باغ تالار صدرا

اگر شما هم قراره جشن عروسی لوکس و جذابی برگزار کنید، حتما به دنبال رزرو یکی از باغ تالارهای برند تهران هستید. معمولا با تالارهای لوکس و جذاب تهران که محوطه‌های فوق‌العاده‌ای دارند، در حاشیه شهر قرار گرفته‌اند. باغ تالار صدرا در محدوده شهریار تهران یکی از خاص‌ترین انتخاب‌هایی است که می‌توانید تجربه کنید. این باغ تالار از جمله باغ‌ تالارهای زیر مجموعه کاژو است که بارها جشن‌های خاص کاژو در آن برگزار شده است. علاقه عروس و دامادها به لوکیشن باغ تالار صدرا و ارائه خدمات تشریفات باغ تالار صدرا موجب شده است تا در این مقاله به روایت تجربه یکی از عروس و دامادهای عزیز بپردازیم تا براساس تجربه‌ای واقعی و از نگاه یک عروس و داماد عزیز این باغ تالار را بشناسید.

معرفی کامل باغ تالار صدرا

تجربه عروس و داماد از بازدید باغ تالار صدرا

آقای علی محمد عزیز مرسی که برای خدمات تشریفات باغ تالار صدرا به ما پیشنهادات عالی دادین و باعث شدین قشنگ‌ترین شب زندگیمون پر از زیبایی بشه و بهترین جشن عروسیو تو کل فامیل برگزار کنیم.

ما برای جشن عروسیمون میخواستیم یه باغ برند و لوکس انتخاب کنیم که برای همه آشنا باشه و دردسری توی رفت و آمد نداشته باشن. باغ صدرا دقیقا همون چیزی بود که ما دوست داشتیم. چون خیلی راحت میشد از کرج و تهران بهش دسترسی پیدا کرد. نکته دیگه‌ای که باعث شد ما صدرارو انتخاب کنیم، تعداد مهمونامون بود! ما 430 تا مهمون داشتیم و باغ عمارت صدرا 500 تا 700  نفر ظرفیت داشت که خیلی عالی بود برامون. وقتی بزرگی باغ تالارو متوجه شدیم، مطمئن شدیم که اینجا انتخاب نهایی ماست و میتونیم بهترین شب زندگیمونو همینجا برگزار کنیم.

همه چیز درباره باغ تالار صدرا | تشریفات باغ تالار صدرا
  • ورود به باغ تالار صدرا
  • ورود به باغ تالار صدرا
  • ورود به باغ تالار صدرا

ورود به باغ تالار صدرا

برای این که به باغ تالار برسیم حدود 20 دقیقه زمان برد و مسیر شهریار برامون خیلی نزدیک بود. وقتی وارد باغ تالار شدیم، درختای بلند و سرسبز نظرمونو جلب کرد. فضای سبزیکه همه جا دیده می‌شد، شکل و فرم باغ عمارتو به بهترین مدل خودش نشون می‌داد. در واقع میشد تصور کرد که با دیزاین مخصوص کاژو، این لوکیشن چقدر رویایی میشه برامون که خداروشکر همینطورم شد. چیزیکه نظرمو جلب کرد پارکینگ اختصاصی این باغ تالار بود. خیلی راحت میشد همه ماشینای مهمونا، اونجا قرار بگیرن و یه نگهبان حضور داشت که قطعا امنیت کافی ایجاد میکرد.

یه نکته دیگه که توی باغ عمارت صدرا دیدم، مسیر ورود عروس و داماد و مهمونا بود که فوق العاده جذاب بود. ستون‌های جذاب، طاقی‌های شیک با تمام جزییات میتونه زیرساخت عالی برای دیزاین ایجاد کنه. به همین دلیل تمام چیزیکه توی ذهنمون داشتیم از طریق تیم دیزاین کاژو توی همین لوکیشن اجرا شد و یه فضای فوق‌العاده رویایی ایجاد شد.

