برگزاری مهمانی در روف گاردن

اگر عاشق برگزاری جشن و مهمانی باشید، حتما همیشه در تلاش برای پیدا کردن ایده‌های ناب از برگزاری جشن‌ها و مهمانی‌ها هستید. معمولا همه دورهمی‌ها با حضور چند نفر برگزار می‌شوند تا دقایقی خاطره‌انگیز در کنار هم ساخته شود. مهمانی‌ها با موضوعات مختلفی مثل دورهمی شبانه، تعیین جنسیت، خبر بارداری، نامزدی، بله برون، تولد، جشن فارغ‌التحصیلی و جشن پایان سربازی یا گوبای پارتی برگزار می‌شوند. برگزاری مهمانی در روف گاردن یکی از ایده‌های عالی است که این روزها به شدت محبوب شده است. برگزاری مهمانی در روف گاردن مزایای زیادی دارد اما ریزه‌کاری‌ها و معایبی در آن وجود دارد که باید آگاه باشید.

اگر شما هم عاشق برگزاری دورهمی‌های لوکس و مهمانی‌های جذاب هستید، حتما تا پایان همراه ما باشید تا از تجربیات سال‌ها برگزاری جشن توسط کاژو استفاده کنید.

برای اطلاع و آگاهی از خدمات تشریفات مجالس کاژو اینجا کلیک کنید یا با شماره 09128465513 تماس بگیرید.

مزایای برگزاری مهمانی در روف گاردن

فضای روف گاردن در آخرین طبقه یک سازه نسبتا بزرگ واقع شده است. جذابیت و زیبایی این فضا به دلیل واقع شدن در طبقات بالایی و ویوی خاص آن بسیار هیجان‌انگیز است. از سوی دیگر، اکثر جشن‌ها و مهمانی‌ها در محیط بسته‌ای مثل سالن، باغ عمارت و ویلا برگزار می‌شوند اما فضای روف گاردن با همه این لوکیشن‌ها متفاوت است. سبک دکوراسیون روف گاردن تداعی کننده فضای باغ ویلا یا باغ عمارت است. با این تفاوت که احتمالا در اطراف آن سازه بلندی وجود ندارد و همه چیز زیر پای شما است. تصور کنید با همه این زیبایی‌ها و جذابیت‌ها، یک دورهمی یا مهمانی در این محیط تا چه اندازه می‌تواند حس و حال خوبی داشته باشد. دکوراسیون داخلی لاکچری در روف گاردن‌ها موجب می‌شود تا افراد یک جشن چند منظوره داشته باشند و فضاهای متفاوتی برای خوش گذرانی یا استفاده از لحظات‌شان کسب کنند، در ادامه به بررسی دقیق‌تر این مزایا می‌پردازیم.

برگزاری مهمانی در روف گاردن لوکس

1-حضور در بالاترین طبقه یک سازه

زمانی که در حیاط یک جشن را برگزار می‌کنید، قطعا از اطراف به حیاط مشرف خواهید داشت و محفل خصوصی‌تان کمی با مخاطره روبه‌رو است. اما خوشبختانه در اکثر روف گاردن‌ها هیچ مشرفیتی وجود ندارد و با خیال آسوده می‌توانید پرایویسی مهمانی را حفظ کنید. جالب است بدانید که بالاترین طبقه یک سازه، زمینه ساز دید عالی آن به اطراف است. تفاوتی ندارد که روف گاردن در محیط شهری باشد یا حومه و باغ، به هر حال مشرف بودن به سایر نقاط، ویو جذاب و پتانسیل‌های بالا برای دید به اطراف از جمله مزایای این فضای هیجان انگیز است.

2-نداشتن سقف

شاید تصورش را نکرده باشید که حضور در فضایی که اطراف آن سازه‌ای وجود ندارد و دارای سقف نیست، تا چه اندازه هیجان انگیز است. معمولا وجود سقف در جشن‌ها و مهمانی‌ها محدودیت‌هایی ایجاد می‌کند. چرا که باید برای دیزاین همه چیز را به اندازه سقف محاسبه کنید و اجرای برخی دکورها ناممکن می‌شود. از سوی دیگر وجود سقف، هوا را ساکن نگهمیدارد و مشکلات این‌چنینی موجب می‌شود تا در شرایطی مشابه با پاندمی کرونا، دست‌تان برای برگزاری جشن بسته باشد.

3-آتش بازی آزاد

برگزاری مهمانی در روف گاردن با شیطنت‌ها و برنامه‌هایی مثل آتش بازی همراه است. اگر اهل استفاده از آبشار و منور یا لوازم این‌چنینی در جشن‌ها و مهمانی‌ها باشید، قطعا معنای واقعی آزادی در یک روف گاردن را می‌دانید. فضای بسته مثل خانه، ویلا یا هر سازه دیگری که دارای سقف باشد، محدودیت آتش بازی ایجاد می‌کند. وجود سقف مانع از خروج دود ناشی از این کار می‌شود و همین موضوع ریسک خطرات و آسیب به فضا را افزایش می‌دهد. اما در یک محیط باز بدون سقف، اگر نکات ایمنی را رعایت کنید به راحتی می‌توانید آتش بازی خاطره انگیزی در حاشیه مهمانی ایجاد کنید و در کنار مهمانان عزیزتان از آن لذت ببرید، چرا که آسمان خدا سقف این جشن شما است.

