ارائه 25 مدل مختلف میز و صندلی، میتواند هر نوع سلیقه‌ای را پاسخ دهد.  تجهیزات صوتی و تصویری این عمارت نیز میتواند نیاز شما را برای هر نوع شور و هیجانی در فضا فراهم کند. در سالن فرمانیه جا برای حضور 250 نفر فراهم است. اگر تیم کاژو این فضا را برای 100 نفر مهمان آماده کند، قطعا فضاهای بیشتری برای دیزاین در اختیار دارد و هر چیزی که برای دیزاین ژورنالی مدنظر باشد را ارائه می‌کند. اما جانمایی 250 نفر در چنین فضایی، با فواصل نزدیک‌تری چیدمان را ایجاد می‌کند و تزیینات بیشتر معطوف به میزهای مهمانان و صندلی‌ها خواهد بود.

سالن عروسی باغ عمارت صدرا
تهویه مطبوع سالن
تهویه مطبوع سالن

تهویه مطبوع سالن

شاید باورتان نشود که تهویه در یک فضا تا چه اندازه اهمیت دارد. تهویه میتواند متناسب با تعداد مهمانان و سرد یا گرم بودن فضا، همه چیز را فراهم کند. تهویه عالی برای فصل گرم و سرد سال موجب می‌شود تا مهمانان بدون نگرانی و کلافگی از هوا، در کنار هم جنب و جوش داشته باشند و شادی کنند! تهویه ضمن تنظیم دمای فضا، اکسیژن و هوای مطلوب را منتشر می‌کند. در باغ عمارت فرمانیه، همه چیز طوری پیش بینی شده است که دغدغه بوی ناخوش آیند پخت و پز در فضا را تجربه نکنید. با وجود سرو گرم تمامی غذاها با تیم کاژو، هیچ بویی از آن در سالن اصلی وجود ندارد. به همین دلیل میتوانید با خیال آسوده جشن‌تان را با هر تعداد مهمان برگزار کنید.

فضای باز باغ عمارت فرمانیه

فضای باز باغ عمارت فرمانیه

باغ عمارت فرمانیه، یک مکان استثنایی برای برگزاری مراسم‌ها و رویدادهای ویژه است. در این لوکیشن محوطه‌ای زیبا و دلنشین وجود دارد. این باغ با طراحی‌های منحصر به فرد و امکانات بی‌نظیرش، هر رویداد را به یک تجربه فوق‌العاده تبدیل می‌کند. وجود آلاچیق‌ سفید رنگ در باغ عمارت فرمانیه، با طراحی خیره‌ کننده‌اش، محل فوق العاده‌ای جهت اجرای مراسم عقد است. در این فضا حس رمانتیک و خاصی را تجربه خواهید کرد.  شما میتوانید با کمک تیم تشریفات کاژو، رویایی‌ترین سفره‌های عقد فرمالیته و عقد آرایی را در این لوکیشن تجربه کنید. دیزاین این فضا به شکلی رویایی و ژورنالی توسط کاژو انجام می‌شود و همه چیز برای ثبت خاطره شیرین این لحظات شما فراهم می‌شود.

نواحی مختلفی در این باغ عمارت  برای چیدمان میزهای VIP یا سفره خانه سنتی وجود دارد. این فضاها به راحتی همه چیز را یک تجربه عالی فراهم می‌کنند. فضاهای خاصی که با سرسبزی درختان و چمن زیبایی ساده‌ای را ارائه می‌کنند، فضایی عالی برای چیدمان مبلمان، میز و صندلی و فضای نگهداری کودکان است.  شما میتوانید دراین مدل فضاها، با ارائه خدمات نوشیدنی‌ها، چای و قلیان، فضای منحصر به فردی را برای مهمانان ایجاد کنید. ورودی مهمانان و عروس و داماد، با دیزاین گل و شمع، حریر آرایی و آتش بازی یک جشن فوق العاده را ایجاد می‌کند. فراهم کردن دیزاین‌های رویایی در ورودی موجب می‌شود تا عکس و ویدئوهای شما به بهترین شکل ممکن نمایش داده شوند. شما میتوانید در چنین فضایی، هیجانات‌تان را منتقل کنید.

فضاهای خالی گاهی برای ایجاد لوکیشن عکاسی مدنظر قرار می‌گیرد! کافی است با تیم کاژو نیازهای واقعی‌تان را مطرح کنید و دکورهای خاصی که علاقه‌مند به آن‌ها هستید را شرح دهید. دیزاین روستیک، فانتری و خاص در این فضاها طراحی و اجرا می‌شوند. طراحی اکسسوری های خاص با طراحی و ایده پردازی متخصصین کاژو میتواند حال و هوای فوق العاده‌ای را ایجاد کند.  در چنین فضاهایی شمع آرایی، حریر آرایی و گل آرایی به روش های خاص میتواند محیطی بی نظیر برای عکاسی عروس و داماد یا مهمانان ایجاد کند.

