از روزی که مراحل عقد و نامزدی طی می‌شود، دغدغه ذهنی عروس و داماد به سمت و سوی انتخاب تیم تشریفات، چگونگی برگزاری جشن عروسی رویایی، کنترل هزینه‌ها و صدها آیتم دیگر جذب می‌شود. پیدا کردن بهترین راه برای برگزاری یک جشن زیبا، شیک و متناسب با بودجه و فرهنگ، از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهید. خوشبختانه این روزها تیم تشریفات وظیفه برنامه ریزی تا اجرای هر مراسم را برعهده می‌گیرد. خدمات تشریفات مجالس عروسی به شکلی است که می‌توانید بدون دردسر و نگرانی، برای داشتن یک فضای رویایی برنامه ریزی کنید. تیم تشریفات با اشراف بر جزییات و ریزه کاری‌های برگزاری جشن، به شما کمک می‌کند تا بتوانید جشن عروسی رویایی خودتان را برگزار کنید و شبی ماندگار را تجربه نمایید.

در این بخش قصد داریم به بررسی خدمات تشریفات مجالس عروسی بپردازیم و نحوه انتخاب تیم تشریفات مجالس عروسی را مرور کنیم.

برای تماس و دریافت مشاوره تخصصی رایگان کلیک کنید.

خدمات تشریفات مجالس عروسی

خدمات تشریفات مجالس عروسی چیست؟

قبل از هر چیزی باید بررسی کنیم که خدمات تشریفات مجالس عروسی چیست و دقیقا از چه چیزی صحبت می‌کنیم! خدمات تشریفات به طور کلی مجموعه‌ای از خدمات است که از صفر تا صد برای برگزاری مراسم شما انجام می‌شود. این خدمات از نیاز سنجی اولیه گرفته تا برنامه ریزی، ایده پردازی و کمک به انتخاب بهتر جزییات انجام می‌شود. بر همین اساس، جهت آشنایی بیشتر شما با جزییات، قصد داریم به بررسی خدمات تشریفات مجالس عروسی بپردازیم و همه چیز را مورد بررسی قرار دهیم.

