تشریفات عروسی و عقد

برگزاری جشن های مناسبتی

عروسی باشکوه و به یادماندنی با کاژو

تماس با ما
تماس تلفنی
تماس با ما
تماس تلفنی

برگزاری جشن های مناسبتی با بهترین تیم تشریفاتی

آیا تا به حال تجربه‌ای از برگزاری جشن های مناسبتی داشته‌اید؟ سردرگمی برای انتخاب منو پذیرایی، کیترینگ مطمئن، دیزاینر کار بلد و سایر جزییات به شدت کلافه کننده است. در چنین شرایطی بدون صرف انرژی و ناراحتی، باید به سراغ حرفه‌ای‌ترین‌های این حوزه رفت! متخصصین تشریفات مجالس بهترین راهنمای شما در برگزاری جشن‌های خاص هستند. کاژو به عنوان یکی از برترین‌های این حوزه، با سابقه درخشان و جلب رضایت مشتریان در حد عالی، توانایی ارائه مشاوره و قبول مسئولیت برگزاری جشن های مناسبتی را دارا است.

تا پایان همراه ما باشید تا با عملکرد کاژو در این حوزه آشنا شوید.

جشن مناسبتی چیست؟

قبل از بررسی هر چیزی بهتر است بدانید که جشن مناسبتی چیست و چرا کاژو برترین عامل برگزاری جشن های مناسبتی است. جشن‌های مناسبتی ایونت‌هایی هستند که به مناسبت و گرامی‌داشت رویدادها، روزها، یا مناسبت‌های خاص برگزار می‌شوند. این جشن‌ها معمولاً به صورت عمومی یا خصوصی برگزار می‌شوند و در آن‌ها افرادی دور هم جمع می‌شوند تا شادی و خاطرات خوشی را در کنار هم ثبت کنند. این مناسبت‌ها ممکن است به رویدادهای فرهنگی، مذهبی، ملی، خانوادگی یا شخصی مربوط باشند. جالب است بدانید که در ایران، جشن‌هایی به تشریفات مجالس سپرده می‌شود که جزییات فراوانی داشته باشد. مثلا برای جشن‌هایی مثل عروسی، نامزدی، تولد، سالگرد و موارد این‌چنینی، از خدمات برگزاری جشن های مناسبتی توسط تشریفات استفاده می‌شود.

برگزاری جشن های مناسبتی با کاژو

با جشن‌های مناسبتی آشنا شوید

جشن‌های مناسبتی هرکدام اسم و شرایط خاص خودشان را دارند. شما با شناخت این مناسبت‌ها می‌توانید برای برگزاری هر کدام به شکل مجزا اقدام کنید. جشن‌های مناسبتی برای افراد از درجه اهمیت متفاوتی برخوردار هستند و بودجه درنظر گرفته شده برای برگزاری هرکدام، متناسب با درجه اهمیت، سطح برگزاری جشن و انتظارات برگزار کننده متفاوت است. در ادامه به گزیده‌ای از رایج‌ترین جشن‌های مناسبتی در ایران اشاره می‌کنیم. یادتان باشد که تفاوت‌های فرهنگی موجب معنی‌دار شدن بیشتر یا کمتر این جشن‌ها می‌شود.

برگزاری جشن های مناسبتی با کاژو
برگزاری جشن تولد
برگزاری جشن تولد

1-برگزاری جشن تولد

جشن تولد یک رویداد شخصی است که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تولد فردی خاص برگزار می‌شود. در این جشن معمولاً خانواده و دوستان به همراه فرد مورد تولد، در کنار هم قرار جمع می‌شوند و رویداد خوش آیندی مثل تولد را جشن می‌گیرند. جالب است بدانید که جشن تولد، یکی از پر زرق و برق‌ترین جشن‌هایی است که در کاژو طرفدار دارد. چرا که دیزاین خاص کاژو در رابطه با چنین جشن‌هایی می‌تواند خاطره ماندگاری را خلق کند.