فضای باز باغ عمارت فرمانیه

انواع باغ تالار های کاژو

انواع باغ تالار های کاژو

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی
امکانات پارکینگ و خودرو مهمانان

امکانات پارکینگ و خودرو مهمانان

تا به حال دغدغه پارک کردن خودرو در حوالی باغ عروسی را تجربه کرده‌اید؟ معمولا باغ عمارت‌ها خارج شهر هستند و رها کردن خودرو در فضاهای خلوت این‌چنینی میتواند اضطراب زیادی برای مهمانان ایجاد کند. خوشبختانه باغ عمارت فرمانیه فکر همه جا را کرده است! ارائه امکانات عالی برای جانمایی 100 خودرو، شرایطی را فراهم می‌کند تا بدون نگرانی بتوانید خودرو مهمانان را در این فضا قرار دهید. پارکینگ به شکلی است که خودروها هرکدام جایگاه خاصی دارند و رفت و آمد در هر زمانی به راحتی ممکن است.  امنیت پارکینگ مهمانان به شدت اهمیت دارد و افرادی به صورت مکرر در این فضا حضور دارند تا مراقب خودروها باشند و نظم جانمایی آن‌ها را رعایت کند. در مسیر قبل از پارکینگ، خودروها به محل مناسبی می‌رسند تا سرنشینان را پیاده کرده و آماده ورود به پارکینگ شوند.  به این ترتیب دردسر راه رفتن خانم‌ها در مسیرهای نامناسب را تجربه نخواهید کرد.

امکانات پارکینگ و خودرو مهمانان
  • سالن غذاخوری مخصوص شام
  • سالن غذاخوری مخصوص شام
  • سالن غذاخوری مخصوص شام
  • سالن غذاخوری مخصوص شام

سالن غذاخوری مخصوص شام

در عمارت فرمانیه سالن غذاخوری مجهز و جاداری برای پذیرایی شام مهمانان پیش بینی شده است. سالن غذاخوری با بالاترین استاندارد ها میتواند غذاهای متنوع تشریفات کاژو را ارائه کند. در این فضا وجود میزهای گلس منحنی با طراحی خاص، موجب می‌شود تا بتوانید  شفافیت و تمیزی را به وضوح مشاهده کنید. همین جزییات در کنار گل آرایی و دیزاین ژورنالی کاژو، میتواند محیط رویایی و خاصی را ایجاد نماید. از سوی دیگر تجهیزات و ظروف مناسب برای سرو غذاها به صورت گرم، نیاز شما را به یک پذیرایی گرم و با کیفیت پاسخ خواهد داد. در این مجموعه همه چیز برای ثبت خاطرات شیرین فراهم است. در کنار میزهای غذا، میزهایی وجود دارد که برای سرو نوشیدنی‌ها، دسرها و سالادها سطح مناسبی را ایجاد می‌کند. در ابتدای سالن نیز میتوانید میزهای سرویس را مشاهده کنید. در سبک پذیرایی تیم کاژو، مهمانداران در ابتدای سالن کنار میزهای سرو می‌ایستند تا بشقاب، قاشق و چنگال را در اختیار مهمانان قرار دهند و ضمن خوش آمد گویی، راهنمایی دقیقی برای استفاده از سالن ارائه کنند. تهویه این فضا نیز مطلوب است و مهمانان در یک خط مشخص می‌توانند از صفر تا صد خوراکی‌ها را امتحان کرده و از سالن به سمت محل نشیمن خودشان خارج شوند.

پس همین حالا تماس بگیرید

تا از خدمات مشاوره، انتخاب، برنامه ریزی، ودینگ پلنری و اجازه بهترین باغ عمارت تهران برخوردار شوید.

تماس تلفنی

هزینه اجاره باغ تالار فرمانیه

بحث هزینه در برگزاری جشن‌هایی مثل عروسی، همیشه پر رنگ بوده و هست. بسیاری از افراد با مشاهده امکانات عالی در باغ عمارت فرمانیه، در تلاش هستند تا هزینه اجاره آن را بدانند. بهتر است مطلع باشید که هزینه اجاره لوکیشن‌های مختلف در روزهای هفته متفاوت است. هزینه اجاره آن در تعطیلات نیز بیشتر خواهد بود. برخی از مناسبت ها موجب افزایش قیمت می‌شود. شما میتوانید در بعضی از فصول، هزینه اجاره کمتر با بیشتری برای استفاده از یک فضای مشخص پرداخت کنید. پس با توجه به تمام این توضیحات، برای آگاهی از قیمت و هزینه اجاره باغ تالار فرمانیه، حتما از متخصصین کاژو کمک بگیرید. تیم کارشناسان مجموعه کاژو آماده ارائه توضیحات، راهنمایی و اطلاع از قیمت به روز این باغ عمارت اختصاصی مجموعه کاژو است. پی همین حالا با متخصصین کاژو تماس بگیرید.