  1. نیاز سنجی: یکی از خدمات فوق العاده عالی که در تشریفات مجالس عروسی کاژو ارائه می‌شود، نیاز سنجی است! این پروسه با هدف بررسی و درک استانداردها، نیازها و جزییات مدنظر افراد انجام می‌شود. پس از جلسه نیاز سنجی، تیم تشریفات به خوبی می‌داند که هدف شما برگزاری چه سبک مراسمی است و چه جزییاتی برای‌تان اهمیت دارد؟ حتی تعیین و تخمین بودجه نیز می‌تواند با منشا همین اطلاعات انجام شود.
  2. ایده پردازی: در مجموعه تشریفاتی کاژو، خدمات ایده پردازی نیز بخش مهم ماجرا است. به این ترتیب برای ارائه خدمات تشریفات مجالس عروسی، تیم تشریفات به خوبی همه چیز را مرور کرده و با توجه به نیاز سنجی انجام شده و درک سلیقه عروس و داماد، برای صفر تا صد جشن عروسی ایده پردازی می‌کند. این ایده‌ها در جلسه‌ای همراه عروس و داماد بررسی می‌شوند و در دستور کار قرار می‌گیرند.
  3. برگزاری مراسم عروسی: یکی از مهم ترین خدمات تشریفات مجالس عروسی، برگزاری آن است. برای این کار باید ابتدا تاریخ مراسم مشخص شود و پس از آن باتوجه به ایده پردازی و نیاز سنجی انجام شده، مکان برگزاری آن تعیین گردد. به این ترتیب می‌توانید با خیالی آسوده برای داشتن یک جشن بی نظیر اقدام کنید.
  4. ودینگ پلنر: یکی از خدمات تشریفات مجالس عروسی کاژو، ودینگ پلنری است! این مجموعه با ارائه خدمات حرفه‌ای به شما اجازه می‌دهد تا بدون دردسر و استرس انتخاب، هوشمندانه اقدام کنید. با کمک این روند می‌توانید از جدیدترین ایده های انتخاب جزییات بهره بگیرید. ودینگ پلنر مسئول تمام جزییات است و در ایده پردازی، انتخاب آرایشگاه، سالن، مزون، گیفت و… همراه شما است. تجربیات این افراد در انتخاب هوشمندانه به شدت اهمیت دارد.
  5. خدمات عکاسی و فیلمبرداری: تیم کاژو به عنوان بخشی از خدمات تشریفات مجالس عروسی، نسبت به معرفی برترین‌های حوزه عکاسی و آتلیه عروس و داماد اقدام می‌کند. شما می‌توانید با خدمات این تیم، هوشمندانه اقدام کنید و برای ثبت لحظات هیجان انگیز زندگی‌تان بهترین گروه را انتخاب نمایید.
  6. خدمات موسیقی و نورپردازی: ارتباطات قوی با برترین‌های این حوزه موجب شده است تا برای برگزاری جشن های عروسی خاص، بهترین تیم‌های ارائه کننده خدمات موسیقی انتخاب شوند. کاژو در بخشی از خدمات خود، هماهنگی و دعوت از گروه های حرفه‌ای و برند را انجام می‌دهد. به این ترتیب انرژی لازم برای شادی و رقص در روز عروسی به خوبی فراهم می‌شود. نور پردازی حرفه‌ای، خدمات گروه موسیقی در هر سطحی ارائه می‌شود.
  7. خدمات غذا و کیترینگ: یکی از نقاط قوت تیم کاژو، خدمات کیترینگ و پذیرایی است. خوشبختانه تیم حرفه ای تشریفات مجالس عروسی، با تکیه بر تجربیات متعدد و آموزش‌های بین المللی، قادر به ارائه بالاترین سطح کیفی از خدمات است. تیم کاژو با ارائه منوهای متنوع برای هر سطح بودجه، خدماتی اقتصادی تا لوکس و بین المللی ارائه می‌کند. تنوع بالا در منوهای ارائه شده برای پذیرایی، فینگرفود، شام و نوشیدنی‌ها در حدی پر تنوع است که می‌توانید چند روز زمان برای انتخاب داشته باشید.
  8. گل آرایی، شمع آرایی و دیزاین: یکی از شاخص‌ترین کارهایی که در پروسه تشریفات مجالس عروسی توسط تیم تشریفات انجام می‌شود، دیزاین است! زیبایی و جذابیت این دیزاین وابسته به کیفیت و ایده پردازی گل آرایی، شمع آرایی، حریر ارایی و اقدامات جانبی است. خوشبختانه مجموعه کاژو با آموزش‌های بین المللی متخصصین خود، موفق به اجرای بهترین دیزاین‌های جشن عروسی شده است. دیزاین‌های ژورنالی با اجراهای پیچیده، همگی بخش مهمی از هنر تیم کاژو است.
  9. خدمات اجاره لباس: فراهم کردن لباس‌های عروس و داماد، راهنمایی برای تهیه این لباس‌ها از فروشگاه ها یا مزون های معتبر، همگی بخش مهمی از خدمات مجموعه کاژو است. به همین دلیل باید هوشمندانه دست به انتخاب بزنید و برای داشتن فضایی دل انگیز، جذاب و دوست داشتنی، بهترین کیفیت خدمات تشریفات مجالس را تجربه کنید.
  10. گیفت عروسی: یکی از سنت های جالبی که این روزها انجام می‌شود، قدردانی از مهمانان با ارائه گیفت است. این کار معمولا با ایده پردازی انتخاب یک گیفت مناسب آغاز می‌شود. متخصصین تشریفات با همراهی ودینگ پلنر، به شما کمک می‌کنند تا بتوانید بهترین گیفت را با طراحی شخصی و هزینه‌ای مناسب سفارش دهید.
  11. مدیریت صفر تا صد جشن عروسی: در بخش آشنایی با تشریفات مجالس، بهتر است بدانید که تیم تشریفات مدیریت صفر تا صد مراسم را برعهده دارد. تمامی خدمات توسط تیم تشریفات ارائه می‌شود و جزییات به بهترین شکل ممکن قابل دستیابی است. جالب است بدانید که تمامی این خدمات به شکلی انسجام یافته انجام می‌شود تا همه چیز در نظم مناسبی قرار داشته باشد.

