انواع دکوراسیون روف گاردن

این روزها سبک برگزاری جشن‌ها تغییرات زیادی کرده است. افراد تلاش می‌کنند تا جشنی به یاد ماندنی، لوکس و فاخر برگزار کنند. تفاوتی وجود ندارد که تعداد مهمانان 50 نفر باشد یا 250 نفر! به هر حال عروس و داماد یا برگزار کننده مهمانی و دورهمی، در تلاش برای پذیرایی در بهترین و خاص‌ترین مکان هستند. استفاده از روف گاردن برای برگزاری جشن‌ها تبدیل به یک گزینه مهم شده است. بسیاری از افراد حضور در محیطی سرباز، زیر آسمان زیبا را، در اولویت بالاتری نسبت به سالن، باغ عمارت و ویلا برای جشن می‌دانند. انواع دکوراسیون روف گاردن برای جشن می‌تواند فضا را متحول کند. سبک دکوراسیون، ایده‌های دکوراسیونی و همچنین بررسی اجرایی بودن آن‌ها در روف گاردن از مهم‌ترین چالش‌های صاحب جشن و مهمانی است.

به همین دلیل قصد داریم در این بخش به بررسی انواع دکوراسیون روف گاردن و ایده های جدید برای دکوراسیون روف گاردن در هر جشن، بپردازیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

بهترین دکوراسیون روف گاردن در تهران

روف گاردن چیست؟

اگر در هنگام شهر گردی کمی دقت به ساختمان‌ها داشته باشید، متوجه درختان و سرسبزی‌های ناحیه پشت بام در مجتمع ها و آپارتمان‌ها می‌شوید. چیزی که به چشم شما می‌خورد، روف گاردن است. روف گاردن در بالای سقف آخرین طبقه از سازه واقع شده است. عایق بندی مناسب امکان استفاده از گلدان‌ها، فلاور باکس‌ها و درختان مخصوص روف گاردن را فراهم کرده است. ایجاد محیطی سرسبز، زیبا با تجهیزات مختلف خوش گذرانی در این بخش هیجان‌انگیز دیده می‌شود. روف گاردن در آپارتمان‌ها فضایی برای جشن‌های کوچک یا دورهمی‌های شبانه است. در فضاهای بزرگ و مجتمع‌ها، روف گاردن محیطی برای برگزاری جشن‌های بزرگ‌تر مثل جشن تولد و عروسی است. به همین دلیل لازم است تا انواع دکوراسیون روف گاردن را بیشتر بشناسید و بهترین ایده‌های قابل پیاده سازی در این محیط جذاب را درک کنید.

مزایای برگزاری جشن در روف گاردن

زمانی که تصمیم می‌گیرید جشن‌تان را از محیط سر بسته‌ای مثل خانه، ویلا، سالن، باغ تالار و عمارت به روف گاردن انتقال دهید، لازم است تا اطلاعاتی در خصوص مزایای آن داشته باشید. روف گاردن اگر در فصل مناسب با هوای مطلوب انتخاب شود، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. مهمانی در فضایی باز و مشرف به ویو شهر یا طبیعت، حس و حال ویژه‌ای در مهمانان ایجاد می‌کند. پذیرایی در محیط باز ریسک بروز بیماری در شرایط پاندمی کرونا را کاهش می‌دهد. جالب است بدانید که میل مهمانان به حضور در چنین مراسمی بسیار بیشتر از محیط‌های یکنواخت و تکراری است. از سوی دیگر، نبود سقف در روف گاردن شرایط را برای بسیاری از کارهای ممنوعه در سالن فراهم می‌کند. آتش بازی بدون محدودیت، پرواز هلی شات و سرگرمی‌های این‌چنینی یا فرستادن بالن آرزوها در این محیط فراهم است. نبود سقف حسی از آزادی را تداعی می‌کند و همین موضوع جشن‌تان را در ذهن مهمانان خاطره‌انگیز خواهد کرد.

خاص ترین دکوراسیون روف گاردن

انواع دکوراسیون روف گاردن

همان‌طور که می‌دانید، تیم تشریفات کاژو سابقه‌ای طولانی مدت در حوزه برگزاری جشن‌های لوکس و بی عیب و نقص دارد! کیفیت جشن‌ها از رضایت‌ مندی مهمانان قابل درک است. خوشبختانه تسلط تیم قوی کاژو، موجب شده است تا همراهان ما رضایت همیشگی داشته باشند و انتخاب نهایی آن‌ها برای برگزاری و برنامه ریزی جشن، تیم کاژو باشد. پس بدیهی است که تجربیات ما در برگزاری جشن‌های مختلف تا چه اندازه است. مشاهده انواع دکوراسیون روف گاردن برای اهداف مختلف و همچنین ساخت دکورهای خاص برای جشن‌های متفاوت در روف گاردن، از جمله اقداماتی است که انجام شده است. سبک دکوراسیون در روف گاردن متناسب با هدف و کاربری آن متفاوت است. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا خواهید شد.