  • ورود به باغ تالار صدرا
  • ورود به باغ تالار صدرا
  • ورود به باغ تالار صدرا

باغ تالارهای عروسی کاژو چه ویژگی هایی دارند؟

ما در کاژو بهترین ها و مناسب ترین ها را برای شما در نظر گرفته ایم. ویژگی های زیادی وجود دارد که ما با توجه به آنها باغ تالارهای عروسی را برای پیشنهاد به شما انتخاب می کنیم. در اینجا به برخی از این ویژگی ها اشاره شده است.

سالن و فضای کافی برای میهمانان

کادر مجرب و حرفه ای

دکوراسیون جذاب و مدرن

رعایت اصول چیدمان

دسترسی و موقعیت مناسب

شرایط مناسب برای عکاسی

آلاچیق برای مواقع بارندگی

جایگاه عروس و داماد

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی

سفره عقد در باغ تالار صدرا

ما قرار بود عقد آریایی داشته باشیم. به همین دلیل برامون خیلی مهم بود که سفره عقدمون کجا قرار می‌گیره. توی باغ عمارت صدرا صدها جا برای این دیزاین وجود داشت که ما فضای سبزو انتخاب کردیم و فضایی که بین ستون‌ها قرار داشتو برای چیدمان صندلی‌ها تعیین کردیم که نتیجشو نگم براتون چقدر لوکس و اروپایی شد! احساس می‌کردیم تو حیاط یه قصر برامون جشن گرفتن!

هرچند باغ صدرا اتاق عقد جداگونه هم داشت که 100 نفر ظرفیتش بود اما به هر حال سلیقه ما این بود که خداروشکر محقق شد. اگر شما هم ایده های عجیبی توی ذهنتون دارید که احتمال تحققشو زیاد نمیدونید، اصلا نا امید نشید! کافیه با کاژو تماس بگیرید تا امکان تحققشو بررسی کنید.

تشریفات باغ تالار صدرا
تشریفات باغ تالار صدرا
تشریفات باغ تالار صدرا

فضای سبز و محوطه باغ عمارت صدرا

من عاشق محوطه بودم و اگر محدودیت موسیقی نبود، حتما محوطه این عمارت لوکسو برای حضور مهمونا انتخاب میکردم. فضای سبز صدرارو که نگم برامون چی بود! پر از فضاهایی که میشد کلی باهاش عکس انداخت و حیف که وقت کافی نداشتیم. آبنماهای بسیار زیبایی توی محوطه وجود داشت که میشد با هرکدوم حس و حال خوبیو تجربه کرد. ایجاد برکه های زیبا توی محوطه باعث شد که حس و حال خوبی تو دل مهمونا ایجاد بشه. تردد توی چنین فضایی قطعا خیلی هیجان انگیزه و میتونه مارو به بهترین شکل هیجان زده کنه. فضای سبز با کلی گل و گیاه دیزاین شده بود و خیلی راحت میشد با نورپردازی و ریسه های ظریف و شیک، محیط دوست داشتنی ایجاد کرد.

برای مشاهده تشریفات مجالس عقد کاژو کلیک کنید
تشریفات باغ تالار صدرا

مراحل انجام خدمات مجالس کاژو

تماس با کاژو

اولین قدم برای شروع یک تجربه زیبا، تماس با کاژو است

جلسه حضوری و معرفی خدمات

در این جلسه ما خدمات مجالس کاژو و اجرای آن را به شما معرفی می کنیم

حضور به عنوان میهمان

شما می توانید قبل از هر کاری به عنوان میهمان و به صورت کاملا رسمی در یکی از مجالس کاژو شرکت کنید

معرفی باغ تالار ها

در این مرحله ما بهترین باغ تالار ها را متناسب با نیاز شما پیشنهاد می کنیم

انتخاب منو، گل آرایی و چیدمان

در این مرحله شما منوی غذا و نوشیدنی، گل آرایی و چیدمان را انتخاب می کنید.