بیشتر بدانید:صفر تا صد مراسم شما با تشریفات مجالس عروسی

 ارائه خدمات تشریفات مجالس عروسی

خدمات تشریفات مجالس عروسی توسط چه افرادی ارائه می‌شود؟

پس از آشنایی با تشریفات مجالس، بهتر است بدانید که خدمات تشریفات مجالس عروسی توسط چه افرادی ارائه می‌شود. معمولا برای ارائه این خدمات به افراد مسئولیت پذیری نیاز است! متخصصین تشریفات همگی با گذراندن دوره‌های مشخص و مرتبط به مسئولیت تعریف شده در تیم، کار خودشان را انجام می‌دهند. تیم تشریفات با خدمات حرفه‌ای، هرچیزی که برای یک مراسم ساختار یافته و حرفه ای نیاز دارید را فراهم می‌کند. صفر تا صد این مراسم بر عهده تیم تشریفات است، پس باید همه چیز در یک نظم فوق العاده خوب اجرایی شود.

ایده پرداز مراسم عروسی

1. ایده پرداز مراسم عروسی

این فرد تمام اطلاعات حاصل از نیاز سنجی را بررسی کرده و با تیم ایده پردازی، بهترین ایده های لازم برای برگزاری مراسم را مشخص می‌کند. پس از تایید ایده ها، این فرد به طور مستقیم بایا تیم مسئول برگزاری و هدایت مراسم عروسی همکاری می‌کند. او با اطلاعاتی کامل از جریان مراسم، زمان‌بندی و جزئیات مختلف، سعی در ایجاد یک مراسم شاد، یونیک و به یادماندنی دارد.

مدیر تشریفات عروسی

2. مدیر تشریفات عروسی

مسئولیت تمام و کمال خدمات تشریفات مجالس عروسی، بر عهده مدیر تشریفات است. این شخص مسئولیت مادی، معنوی و حقوقی تمام روند برگزاری مراسم را برعهده دارد. قرارداد نهایی با مدیر تشریفات عروسی بسته می‌شود و تمام جزییات برای دستیابی به نتیجه بهتر، توسط همین فرد صورت می‌پذیرد. به همین دلیل باید هوشمندانه برای تجربه یک روند حساب شده، بهترین تین تشریفات مجالس را انتخاب کنید.

 

 3. دیزاینر جشن عروسی

یکی از پارامترهای تعیین کننده سطح مراسم عروسی، دیزاین و زیبایی بصری آن است. تزیینات در سبک‌های مختلفی طراحی و اجرا می‌شوند. معمولا برای مشخص کردن نوع دیزاین فضای جشن، همه چیز در یک نظم عالی ارائه می‌شوند و نظرات عروس و داماد و تیم ایده پردازی به طور مستقیم لحاظ می‌گردد. به همین دلیل دیزاینر نقش ویژه‌ای در ایجاد زیبایی بصری فضای مراسم دارد. در مجموعه کاژو متخصصین گل آرایی، شمع آرایی، طراحی و دیزاین بهترین اکسسوری‌ها، همگی دست به دست هم می‌دهند تا خروجی کار بسیار لوکس و یونیک باشد! افتخار مجموعه کاژو همین است که هیچ کدام از جشن‌های برگزار شده توسط این مجموعه، ظاهر یکسانی ندارند و حتی در فضاهای مشترک نیز، جزییات و کلیات دیزاین همگی متفاوت هستند.