2-برگزاری جشن عروسی

جشن عروسی یک رویداد خانوادگی و دوستانه است که به مناسبت انجام عقد و ازدواج دو نفر برگزار می‌شود. در این جشن، عروس و داماد به همراه خانواده و دوستانشان در یک لوکیشن خاص جمع شده و مراسمی شاد و هیجان انگیز را برگزار می‌کنند. جشن عروسی در کاژو به شکلی برگزار می‌شود که می‌توانید تمام رویاهای ذهنی خودتان را در یک محیط واقعی تحقق بخشید. خوشبختانه تخصص و تجربه کاژو در برگزاری جشن‌های عروسی لوکس و فانتزی، تا حدی است که شما با خیال آسوده می‌توانید صفر تا صد مراسم را به این تیم بسپارید.

3-برگزاری جشن نوروز

جشن نوروز یا جشن سال نو، به مناسبت فرارسیدن آغاز سال جدید هجری شمسی یا تقویم رسمی ایران برگزار می‌شود. این جشن شامل مراسم‌هایی مانند سفره هفت سین، هدایای نوروزی، آتش بازی و رقص و شادی است. بسیاری از خانواده‌ها برای سهولت پذیرایی و عدم درگیر شدن زمان زیاد برای پذیرایی از تک به تک مهمانان، در یک روز مشخص جشن نوروز را برگزار می‌کنند. برای برگزاری هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر این مراسم، متخصصین کاژو در کنار شما هستند. استفاده از جدیدترین تزیینات، اکسسوری‌ها و مدل‌های مختلف برای خلق فضایی نوروزی و تدارک لحظات شاد برای ثبت خاطرات شیرین همگی مطابق با نیاز سنجی اولیه کارفرما و ایده پردازی انجام می‌شود.

برگزاری جشن نوروز

4-برگزاری جشن‌های سورپرایزی

محدودیتی ندارد که موضوع جشن چیست، تیم کاژو با در اختیار داشتن خلاق‌ترین افراد جهت ایده پردازی، نوشتن سناریو و تدارکات ویژه، قادر است تا جشن‌های خاص شما را برپا کند. جشن‌های سورپرایزی از پرطرفدارترین برنامه‌هایی است که توسط کاژو اجرا می‌شود. این جشن‌ها معمولا با مناسبت‌هایی مثل بازگشت از سفر، خواستگاری، اعلام خبر بارداری، تعیین جنسیت و موارد این‌چنینی انجام می‌شود. شما برای برگزاری تولدهای سورپرایزی نیز می‌توانید صفر تا صد مراسم را به متخصصین کاژو بسپارید. فراهم کردن نیازهایی که برای برگزاری یک جشن دارید، برعهده تشریفات مجالس کاژو است. به همین دلیل بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانید ساعات خاطره‌انگیزی را ثبت کنید.

برگزاری جشن‌های سورپرایزی

برگزاری جشن‌های مذهبی - برگزاری جشن سالگرد - برگزاری جشن افتتاحیه

5-برگزاری جشن‌های مذهبی

جشن‌های مذهبی خاص، افطاری و جشن‌هایی مثل نیمه شعبان، اعیاد و میلادها در کنار مناسبت‌هایی مثل وسیله می‌تواند توسط متخصصین کاژو اجرایی شود. به این ترتیب کافی است سبک برگزاری جشن را اعلام کنید و نیازها، انتظارات و ایده های مدنظرتان را به مشاورین کاژو انتقال دهید. محصول نهایی ایده پردازی باتوجه به نیازهای شما، برگزاری جشنی منظم، روتین و حرفه‌ای با مدیریت بسیار عالی است. در چنین مواقعی حتی نگرانی بابت نحوه پذیرایی، کیفیت آن و دیزاین نخواهید داشت. چرا که متخصصین ما با درک موضوع جشن و محدودیت‌های آن، بهترین ایده ها را پیاده سازی و اجرا می‌کنند.