انتخاب برنامه های موسیقی

موسیقی می تواند به صورت تک نوازی یا بند موسیقی و یا دی جی باشد که همگی بستگی به انتخاب شما دارد

سفره آرایی عقد

اگر مراسم عقد هم در دستور کار دارید ما بهترین سفره آرایی برای عقد را برایتان مهیا می کنیم

عقد قرارداد

در نهایت مرحله آخر عقد قرار داد و شروع کارها توسط کاژو است

سالن عروسی باغ عمارت صدرا

سالن باغ عمارت صدرا خیلی جذاب و شیک دیزاین شده! طراحی داخلی این سالن خیلی عالیه! فرم سالن مستطیلی با عرض خیلی زیاده که باعث شده یه فضای چند منظوره و خاص ایجاد بشه. شما خیلی راحت میتونین این فضارو به بهترین شکل برای مراسمتون آماده کنید. سالن عروسی باغ تالار صدرا امکانات خیلی خوبیو پیش بینی کرده. سقف خیلی بلند این فضا باعث شده تا محیطی لاکچری و خاص برای جشن داشته باشید و بتونین خیلی راحت با کرین فیلمبرداری کنید. پنجره‌های بلند و خیلی جذاب این سالن تونسته فضای بی نظیریو نشون بده و حس حضور توی یه لوکیشن لاکچریو تداعی کنه. ساختمان بیرونی صدرا خیلی جای خفنیه برای عکاسی! ما همه عکساییکه اونجا ثبت کردیم و دوستامون دیدن، احساس کردن ایران نیست؛ از بس رویایی و زیباست.

اگر شما هم قراره عکاسی فرمالیته کم هزینه اما لوکسی داشته باشید، حتما با کاژو مشورت کنید تا بهترین باغ عمارتشون که همین صدرا هستو اجاره کنید. اینطوری از هزینه اجاره باغ عکاسی خلاص میشید.

  • سالن عروسی باغ عمارت صدرا
  • همه چیز درباره باغ تالار صدرا | تشریفات باغ تالار صدرا
تشریفات باغ تالار صدرا

تشریفات باغ تالار صدرا

حتما برای شما هم جالبه که بدونیت تجربه ما از برگزاری جشن توی باغ تالار صدرا چی بوده و تشریفاتمون چطور بود! خوشبختانه ما برای تشریفات تیم تشریفات کاژو رو انتخاب کرده بودیم، به همین دلیل خدمات ودینگ پلنری بهمون دادن و یه خانم خیلی متخصص و حرفه‌ای توی مسیر انتخاب جزییات همراهمون بود.

ایشون خیلی اطلاعات داشتن میتونستن صفر تا صد مراسمو برای ما برنامه ریزی کنن! اینطوری شد که کمکون کردن تا متناسب با بودجه‌ای که داشتیم، جشن خیلی عالی و لوکسی بگیریم، در حالیکه اگر نبودن قطعا نمیتونستیم اجاره باغ صدرارو بدیم و هزینه هامونو مدیریت کنیم. اینطوری شد که آرزوهامون واقعا محقق شد. از دیزاین نگم که چقدر زیبا بود! من هر چیزی که توی ژورنال و سایت‌های خارجی دیده بودم بهشون نشون دادم که شاید 10% اون برام قابل اجرا باشه اما روز عروسی وقتی وارد باغ شدم باورم نمیشد که توی ایران اینطوری بتونن دیزاین ژورنالیو اجرا کنن!

هر چیزی که از جزییات خواسته بودن اجرا شده بود، از نوشته های نئونی تا نورپردازی، ریسه‌ها و استندهای چوبی که سفارش خودم بود و دقیقا مطابق با همون عکس اجرا شده بود. واقعا لذتبخش‌ترین قسمت تشریفات عروسی با کاژو همین بودکه شب قشنگ مارو ساخت.

تشریفات باغ تالار صدرا

پذیرایی از مهمانان

پذیرایی هم باتوجه به منوی اقتصادی که ما انتخاب کرده بودیم و لطف کردن چندتا آیتم برامون اضافه کردن بهش، خیلی عالی شد. یعنی ما با هزینه خیلی مناسب تونستیم یه جشن فوق العاده لوکس داشته باشیم و پذیراییمون چند برابر قیمتی که دادیم به نظر می‌رسید. اینطوری همه مهمونا حس رضایت داشتن، مهماندارا لباسای یکسان و شیک تنشون بودن و خیلی خیلی مودب بودن.