پیرایشگر و آرایشگر عروس و داماد

 4. پیرایشگر و آرایشگر عروس و داماد

برای یک تجربه هیجان انگیز، لازم است تا هوشمندانه انتخاب کنید. ظاهر و استایل عروس و داماد مورد توجه ترین پارامترها در شب عروسی هستند. به همین دلیل بخش مهمی از خدمات تشریفات مجالس عروسی، راهنمایی و انتخاب سالن آرایش و پیرایش عروس و داماد است. در این انتخاب باید نمونه کارها بررسی شوند اما موضوع بسیار مهم، استفاده از راهنمایی‌های ودینگ پلنر است.

5. عکاسی و فیلم‌بردار عروسی

عکاس و فیلمبردار عروسی، وظیفه ثبت لحظات احساسی، شاد و خاطره انگیز را برعهده دارد. تیم عکاسی و فیلم‌برداری مسئول ثبت لحظات خاص است! پس باید در انتخاب آن هوشمندانه عمل کنید. متخصصین عکاس و فیلمبردار عروسی، توسط تیم تشریفات توصیه می‌شوند. شما می‌توانید برای این انتخاب به متخصصین تشریفات و ودینگ پلنر اعتماد کنید. به این ترتیب می‌توانید هوشمندانه اقدام کنید و تصاویر خاطره انگیزی تجربه کنید.

 6. کیترینگ و پذیرایی

یکی از بخش‌های جذاب مراسم عروسی، کیترینگ و پذیرایی است. متخصصین در ارائه خدمات تشریفات مجالس تلاش می‌کنند تا بهترین کیفیت پذیرایی از مهمانان با منوهای حرفه‌ای را ارائه کنند. این خدمات توسط آشپز، تیم اجرایی، دیزاینر غذاها و نوشیدنی‌ها ارائه می‌شود. در تیم کاژو هر کدام از این تخصص ها با کیفیت بالایی خدماتشان را ارائه می‌کنند.

7. تدارکات و نظارت

تدارکات یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های خدمات جشن عروسی است. این افراد مسئول تدارکات و لوازم جانبی مراسم مانند نظارت بر جزییات، کیک، اکسسوری‌ها، سفره عقد، میزها، شمع ها و… هستند! به همین دلیل می‌توانید هوشمندانه در این مسیر گام بردارید و با انتخاب تیم تشریفات خدمات مجالس عروسی، برای داشتن یک تجربه عالی از تیم تدارکات و نظارت اقدام کنید.

عکاسی و فیلم‌بردار عروسی

8. مسئول موسیقی و نورپردازی

تیم نورپردازی و موسیقی، بخش مهمی از مراسم را بر عهده می‌گیرند. این متخصصین ضمن ایجاد اتمسفر مناسب برای ارائه خدماتی عالی و شور و هیجانی مطلوب در مهمانان، تلاش می‌کنند. به همین دلیل نور، صدا و هیجان موسیقی با دی جی یا گروه موسیقی زنده، همگی از پارامترهای مهم و اساسی برای کیفیت خدمات دهی مطلوب هستند.

نقش خدمات تشریفات مجالس عروسی در کیفیت جشن

زمانی که پا به یک جشن عروسی می‌گذارید، اولین پارامترهایی که به چشم می‌خورند چه چیزهایی هستند؟ معمولا زیبایی بصری به شدت در ایجاد حس و حال خوب مهمانان دخیل است. نکته مهم دیگر در این خصوص، خدمات دهی پرسنل پذیرایی کننده از مهمانان است. آداب رفتار با مهمانان، خوش آمد گویی و راهنمایی درست از بخش‌های مهمی است که در تجربه مهمانان تاثیر مستقیمی دارد. پس از تمام این جزییات، نحوه پذیرایی، نوع دیزاین خوراکی‌ها، نحوه چیدمان میز و سالن همگی در سطح برگزاری مراسم دخیل هستند. خدمات تشریفات مجالس عروسی با تأثیر بسیار زیادی در کیفیت و جذابیت جشن، می‌تواند نقش مهمی در ایجاد رضایت و خاطره خوش داشته باشد. خدمات تشریفات همیشه به شکلی هوشمندانه ارائه می‌شود تا اثربخشی عالی بر ذهنیت افراد داشته باشد. نکته مهم دیگر در این خصوص، توجه به جزییات است. نقش تشریفات در برنامه ریزی، نظارت، مدیریت و اجرای تمام این جزییات بسیار جدی است. به همین دلیل در ارائه خدمات تشریفات مجالس عروسی، همه چیز به شکل بسیار حرفه‌ای انجام می‌شود. متخصصین تشریفات وظیفه مهم برگزاری مراسم به شکل حرفه‌ای را برعهده دارند. به همین دلیل باید حتما برای یک تجربه دلنشین تلاش کنید تا خدمات مجالس عروسی حرفه ای را انتخاب کنید. تیم کاژو با تجربه سال‌ها فعالیت در این حوزه می‌تواند به طور متمرکز شما را در این حوزه همراهی کند.