6-برگزاری جشن افتتاحیه

معمولا برای افتتاح کردن یا شروع کار یک مجموعه، سازمان، فروشگاه یا استارت آپ، جشنی برگزار می‌شود تا مدعوین ضمن اطلاع رسانی شروع کار، آن را به دوستان و عزیزان‌شان معرفی کنند. برگزاری افتتاحیه یکی از رایج‌ترین اقدامات شروع کار محسوب می‌شود. برای افتتاح کارهای نسبتا پر زرق و برق یا فاخر، جشنی برگزار می‌شود که پذیرایی آن چیزی کم از جشن‌های بزرگی مثل عروسی ندارد! هرچند تفاوت‌های متعددی در بین پذیرایی این مراسم و جشن‌های دیگر وجود دارد که مهمانداران کاژو به بهترین شکل در خصوص آن آگاهی دارند. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده چنین جشن‌هایی را به ما بسپارید. با درک نیازها، انتظارات و علایق شما، خدماتی ارائه می‌کنیم که به بهترین شکل ممکن در خور هویت برند و مجموعه شما باشد.

7-برگزاری جشن سالگرد

معمولا سالگرد ازدواج، سالگرد آشنایی، سالگرد افتتاح و موارد این‌چنینی را، به وسیله برگزاری یک جشن زیبا پاس می‌داریم. به همین دلیل وظیفه کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی، جشن‌های سالگرد را شامل می‌شود. شما می‌توانید به راحتی با سپردن صفر تا صد این مراسم به متخصصین کاژو، نتیجه دل‌خواه‌تان را شاهد باشید. نحوه پذیرایی، کیفیت پذیرایی، تعداد مهمانداران، گل ارایی و دیزاین لوکیشن مدنظر و صدها خدمات جانبی دیگر، توسط کاژو ارائه می‌شود. کافی است انتظارات‌تان از یک جشن خاص را بیان کنید تا ریزه‌کاری های جشن را برای‌تان ترتیب دهیم.

برگزاری جشن‌های مذهبی - برگزاری جشن سالگرد - برگزاری جشن افتتاحیه

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی

امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟

با درک این که برگزاری انواع جشن های مناسبتی توسط تیم خلاق کاژو انجام می‌شود، شاید در ذهن‌تان سوالات متعددی برای امکانات و خدماتی که توسط تشرفیات مجالس کاژو ارائه می‌گردد داشته باشید! به همین دلیل در ادامه قصد داریم این اقدامات و امکانات را به صورت مجزا بررسی کنیم و مزایای رقابتی استفاده از خدمات این مجموعه فاخر را ارزیابی کنیم.

امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟
امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟

1-تحلیل و نیاز سنجی ابتدایی

زمانی که برای برگزاری یک جشن مناسبتی به دفتر کاژو مراجعه می‌کنیم، متخصصین ما جزییات جشن را جویا می‌شوند. سپس با کمی سوال و جواب، جزییات مدنظر را در خصوص جشن یادداشت می‌نمایند. این اطلاعات در مراحل بعدی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم استفاده  می‌شود. پس از دریافت نقطه نظرات، ایده‌ها و انتظارات شما از یک جشن ایده‌ال، مرحله مکتوب کردن آن توسط مشاور تشریفات می‌رسد. شما می‌توانید در این مرحله از پروژه جزییات را مشاهده کنید و در صورت تمایل هرکدام که مدنظر بود تغییر دهید!

2-ایده پردازی اولیه

از شاخصه‌های عملکردی تیم کاژو، می‌توان به این موضوع اشاره کرد که هیچ جشنی با جشن دیگر تشابه ندارد! عملکرد کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی به شکلی است که اگر در یک لوکیشن مشترک، دو جشن عروسی برگزار شود که سلیقه هر دو عروس و داماد انتخاب گل آرایی سفید باشد، نتایج اجرا شده در هر جشن عروسی با دیگری متفاوت است! تنوع دیزاین، تخصص در گل آرایی، ایده پردازی و اجرای ژورنالی‌ترین گل آرایی ها از مواردی است که به عنوان تخصص کاژو شناخته می‌شود. شما به راحتی می‌توانید با ایده پردازی حرفه‌ای مجموعه کاژو، جشنی متفاوت، لوکس و فاخر را تجربه کنید.

امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟

3-مشاوره و تصمیم گیری

پس از دو مرحله مهمی که توسط کاژو پشت سر می‌گذارید، نوبت به تصمیم گیری و ارائه خدمات مشاوره می‌رسد. برای برگزاری جشن های مناسبتی باید جزییات را مدنظر قرار دهید و براساس علایق، اولویت‌ها و سلیقه شخصی‌تان، اقدام به تصمیم گیری و مشاوره در انتخاب بهترین گزینه داشته باشید. متخصصین کاژو متناسب با تعداد مهمانان، بودجه و شرایطی که در ابتدای کار ذکر کرده‌اید، بهترین گزینه ها را پیشنهاد می‌کنند. سبک برگزاری جشن، مناسب‌ترین نوع پذیرایی، بهترین لوکیشن جشن و موارد این‌چنینی همگی توصیه می‌شود اما در نهایت تصمیم گیرنده اصلی شما هستید.

4-انتخاب لوکیشن برگزاری انواع جشن های مناسبتی

تفاوتی ندارد که شما جشنی برای یک فارغ التحصیلی کوچک برگزار می‌کنید یا جشن عروسی مدنظرتان است! به هر حال انتخاب لوکیشن مناسب برای هر جشن و مناسبتی، اهمیت زیادی دارد. متخصصین برگزاری جشن های مناسبتی، با آشنایی کامل و اشراف به تمامی باغ تالارها، عمارت‌ها، روف گاردن‌ها و سالن‌های مخصوص برگزاری جشن می‌توانند متناسب با نوع جشن شما، تعداد مهمانان و انتظاراتی که در مراحل ابتدایی بیان کردید، بهترین پیشنهاد را داشته باشند. به همین دلیل کافی است با دارا بودن تمام جزییات مدنظرتان، از تیم تشریفات مجالس کمک بگیرید تا بهترین لوکیشن به شما پیشنهاد شود. یادتان باشد که نگاه تخصصی این افراد برای ارزیابی و انتخاب با شما متفاوت است و استفاده از نقطه نظرات آن‌ها می‌تواند به بهترین شکل ممکن شرایط را برای برگزاری یک جشن تمام و کمال فراهم کند.

امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟
امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟
امکانات کاژو در برگزاری جشن های مناسبتی چیست؟

5-تعیین مناسب‌ترین منو پذیرایی

اگر بخواهید منو پذیرایی جشن عروسی را انتخاب کنید، قطعا لازم است تا به بودجه مدنظرتان توجه کنید. هزینه استفاده از هر منو متفاوت است و شما متناسب با نیازتان دست به انتخاب می‌زنید. برگزاری جشن های مناسبتی بسته به نوع مناسبت، آداب و رسوم و بودجه، منوهای متفاوتی را می‌طلبد. تیم‌ های تشریفات مجالس معمولا یک منو پایه مدنظر قرار می‌دهند که کم‌ترین هزینه را داشته باشد و پس از آن منوهایی با رنگ و لعاب بیشتر، تنوع غذا، دسر، نوشیدنی و سالاد بیشتر را تدارک می‌بینند تا طیف گسترده‌ای از افراد امکان استفاده از خدمات را داشته باشند. انتخاب انواع کباب، غذاهای بین المللی و موارد موجب افزایش هزینه‌ها می‌شود. متخصصین کاژو با درک بودجه و محدودیت‌های شما، بهترین نوع منو را پیشنهاد می‌کنند تا ضمن حفظ کیفیت، زیبایی و آراستگی شام سلف سرویس، صرفه‌جویی در هزینه ها نیز انجام شود.

6-شرح جزییات جشن

برای برگزاری انواع جشن های مناسبتی، باید حتما جزییاتی را مدنظر قرار داد. این جزییات برای جشن الفبا شامل کیک مناسب، دیزاین مناسب و مرتبط با گیفت‌هایی است که کارایی مرتبطی با جشن داشته باشند! برای یک جشن تولد این جزییات شامل تم تولد، نحوه دیزاین، انتخاب گیفت‌های تولد، دعوت از مهمانان خاص متناسب با گروه سنی فرد مورد توجه و موارد این چنینی است. پس بدیهی است که اقدامات تیم تشریفات مجالس در بخش جزییات به شدت اهمیت دارد و می‌تواند سرنوشت نهایی یک جشن را تعیین کند. هرچه ریزه کاری‌ها، خلاقیات‌ها و ایده پردازی‌ها متناسب با موضوع جشن باشد، شانس بیشتری دارید تا تجربه‌ای خاص از جشن در ذهن مهمانان ایجاد کنید.