بعد از عروسی همه ازمون سوال کردن تشریفات کجا بودن و چقدر مهماندارا عالی بودن و رسیدگیشون سریع بود. خداییش نظم توی سالن عالی بود و منی که این همه وسواس داشتم برای رسیدگی منظم و رسیدگی به مهمونا، از دیدن فیلم عروسیمون و تلاش مهماندارا برای خدمات دهی عالی لذت بردم.

  • نوشیدنی در عروسی
  • فینگر فود درعروسی
  • فینگر فود درعروسی
  • پذیرایی از مهمانان
  • فینگر فود درعروسی
  • پذیرایی از مهمانان
  • فینگر فود درعروسی
  • نوشیدنی در عروسی

پذیرایی شام عروسی

بالاتر گفتم که ما منوی انتخابیمون اقتصادی بود اما چند مدل کباب هم اضافه کردیم بهش که باعث شد پذیرایی شام خیلی خوب باشه. با مشورت ودینگ پلنر بعضی آیتمای اضافیو حذف کردیم و حتی برای گل آرایی و دیزاین سالن عروسی هزینه‌ای پرداخت نکردیم چون ودینگ پلنر پیشنهاد داد که از گل های سالن عقد استفاده میکنن و خیلی سریع بعد از پایان جشن عقد، این دیزاینو به سالن شام منتقل میکنن تا ما هزینه اضافه تری بابت دیزاین این سالن ندیم!

تمام ظروف عالی بود و غذاها گرم سرو می‌شد. دیزاین میز خیلی خوب بود و خیلی بالاتر از تصورمون اجرا شد. هیچ دسر و قاشق و چنگالی روی میزا سرگردون نبود و همه چیز چیده شده بود. مهماندارا آماده بودن تا مهمونامونو راهنمایی کنند داخل سالن و مسیر مشخصی برای پذیرایی و دسترسی به تمام خوراکیا وجود داشت. همین باعث شد مثل خیلی از عروسیا مهمونا تو سر و کله همدیگه و صف قرار نگیرن، این موضوع خیلی برامون مهم بود. واقعا تجربه برگزاری جشن عروسی توی باغ تالار صدرا با تشریفات کاژو یکی از بهترین تصمیمات زندگیمون شد و ممنونیم از تمام پرسنلتون.

تجربه‌ای که اینجا مطالعه کردید، ارسالی از عروس و داماد شهریور ماه ما بود؛ سپاسگزاریم از لطف بی نهایتشون و بسیار خرسندیم که زمان گذاشتن و تجربه واقعیشونو برامون ارسال کردند.

پذیرایی از مهمانان
پذیرایی از مهمانان

انواع باغ تالار های کاژو

باغ تالار های کاژو در نقاط مختلف شهر تهران و اطراف تهران گزینه های زیادی برای انتخاب به شما می دهند. انتخاب هر کدام از این باغ تالار ها با توجه به نیاز ها و خواست شما انجام می گیرد. در اینجا یک گالری عکس کوچک از باغ تالار های کاژو را برای شما آورده ایم.

همه چیز درباره باغ تالار صدرا | تشریفات باغ تالار صدرا

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی

راهنما جامع تالار پذیرایی صدرا

وقتی تجربه بی نظیر یکی از عروس و دامادهای عزیز برای ما ارسال شد، تصمیم گرفتیم تا جزییات این باغ عمارت جذاب و زیبا را همراه با همین نوشته‌ها شروع کنیم. در بخش راهنما جامع تالار پذیرایی صدرا، بهتر است بدانید که چگونه برای دستیابی به بهترین نتیجه از جشن عروسی، انتخاب لوکیشن مناسب می‌تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد.

آگاهی از این جزییات کمک می‌کند تا بتوانید با بالاترین کیفیت زیبایی مراسم عروسی خاطره انگیزی را برگزار کنید. از آن جا که باغ تالار صدرا از جمله لوکیشن‌های زیرمجموعه خدمات کاژو محسوب می‌شود، شما می‌توانید تاریخ‌های دارای آفر را از طریق کاژو شناسایی کرده و جشنی بی نظیر با حداقل بودجه برگزار کنید.