  • جلب نظر مهمانان: خدمات تشریفات مجالس عروسی با ایجاد یک تجربه خاص و زیبا، موجب می‌شود تا نظر مهمانان جلب شود. به این ترتیب همه مهمانان در بدو حضور تحت تاثیر قرار می‌گیرند و تجربه حضور در یک مراسم هیجان انگیز را ثبت می‌کنند.
  • خلق تجربه برای عروس و داماد: تیم خدمات تشریفات مجالس با آماده ‌سازی تمام جزییات متناسب با نیاز عروس و داماد، لحظات خاصی را برای آن ها خلق می‌کنند. به این شیوه پس از ورود به سالن، تمام جزییات برای عروس و داماد خودش را نشان می‌دهد و استرس و نگرانی را تا حد بسیار زیادی کاهش می‌دهد.
  • آماده‌سازی سالن و تزئینات:  تزئینات زیبا و متناسب با تم انتخابی عروس و داماد، از جمله اقداماتی است که توسط تیم تشریفات انجام می‌شود. تمام جزییات مراسم براساس نیاز زوج مشخص می شود و فضاهای شگفت انگیزی بر اساس ایده پردازی متخصصین این حوزه در تیم تشریفات انجام می‌شود تا رویای زوج محقق شود.
  • از بین بردن استرس و نگرانی: شما به راحتی می‌توانید با حضور تیم تشریفات حرفه‌ای و سپردن صفر تا صد برگزاری جشن، فضایی خاص و دل انگیز شاهد باشید. متخصصین تشریفات به بهترین شکل برنامه ریزی را انجام می‌دهند تا همه چیز مطابق با برنامه انجام شود.
  • کیترینگ و غذا: کیفیت و تنوع غذاها و نوشیدنی‌ها توسط تیم کیترینگ، تأثیر زیادی در رضایت مهمانان و شادابی جشن دارد. متخصصین تیم تشریفات با توجه و تمرکز در این بخش، می‌توانند به بهترین شکل ممکن از مهمانان پذیرایی کنند. همین موضوع موجب می‌شود تا خلق تجربیات مطلوب از پذیرایی حرفه ای رقم بخورد.
  • یونیک بودن مراسم: متخصصین تشریفات به شما امکان می‌دهند تا بتوانید دیزاین ژورنالی جذابی را در مراسم عروسی مشاهده کنید. یونیک بودن مراسم بخش مهمی از این ماجرا است. تیم تشریفات تلاش می‌کند تا بدون تکراری بودن فضا و زیبایی آن، تصمیم گیری کنید و فضایی زیبا رقم بزنید.

کیترینگ و پذیرایی

آشنایی با وظایف و خدمات تشریفات مجالس عروسی

وظایف و خدمات تشریفات مجالس عروسی شامل چندین بخش مختلف است. شما باید هوشمندانه با آگاهی از این جزییات و وظایف، تصمیم گیری کنید. در اینجا به بررسی خدمات تشریفات مجالس عروسی اشاره می‌کنیم.