جدیدترین نحوه برگزاری مهمانی در روف گاردن

4-دیزاین جذاب

این روزها برای دکوراسیون روف گاردن، از متخصصین این حوزه کمک گرفته می‌شود تا یکپارچگی، هارمونی و جذابیت در این فضا رعایت گردد. دیزاین جذاب روف گاردن توسط مهندسین فضای سبز و طراحی محوطه اجرا می‌شود. به همین دلیل همه چیز در جایگاه مناسب خود قرار می‌گیرد و فضا برای یک جشن هیجان‌انگیز آماده است. معمولا در دکوراسیون روف گاردن از چوب و فلز استفاده می‌شود. چوب‌های ترمووود، فلاورباکس‌های زیبا و گیاهان سرسبز یا چمن مصنوعی و دیوار سبز از ویژگی‌های یک طراحی هیجان‌انگیز در روف گاردن محسوب می‌شود. قرارگیری از اجزا در کنار هم می‌تواند فضاسازی مناسبی برای آلاچیق، آتشکده، آبنما و فضاهای مناسب رقص و نشیمن ایجاد کند. تزیین چنین فضایی برای مهمانی مطابق با تم مدنظرتان نیز، ایده فوق العاده‌ای است.

5-کفپوش خاص

یکی از ویژگی‌های روف گاردن‌ها، شبیه سازی فضا با کمک المان‌های مشابه با طبیعت است. چمن مصنوعی در کف روف گاردن فضایی خاص و جذاب در آن پدید می‌آورد. به همین دلیل می‌توانید با کمک کفپوش‌های این‌چنینی فضا را جذاب‌تر جلوه دهید. راه رفتن مهمانان خصوصا خانم‌ها بر روی کفپوشی مثل چمن مصنوعی موجب آسایش، راحتی و کاهش خطر لیز خوردن بر روی سنگ، سرامیک و کفپوش‌های این‌چنینی است.

برای دریافت مشاوره تخصصی در واتساپ کلیک کنید.

واقعیت‌های برگزاری مهمانی در روف گاردن

تا این‌جا مزایای مختلف برگزاری مهمانی در روف گاردن را بررسی کردیم، اما جالب است بدانید که برگزاری جشن در این فضا چالش‌های خاصی دارد که باید به عنوان برگزاری کننده از آن مطلع باشید. درک این چالش‌ها و واقعیت‌ها توسط متخصصین برگزاری جشن کاژو انجام شده است و گنجینه مهمی از اطلاعات را ایجاد کرده! معمولا بسیاری از افراد برای عدم آگاهی شما تلاش می‌کنند تا این واقعیت‌ها را ندانید. اما کاژو تجربیات خود را در اختیارتان قرار می‌دهد تا آگاهانه تصمیم بگیرید و فکر همه بخش‌های این چالش را بکنید!

بهترین تشریفات برگزاری مهمانی در روف گاردن

1-تاثیر آب و هوا بر جشن و مهمانی

به همان میزان که نبود سقف برای یک فضا می‌تواند جذاب باشد، چالش‌های خاصی به همراه دارد. تصور کنید در فصل پاییز هستید و رگباری غیرمنتظره ایجاد می‌شود! تکلیف مهمانان در فضایی بدون سقف چیست؟ قطعا جشن و مهمانی‌تان به فنا می‌رود. اما اطلاع از این چالش به شما اجازه می‌دهد تا خوب در این خصوص فکر کنید و سپس تصمیم بگیرید. مثلا اگر در فصول بارندگی هستید، روف گاردن دارای سقف انتخاب کنید تا در صورت وقوع چنین شرایطی مهمانان زیر سقف در امان باشند و جو مهمانی بهم نریزد.

2-به فصول برگزاری جشن توجه کنید

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید، در برگزاری جشن باید حتما به فصل توجه کنید. روف گاردن فضایی باز و بدون دیوار و سقف است. درواقع، تامین سرمایش و گرمایش آن ضروری است و چالش‌های خاص خود را دارد. به همین دلیل باید حتما در این زمینه آگاه باشید. اگر در فصل تابستان مهمانی روف گاردنی برگزار می‌کنید، از مه پاش، پنکه‌های محوطه و خنک کننده‌های مخصوص استفاده کنید. اگر در فصل پاییز و زمستان جشن برگزار می‌کنید، حتما از دستگاه‌های گرمایش سقفی و مخصوص محوطه کمک بگیرید تا همه چیز مطابق با خواسته‌های‌تان پیش رود.