لوکس ترین دکوراسیون روف گاردن

1- دکوراسیون روف گاردن با کاربری مشخص

با شناخت انواع دکوراسیون روف گاردن می‌توانید انتخاب دقیق‌تر و هوشمندانه‌تری داشته باشید. زمانی که در بالاترین نقطه یک سازه، روف گاردن ایجاد می‌شود اهداف مختلفی پشت آن است. معمولا ساخت محیطی برای گذراندن اوقات فراغت، تفریح و خوش گذرانی از اولین اولویت‌های این فضا است. دکوراسیون روف گاردن با المان‌های مهمی شناخته می‌شود. وجود کفپوش‌های سبز، دیوار سبز، نیمکت‌های کاربردی، آلاچیق، آبنما، سینگ ظرفشویی و باربیکیو از رایج‌ترین المان های موجود در روف گاردن‌ها است. انواع دکوراسیون روف گاردن بسته به کاربرد آن تغییر می‌کند. برای روف گاردن‌هایی که کاربرد عمومی، رایج و کم تعداد دارند، فضاسازی برای استفاده نهایت 20 نفر انجام شده است. با قراردادن نیمکت‌های آلاچیق، صندلی‌های دور آتشگاه و نیمکت‌های اطراف نشیمن باربیکیو می‌توان تعداد محدودی از افراد را در کنار خود داشت. این فضا برای دورهمی‌های شبانه و مهمانی‌های کوچک و خودمانی گزینه مناسبی است. توجه داشته باشید که قراردادن المان‌های مختلف در این فضا، جایی برای دیزاین جدید و افزودن صندلی یا… ندارد. پس نمی‌توانید ایده‌های دکوراسیون روف گاردن را اجرایی کنید.

2- دکوراسیون روف گاردن با کاربری چند منظوره

میل به حضور زیر آسمان خدا و بدون سقف برای بسیاری از افراد جذاب است. برگزاری جشن در چنین فضای هیجان‌انگیزی به شدت مراسم‌تان را خاص جلوه می‌دهد. بر همین اساس برخی مجتمع‌ها، برج‌ها و ویلاها، فضای روف گاردن را به شکل چند منظوره آماده می‌کنند. در این مدل روف گاردن‌ها، همه چیز امکان جابه جایی دارد. درواقع، هیچ آلاچیق ثابتی در آن وجود ندارد و هیچ نشیمن، نیمکت و صندلی ثابتی دیده نمی‌شود. همه چیز با قابلیت جابه‌جایی و همچنین اضافه شدن دکوراسیون روف گاردن ساخته می‌شوند. این سبک روف گاردن برای برگزاری همه نوع مراسم آماده است. کافی است تجهیزات مدنظر و انواع لوازم متناسب با جشن‌تان به این دکوراسیون اضافه کنید. معمولا ایده روف گاردن با طراحی و دیزاین تیم اتاق فکر کاژو بسیار لوکس و به یاد ماندنی می‌شود. ما مطابق با آخرین مد و ترند دکوراسیون به شما ایده می‌دهیم و برترین طراحان را برای پیاده سازی دکوراسیون جشن‌تان به کار می‌گیریم تا نتیجه همان‌طور که مدنظرتان است پیاده سازی شود.

جدیدترین انواع دکوراسیون روف گاردن

3- دکوراسیون روف گاردن عقد

اکثر سالن‌های عقد لوکس، علاوه‌بر فراهم کردن امکان برگزاری جشن در حیاط و سالن، برگزاری جشن در روف گاردن‌های مختلف را فراهم می‌کنند. برخی از دفاتر عقد و ازدواج به جای سالن ساده و داخلی، اقدام به ارائه یک روف گاردن کوچک برای برگزاری مراسم عقد می‌کنند. بعضی دفاتر عقد یا تشریفات‌ها نیز، مناسب‌ترین روف گاردن جهت برپایی مراسم عقد را معرفی می‌کنند. امکانات این سبک روف گاردن‌ها، ارائه انواع مختلف خنچه عقد، میز و صندلی و دیزاین روف گاردن است. اگر عاشق سبک روستیک باشید، حال و هوای روف گاردن به سبک روستیک دیزاین می‌شود و اگر علاقه‌مند به سبک‌های مدرن یا اروپایی باشید، همه چیز به همان شکل تغییر خواهد کرد. برگزاری مراسم عقد در یک فضای خاص می‌تواند بهترین خاطره عروس و دامادها باشد. تیم کاژو با تجربیات فعالیت در این حوزه، بهترین روف گاردن‌های مناسب برگزاری جشن عقد را به شما معرفی می‌کند تا مراسمی به یاد ماندنی داشته باشید.