  • خدمات ودینگ پلنری:
    • مشاوره با عروس و داماد در مورد ایده ها، نیازها و شرایط مدنظر.
    • برنامه‌ریزی و هماهنگی جزئیات مختلف مراسم عروسی.
    • انتخاب و تعیین تامین‌ کنندگان مختلف مانند لوکیشن، کیترینگ، آتلیه عکاسی، تیم موسیقی و…
  • ارائه مشاوره در انتخاب لوکیشن برگزاری جشن:
    • جستجو و انتخاب باغ یا تالار مناسب بر اساس تعداد مهمانان، نیازهای ذکر شده و سلیقه شخصی.
    • مشاوره، بازدید حضوری و تحلیل فضا همگی همراه با تیم تشریفات مجالس عروسی انجام می‌شود.
  • تزئین سالن برگزاری جشن:
    • طراحی و اجرای تزئینات متناسب با تم انتخابی عروس و داماد بخشی از این وظایف است.
    • تهیه و مدیریت بهترین متریال برای گل آرایی، نورپردازی، شمع آرایی و…
  • تهیه غذا:
    • انتخاب منوی غذایی متناسب با سلیقه و تعداد مهمانان
    • هماهنگی با تیم فینگرفود، غذای اصلی، سالادها، دسر، کیک، نوشیدنی‌ها و شیرینی و…
  • تهیه و تدارک سفره عقد:
    • طراحی و دیزاین سفره عقد متناسب با ایده های مشخص شده توسط عروس و داماد و ودینگ پلنر.
    • فراهم کردن تمام لوازم مورد نیاز برای مراسم عقد.
  • تهیه کیک:
    • انتخاب و سفارش کیک عروسی با توجه به سلیقه و نیازهای زوج برعهده تیم تشریفات است (مگر در شرایطی که عروس و داماد شخصا برای این کار اقدام کنند)
    • تزئین و ارائه کیک به شکلی جذاب و ایده پردازی برای مراسم برش کیک و رقص چاقو و… (آتش بازی، یخ خشک و…)
  • تهیه میوه و شیرینی:
    • تهیه و تزئین سفره میوه و شیرینی با توجه به منو انتخابی عروس و داماد انجام می‌شود.
    • انتخاب و ارائه میوه‌ها و شیرینی‌های با کیفیت عالی، تهیه بهداشتی و آماده سازی زیبا.
  • تهیه گروه موسیقی:
    • انتخاب گروه موسیقی یا دی‌جی بر اساس سلیقه و نوع مراسم.
    • هماهنگی کلی و تست مراسم همراه با عروس و داماد.
  • معرفی آتلیه عکاسی و آرایشگاه:
    • معرفی آتلیه عکاسی برای ثبت لحظات جذاب جشن عروسی.
    • معرفی آرایشگاه برای آماده‌سازی و آرایش عروس و داماد.

دیزاینر جشن عروسی

هزینه خدمات تشریفات مجالس عروسی

هزینه خدمات تشریفات مجالس عروسی نکته بسیار مهمی است که مورد توجه عروس و دامادها قرار می‌گیرد. شما باید برای مشخص کردن هزینه خدمات تشریفات، از متخصصین این حوزه درخواست کنید تا براساس منوهای انتخابی و ایده آل هایی که ذکر می‌کنید، هزینه خدمات تشریفات مجالس عروسی را ارائه کنند. عوامل مختلفی بر هزینه خدمات تشریفات اثرگذار هستند که باید به آن‌ها بپردازید. هرکدام از این عوامل کمک می‌کنند تا بتوانید متناسب با ایده های شخصی‌تان و محدودیت‌های بودجه، بهترین انتخاب را انجام دهید و متناسب با اولویت‌تان عمل کنید.