اگر شما هم عاشق باغ صدرا هستید و قراره اینجارو به عنوان لوکیشن جشنتون انتخاب کنید، همین حالا با کاژو تماس بگیرید تا اولویت انتخاب تاریخ مدنظرتونو داشته باشید.

سالن پذیرایی باغ تالار صدرا
سالن پذیرایی باغ تالار صدرا

یک باغ خاطره خوش در باغ تالار صدرا

قبل از این که جزییاتی را بیان کنیم، قطعا با دیدن تصاویر باغ تالار صدرا حس و حال متفاوتی را تجربه می‌کنید. زیبایی فوق العاده چشم گیر فضای ورودی باغ تالار در کنار دیزاین و معماری فوق‌العاده جذاب آن، هر چیزی که برای یک شب خاص نیاز داشته باشید را ارائه می‌کند. عمارت باغ تالار صدرا یکی از برجسته‌ترین باغ تالارهای عروسی تهران است. این باغ تالار برند با فضایی بی‌نظیر و دسترسی آسان، در قلب شهریار (باغستان) قرار دارد.

زیبایی و شکوه این عمارت به‌ شما امکان می‌دهد تا هر جشنی را در سطح فوق العاده لوکس برگزار کنید و از جزییات آن لذت ببرید. مراسم‌هایی که در باغ تالار صدرا برگزار می‌شود، همگی سطحی بالاتر از تصورتان دارند. چرا که لوکیشن‌های بی نظیر با دیزاین حرفه‌ای کاژو می‌تواند یک فضای خاطره انگیز به جا بگذارد. به همین دلیل در بین ودینگ پلنرهای کاژو، این لوکیشن به عنوان باغ خاطرات خوش صدرا شناخته می‌شود.

راهنما جامع تالار پذیرایی صدرا

2. ظرفیت بالا و فضاهای بی نظیر

شما کمتر لوکیشنی را با ویژگی‌های باغ عمارت صدرا پیدا می‌کنید که ظرفیت پذیرش بالا در کنار بهترین سرویس دهی و مطلوب‌ترین فضا سازی‌ها را داشته باشد. باغ عمارت صدرا با ظرفیتی حدود 500  الی 700 نفر، یک فضای بزرگ و زیبا به مساحت 3500 مترمربع را در اختیار شما قرار می‌دهد تا براساس سلیقه شخصی، ایده پردازی و هنر تیم تشریفات آن را دیزاین کنید. خوشبختانه همه چیز در این مجموعه فکر شده اجرا می‌شود و طراحی خاص آن به شدت دوست داشتنی است.

این مکان دارای باغی فاخر با المان‌هایی شامل آبنما، برکه، آبشار و نمای روستیک است. دیدن جزییات و نظم قرار گیری آن ها در کنار هم موجب شده است تا باغ تالار صدرا به عنوان یکی از لوکیشن‌های دوست داشتنی همیشه در صدر پیشنهادات کاژو قرار گیرد. سقف بلند و سالن بی عیب و نقص این عمارت در کنار زیبایی بصری نمای خارجی آن می‌تواند هر چیزی که برای یک تجربه عالی نیاز دارید را فراهم کند.

همه چیز درباره باغ تالار صدرا | تشریفات باغ تالار صدرا

3. معماری شگفت‌انگیز و طراحی داخلی بی‌نظیر

معماری بی‌نظیر باغ تالار صدرا با جزئیاتی مثل سقف بلند و پنجره‌های سلطنتی، تجربه‌ای منحصر به‌فرد را برای مهمانان ایجاد می‌کند.حس حضور در قصرهایی که معمولا در فیلم و سریال‌ها دیده ایم، قطعا برای هرکدام از مهمانان مطلوب است و یک تجربه عالی از شبی خاطره انگیز فراهم می‌کند.