4- دکوراسیون روف گاردن لوکس

در میان علاقه‌مندان به برگزاری جشن در روف گاردن، برخی افراد وجود دارند که عاشق سبک‌های لوکس و کلاسیک هستند. حس و حال یک قصر رویایی در ذهن این افراد می‌تواند استاندارد اصلی جشن‌شان باشد. کاژو با درک عمیق از ویژگی‌های یک جشن فاخر و به یاد ماندگی، می‌تواند روف گاردن لاکچری مدنظرتان را معرفی کند. برای ما تفاوتی ندارد که روف گاردن طراحی مناسبی دارد یا خیر! تیم حرفه‌ای دکوراسیون تشریفات کاژو با تشکیل اتاق فکر و بررسی نیازها، علایق و سلیقه شما تلاش می‌کنند تا همه چیز را مطابق با خواسته‌های‌تان پیاده سازی کنند. ایده روف گاردن لوکس باید با استفاده از متریال‌های لوکس، اکسسوری‌های لاکچری و مبلمان مناسب و خاص انجام شود. به همین دلیل لازم است تا متخصصین حوزه دکوراسیون نسبت به اعمال این تغییرات اقدام کنند. روف گاردن ساده می‌تواند با چند المان خاص و لوکس، به بهترین شکل ممکن خودش را فاخر و مناسب جشن‌های خاص نشان دهد. به همین دلیل توصیه می‌شود تا برای این کار از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.

دکوراسیون روف گاردن خاص در تهران

نکات مهم انواع دکوراسیون روف گاردن

شاید تصورتان از برگزاری جشن و مهمانی در روف گاردن، به زیبایی‌های بصری آن معطوف باشد. اما بهتر است بدانید که نکات مهم دیگری غیر از ظاهر ماجرا وجود دارد. یک روف گاردن باید سرویس بهداشتی مناسبی برای مهمانان درنظر گرفته باشد. در این فضا جابه‌جایی به طبقات دیگر معمولا مشکل است، در جشن‌های خصوصی که مهمانان لباس‌های خاص استفاده می‌کنند، تغییر لباس و جابه‌جایی در طبقات ممکن نیست. پس حتما از این نظر توجه کافی به گزینه‌ها داشته باشید. از سوی دیگر انواع دکوراسیون روف گاردن باید محیط امنی برای حضور همه مهمانان باشد. وجود نرده‌های کوتاه یا دیوارهای کوتاه برای کودکان خطرساز است. پس سعی کنید به این نکته نیز توجه داشته باشید. تامین اتاق مناسب به عنوان اتاق پرو برای قرار دادن لباس‌های مهمانان و آماده شدن نهایی آن‌ها جهت حضور در مراسم نیز، یکی دیگر از ملزومات مورد نیاز در روف گاردن محسوب می‌شود. سعی کنید ضمن توجه به جزییات، زیبایی‌ها و دکوراسیون مطلوب این محیط، به موضوعات مهم فرعی نیز توجه داشته باشید.

دارا بودن سیستم مناسب، پایه‌های طراحی شده برای نصب لوازم نور و تصویربرداری، از موضوعات فرعی اما مهم داستان است. سعی کنید در زمان بازدید به این نکات توجه داشته باشید.معمولا بی تجربه بودن افراد در برگزاری جشن‌ روف گاردنی موجب می‌شود تا پس از جشن متوجه کم و کاستی‌ها شوند. اما حضور یک تیم تخصصی تشریفات در کنارتان ریسک بروز هرگونه موضوع پیش‌ بینی نشده را کاهش می‌دهد.

دکوراسیون روف گاردن 2022

قیمت اجاره روف گاردن

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که برای افراد اهمیت دارد، قیمت روف گاردن برای اجاره آن است. برگزاری هر نوع جشن و دورهمی در روف گاردن، نیازمند پرداخت هزینه اجاره آن است. معمولا روف گاردن‌ها براساس سهولت دسترسی، دکوراسیون موجود و امکاناتی که در آن درنظر گرفته شده است، طبقه بندی می‌شوند. منطقه‌ای که روف گاردن در آن واقع شده است نیز، یکی از پارامترهای اثرگذار در تعیین قیمت است. اگر خودتان به شخصه برای اجاره یک روف گاردن مناسب اقدام کنید، قطعا هزینه بالایی پرداخت خواهید کرد. اما همراهی تشریفات به شما این امکان را می‌دهد تا از تخفیفات ویژه همکاری استفاده کنید. کاژو به جهت سال‌ها فعالیت درخشان در حوزه برگزاری جشن‌ها، موفق به ایجاد ارتباطات مختلفی شده است. به همین دلیل می‌تواند از چنین ارتباطاتی برای کاهش هزینه‌های شما استفاده کند و شرایط مطلوب‌تری را خلق کند.

اجرای انواع دکوراسیون روف گاردن

تیم تشریفات کاژو، تنها از نیروهای مدیریتی و خدماتی تشکیل نشده است. روند فعالیت حرفه‌ای در مجموعه ما و همچنین مشتریان سطح 1 موجب شده است تا به‌روزترین روند اجرای مراسم در مجموعه ما چارچوب قرار گیرد. اجرای انواع دکوراسیون روف گاردن توسط تیم حرفه‌ای دکوراسیون و تیم ایده پردازی کاژو بسیار رضایت بخش است. به همین دلیل تجربه اکثر همراهان ما، برگزاری جشنی بی عیب و نقص یا ورای تصور است. درصورت تمایل به کسب اطلاعات در این زمینه با کارشناسان کاژو تماس بگیرید.

شیک ترین دکوراسیون روف گاردن حومه تهران