  • سطح لوکس یا ساده: نوع و سبک برگزاری جشن، یک پارامتر مهم در تعیین هزینه است. سطح برگزاری جشن لوکس، می‌تواند هزینه تشریفات را به طور چشم گیری افزایش دهد. اما خدمات تیم تشریفات عروسی در سطحی اقتصادی و ساده، بسیار کمتر از این خواهد شد.
  • نوع گل آرایی و دیزاین: استفاده از گل‌های طبیعی به دلیل هزینه بیشتر نسبت به گل‌های مصنوعی می‌تواند هزینه خدمات تشریفات را افزایش دهد. در کنار این امر، بهتر است بدانید که نوع گل آرایی نیز تاثیر جدی در هزینه دارد. تنوع، نوع گل ها، شمع آرایی، اکسسوری ها و استفاده از ایده های نئونی همگی می‌توانند این هزینه را بیشتر کنند.
  • دیزاین دکوراسیون: استفاده از دیزاین‌ها و تزئینات خاص همراه با اکسسوری های یونیک و وارداتی، می‌تواند هزینه را افزایش دهد. طراحی‌ فینگرفود و دیزاین فضاهای مختلف ضمن بهبود سطح برگزاری هزینه بالایی برای شما خواهد داشت.
  • غذاها و کیک: نوع و کیفیت غذاها و کیک نیز بر هزینه تأثیرگذار است. غذاهای حرفه‌ای، بین المللی، گران قیمت با طراحی خاص، می‌توانند هزینه منو انتخابی را افزایش داده و همه چیز را به شکلی جذاب‌تر نشان دهند.
  • سطح خدمات: برخی از خدمات برای تیم تشریفات قابل انجام است اما تعریف دقیقی برای آن وجود ندارد. مثلا خدمات ودینگ پلنری بخش مهمی از کیفیت مراسم شما را تضمین می‌کند. ارائه خدمات خاص در سطوحی مثل مشاوره، انتخاب و تصمیم گیری برای کیک، دیزاین، لباس، استایل و محل خرید آن ها همگی بخش هایی از خدمات هستند که توسط تشریفات مجالس عروسی ارائه می‌شود.
  • مکان برگزاری: نوع مکان برگزاری، مانند تالار یا باغ، بخشی از هزینه را ایجاد می‌کند. انتخاب فضاهای لوکس، یونیک و برند می‌تواند هزینه برگزاری مراسم را چند برابر کند. در حالی که برگزاری جشن در فضاهای ساده تر این هزینه را کاهش می‌دهد.
  • سرویس‌های اضافی: هر سرویس اضافی مانند خدمات گل آرایی، لباس‌های خاص، خدمات آرایشگاه، مهمانداران خاص یا رقصنده و… هزینه را افزایش می‌دهد.
  • تدارکات و اقدامات جانبی: خرید و فراهم کردن برخی موارد که خارج از عرف برگزاری جشن باشد، هزینه ها را بیشتر می‌کند. استفاده از لوازم آتش بازی خاص یا اکسسوری ها و لوازم جدید برای استفاده در نورپردازی یا هیجان دهی دی جی و… همگی هزینه های جانبی ایجاد خواهند کرد.
  • تعداد مهمانان: تعداد مهمانان حاضر در مراسم نیز به طور مستقیم بر هزینه تأثیر می‌گذارد. هزینه‌ها با افزایش تعداد مهمانان بیشتر می‌شود اما سطح هزینه برای حداقل 100 نفر و کمتر از آن چندان تفاوتی ندارد.

در نهایت، بهترین راه برای تعیین هزینه مناسب و برآورد آن، مشاوره با یک ودینگ پلنر حرفه‌ای است. این متخصصان می‌توانند با توجه به تجربه و شناخت از هزینه ها، بهترین پیشنهادات را ارائه کرده و به طراحی یک مراسم عروسی بهینه و با توجه به بودجه کمک کنند. متخصصین کاژو در بطن خدمات تشریفات خود، ودینگ پلنرهای حرفه‌ای خودشان را برای همراهی عروس و داماد معرفی می کنند.