طراحی داخلی این عمارت، از جزئیات خاص و زیبا بهره ‌می‌برد. ریزه کاری‌ها، نورپردازی، لوستر و دیزاین جزییات به بهترین شکل ممکن اجرا شده است. همین جزییات است که موجب شده باغ عمارت صدرا یک سر و گردن از سایرین بالاتر باشد و فضا بی نظیری برای جشن‌های عروسی ارائه کند.

این معماری میتونه مقصد برگزاری جشن عروسی و نامزدی شما باشه! پس برای انتخاب چنین فضای بی نظیری که از باغ عمارتای خود کاژو محسوب میشه، همین حالا اقدام کنید و تماس بگیرید.

معماری شگفت‌انگیز و طراحی داخلی بی‌نظیر

4. خدمات و امکانات فراوان

باغ تالار صدرا به مهمانان خود امکان می‌دهد تا بدون دغدغه و نگرانی، از خدمات مختلف این مجموعه استفاده کنند. اصلی‌ترین چیزی که معمولا مورد توجه قرار می‌گیرد، ظرفیت بالای پارکینگ بدون مزاحمت است! شما به راحتی می‌توانید مهمانان را در این فضا راهنمایی کنید تا خودروها را در ایمن‌ترین شرایط پارک کنند. از سوی دیگر وجود  اتاق عقد مجزا و امکان دیزاین محوطه برای چیدمان سفره عقد، از دیگر امکاناتی است که تجربه آن به شدت جذاب خواهد بود.

سالن شام مجزا فضایی را فراهم می‌کند تا متخصصین تیم تشریفات کاژو با خیال آسوده جزییات آن را بچینند و با دیزاین فضا و آماده سازی ظروف، یک پذیرایی شام عالی برای مهمانان‌تان رقم بزنند. وجود سفره‌خانه جذاب، بخش دیگری است که به شما امکان می‌دهد تا یک تجربه عالی از این محیط داشته باشید. به همین دلیل کافی است هوشمندانه دست به کار شوید تا محیطی دلپذیر و خاص برای برگزاری جشن عروسی خاطره انگیزتان رزرو نمایید.

تجربه‌ای که اینجا مطالعه کردید، ارسالی از عروس و داماد شهریور ماه ما بود؛ سپاسگزاریم از لطف بی نهایتشون و بسیار خرسندیم که زمان گذاشتن و تجربه واقعیشونو برامون ارسال کردند.

یک باغ خاطره خوش در باغ تالار صدرا

پس همین حالا تماس بگیرید

تا از خدمات مشاوره، انتخاب، برنامه ریزی، ودینگ پلنری و اجازه بهترین باغ عمارت تهران برخوردار شوید.

تماس تلفنی

قیمت اجاره باغ تالار صدرا

آگاهی از قیمت اجاره باغ عمارت صدرا توسط تیم کاژو، یکی از سوالات رایجی است که توسط عروس و دامادها پرسیده می‌شود. لوکیشن باغ تالار صدرا واقع در شهریار، با ارائه فضاهای بی‌نظیر برای عکاسی و فیلمبرداری،  محیطی امن و جذاب برای ثبت شیرین ترین شب زندگی‌تان فراهم کرده است. به دلیل معماری جذاب و فضای دلپذیر در ناحیه محوطه این باغ تالار، بسیاری از افراد عاشق این لوکیشن هستند و برای یک تجربه هیجان انگیز تلاش می‌کنند.

شما می‌توانید با خیال آسوده برای کسب تجربه در همین فضا، از متخصصین کاژو کمک بگیرید. تیم تشریفات کاژو با دارا بودن بالاترین افراد متخصص توانایی ارائه خدماتی بی نظیر را دار است. به همین دلیل کافی است هوشمندانه دست به کار شوید تا فضایی عالی را بازدید نموده و با کمک تیم کاژو به رزرو مناسب‌ترین تاریخ بپردازید. تیم کاژو به دلیل سوابق طولانی مدت در این حوزه، به خوبی می‌تواند نیاز شما را برای دستیابی به بهترین کیفیت خدمات پاسخ دهد.

عکس هایی از باغ تالار صدرا