بهترین تیم برای برگزاری جشن های مناسبتی

7-انتخاب نوع دیزاین متناسب با لوکیشن

زمانی که یک لوکیشن خام را انتخاب می‌کنید، قطعا نیاز دارید تا با استفاده از گل آرایی، دیزاین محوطه، دیزاین سالن، ورودی و نواحی مختلف، جشنی با شکوه داشته باشید. تیم کاژو با تخصص بالا در زمینه ارائه خدمات گل آرایی، حریر آرایی و دیزاین‌های خاص مثل بوهو و روستیک، به راحتی قادر است تا متناسب با لوکیشن برگزاری جشن، دیزاین مناسب، خلاقانه و حرفه‌ای ارائه کند. نکته قابل توجه در این خصوص، دیزاین متفاوت هر پروژه است! در کاژو هیچ دو مراسمی که در یک لوکیشن مشترک برگزار شده‌اند، با یک دیزاین و استایل خاص نمی‌بینید! پس خیال‌تان آسوده باشد که می‌توانید خیلی راحت زیباترین دیزاین را متناسب با لوکیشن برگزاری جشن‌ داشته باشید و از آن لذت ببرید. در برگزاری جشن های مناسبتی، توجه به نوع مناسبت جشن اهمیت ویژه‌ای دارد که متخصصین ما به خوبی از پس آن برآمده‌اند.

8-سایر خدمات کاژو

کاژو به عنوان تیم تشریفات مجالس که سال‌ها تجربه برگزاری جشن های مناسبتی در فضاهای خاص را دارا است؛ به راحتی می‌تواند نیازهای شما را فراتر از انتظار برآورده کند. در برگزاری انواع جشن های مناسبتی، خدمات کاژو متفاوت است. مثلا برای برگزاری یک جشن خانوادگی نوروزی، قطعا گروه موسیقی تلفیقی، مجری پر انرژی و افرادی مرتبط با آداب نوروزی حضور خواهند داشت! برگزاری یک جشن با مناسبتی فرهنگی، قطعا متناسب با موضوع جشن می‌تواند مجری خاص، رقصنده، گروه موسیقی، تم و خوراکی‌های خاصی داشته باشد. با توجه به این جزییات همه چیز به شکلی هیجان انگیز فراهم می‌شود تا در روز جشن از مشاهده این حجم خلاقیت شگفت زده شوید.

بهترین تیم برای برگزاری جشن های مناسبتی

مراحل انجام خدمات مجالس کاژو

تماس با کاژو

اولین قدم برای شروع یک تجربه زیبا، تماس با کاژو است

جلسه حضوری و معرفی خدمات

در این جلسه ما خدمات مجالس کاژو و اجرای آن را به شما معرفی می کنیم

حضور به عنوان میهمان

شما می توانید قبل از هر کاری به عنوان میهمان و به صورت کاملا رسمی در یکی از مجالس کاژو شرکت کنید

معرفی باغ تالار ها

در این مرحله ما بهترین باغ تالار ها را متناسب با نیاز شما پیشنهاد می کنیم

انتخاب منو، گل آرایی و چیدمان

در این مرحله شما منوی غذا و نوشیدنی، گل آرایی و چیدمان را انتخاب می کنید.

انتخاب برنامه های موسیقی

موسیقی می تواند به صورت تک نوازی یا بند موسیقی و یا دی جی باشد که همگی بستگی به انتخاب شما دارد

سفره آرایی عقد

اگر مراسم عقد هم در دستور کار دارید ما بهترین سفره آرایی برای عقد را برایتان مهیا می کنیم

عقد قرارداد

در نهایت مرحله آخر عقد قرار داد و شروع کارها توسط کاژو است

برگزاری جشن های مناسبتی با کاژو

با درک کیفیت بالای خدمات دهی در تیم تخصصی کاژو، می‌توانید برای برگزاری جشن های مناسبتی به متخصصین ما مراجعه کنید. مشاوران کاژو با درک جزییات کامل از پروسه برنامه ریزی و اجرا، به بهترین شکل پاسخگوی سوالات شما هستند.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از خدمات تشریفات مجالس کاژو 

همین حالا تماس بگیرید

تماس تلفنی