آشنایی با وظایف و خدمات تشریفات مجالس عروسی

نکات مهم انتخاب بهترین خدمات تشریفات مجالس عروسی

پس از آشنایی با تشریفات مجالس، برای انتخاب بهترین خدمات تشریفات مجالس عروسی، باید حتما نکات مهمی را بدانید. آگاهی از این جزییات کمک می‌کند تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

  • تعیین بودجه: برای استفاده از خدمات تشریفات مجالس عروسی، باید ابتدا برای خودتان یک بودجه مشخص کنید. این تعیین بودجه اولین گام برای مشخص کردن سطح برگزاری عروسی است. چنین کاری کمک می‌کند تا در انتخاب خدمات، مکان و دیگر جزئیات مراسم به دقت عمل کنید و هزینه‌ها را کنترل نمایید.
  • مشاوره با ودینگ پلنر: مشاوره با یک ودینگ پلنر حرفه‌ای اقدام مناسبی است. به این ترتیب می‌توانید از تمام جزییات سردرآورده و سپس اقدام نمایید.
  • مطالعه نظرات و بازخوردها: برای انتخاب تیم تشرفیات مناسب، جستجو کنید. نظر اطرافیان را جویا شوید و جزییات مختلف را ارزیابی کنید. در نهایت با بررسی تمام کامنت‌ها و بازخوردها تصمیم بگیرید و چند گزینه کاندید مدنظر داشته باشید تا در تحقیقات تکمیلی به یک نتیجه مشخص برسید.
  • تست مراسم: برای انتخاب بهترین خدمات تشرفیات مراسم عروسی، باید از تست مراسم کمک بگیرید. اعتماد به گفته ها کافی نیست، شما باید عملکرد تیم را در یک جشن واقعی بررسی کنید. میزان کیفیت ارائه خدمات و هماهنگی پارامترهای مهمی در انتخاب هستند.
  • تعیین تعداد مهمانان: تعداد مهمانان حاضر در مراسم عروسی، نقش مهمی در انتخاب خدمات، بودجه بندی و اولویت دهی دارد. اگر تعداد مهمانان زیاد است، نیاز به خدمات بیشتری وجود دارد و هزینه بیشتری به شما تحمیل خواهد شد.
  • مطالعه قرارداد با دقت: هنگام انتخاب خدمات، باید تمام جزییات را بررسی کنید. برای این کار باید مو به موی منو انتخابی، تغییرات و توافقات را یادداشت کنید و تمام جزییات را در قرارداد بنویسید. از تاریخ برگزاری تا ساعت ارائه لوکیشن برگزاری جشن عروسی و نوع گل های دیزاین و… همگی باید به طور دقیق درج شوند.
  • اصول اجرایی: تیم تشریفات مجالس عروسی باید با اصول اجرایی آشنا باشد و نحوه مدیریت جزییات را به خوبی درک نماید. همین عوامل موجب می‌شود تا همه چیز به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.
  • مشخص کردن تم و سلیقه: قبل از انتخاب خدمات، باید بتوانید تم مشخصی را اعلام کنید. تعیین تم به متخصصین تشریفات کمک می‌کند تا جزییات را بر اساس سلیقه شخصی شما طراحی و اجرا کنند.

آشنایی با تشریفات مجالس کاژو

اکر به طور خلاصه قصد توضیح خدمات تشریفات مجالس عروسی با کاژو را داشته باشیم، باید گفت که تمام چارچوب‌هایی که در این مقاله اشاره شد، توسط ما رعایت می‌شود. کیفیت ارائه خدمات در کنار مدنظر قرار دادن نیازهای عروس و داماد با درک عمیق از اینکه جشن عروسی یک جشن خاص است که فقط یک بار در زندگی این زوج رخ می‌دهد، از جمله مواردی است که با کاژو تجربه خواهید کرد. خدمات دهی کاژو از بحث دیزاین، مدیریت اجرایی، هماهنگی، ارائه خدمات خاص، کیترینگ و پذیرایی؛ همه چیز به بهترین شکل ممکن ارائه می‌گردد. رضایت مشتریان از مهم‌ترین پارامترهایی است که برای کاژو اولویت دارد.

پس با خیال آسوده برای تجربه خدمات تشریفات مجالس حرفه ای، با متخصصین کاژو تماس بگیرید.