3-دسترسی به روف گاردن را بررسی کنید

یکی از چالش برانگیزترین مواردی که در برگزاری جشن و مهمانی در روف گاردن با آن مواجه می‌شویم، نحوه دسترسی به این فضا است. داشتن لوکیشن دقیق می‌تواند برای مهمانان گزینه عالی باشد چرا که از گم شدن و دیر رسیدن جلوگیری می‌شود. از سوی دیگر، نحوه دسترسی به روف گاردن‌ها از طریق آسانسورهایی است که در سازه تعبیه شده است. گاهی برای دسترسی به روف گاردن باید از پله‌ها عبور کنید چرا که آسانسور در این طبقه وجود ندارد. به همین دلیل لازم است تا جزییات هر لوکیشن را بدانید. نبود آسانسور شرایط را برای مهمانان مشکل می‌کند و چالش‌هایی برای فراهم کردن فضای مناسب جشن و فراهم کردن تجهیزات ایجاد می‌کند.

خاص ترین ایده برگزاری مهمانی در روف گاردن

4-بودن یا نبودن برق اضطراری

تفاوتی ندارد که روف گاردن در تهران باشد یا در حومه تهران! به هر حال بودن یا نبودن برق اضطراری در روف گاردن اهمیت بسیار زیادی دارد. قطع شدن برق در هر زمان از شبانه روز امکان‌پذیر است. به همین دلیل چنین فضایی باید آمادگی مواجهه با این رویداد را داشته باشد. داشتن برق اضطراری برای آسانسور و داشتن موتور برق برای تامین برق در فضای داخلی روف گاردن از مهم‌ترین آیتم‌هایی است که باید به آن توجه کنید. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تجربه چنین شرایطی، اصلا به این گزینه توجه نمی‌کنند و با رویداد ناخوش آیندی در روز جشن مواجه می‌شوند. تیم کاژو به دلیل تجربیات گسترده در این زمینه می‌تواند همراه مناسبی برای برگزاری جشن و مهمانی‌تان باشد.

5-تامین تجهیزات در روف گاردن

برخی روف گاردن‌ها تنها با تجهیزات پیش فرض‌شان اجاره داده می‌شوند. درواقع شما باید نشیمن مدنظر برای مهمان‌ها را تامین کنید. حمل و نقل، جابه‌جایی و چیدمان این فضا برعده خودتان است. روف گاردن تنها فضای سرسبز با سایه بان و آلاچیق‌های مخصوص را تامین می‌کند. در این شرایط بهتر است با کمک تشریفات حرفه‌ای که آشنایی کافی با این کار دارد همکاری کنید تا بدون دغدغه همه چیز به بهترین شکل ممکن اجرا شود. یادتان باشد استفاده از تیم‌های بی تجربه می‌تواند موجب بروز آسیب به تجهیزات روف گاردن شود و همین موضوع می‌تواند شرایط را برای جبران هزینه و پرداخت خسارت مشکل کند. پس سعی کنید از همان ابتدا هوشمندانه عمل کنید و از طریق تیمی تخصصی و حرفه‌ای اقدام به تامین تجهیزات کنید.

6-تعداد مهمانان

گنجایش هر فضا تعیین کننده سقف تعداد مهمانانی است که می‌توانید برای حضور در این فضا دعوت کنید. معمولا برای برگزاری یک جشن، تعداد مهمانان از قبل مشخص شده است. به همین دلیل باید حتما فضایی را انتخاب کنید که گنجایش پذیرایی از مهمانان‌تان را داشته باشید. در خصوص یک روف گاردن، معمولا فضا به شکلی ساده و روزمره طراحی می‌شود. شما باید با درنظر گرفتن فضای مناسب برای سرو خوراکی‌ها، غذاها و فینگرفودها اقدام به انتخاب مناسب‌ترین لوکیشن کنید. سعی کنید تعداد مهمانان را درنظر داشته باشید.

بیشتر بدانید: اجاره باغ تالار کوچک در تهران

اجاره روف گاردن
لوکس ترین ایده برگزاری مهمانی در روف گاردن

آیا برگزاری مهمانی در روف گاردن گزینه خوبی است؟

احتمالا باتوجه به این نکاتی که از ابتدا تا انتها بیان شد، دچار تردید شده‌اید که آیا واقعا برگزاری مهمانی در روف گاردن گزینه مناسبی است؟ آیا می‌توان با برگزاری مهمانی در روف گاردن نتیجه خوبی دید؟ پاسخ به این سوالات مثبت است. روف گاردن لوکیشنی هیجان‌انگیز برای جشن‌ها و مهمانی‌های شما است. اما باید توجه داشته باشید که آگاهی به چالش‌ها و پیش‌بینی تمامی رویدادهای ذکر شده در این بخش، می‌تواند به کیفیت نهایی جشن‌تان منجر شود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم با دقت زیاد این جزییات را مطالعه کنید و برای انتخاب روف گاردن مناسب مهمانی در نظر بگیرید. کمک گرفتن از تیم‌های تشریفاتی حرفه‌ای می‌تواند بهترین راه برای برگزاری یک جشن باکیفیت و عالی باشد. چرا که متخصصین تشریفات، از تمام زیر و بم‌های این چالش اطلاع دارند و می‌توانند برای مدیریت عالی آن بهترین گزینه باشند. کاژو به عنوان تیم تشریفاتی حرفه‌ای می‌تواند بهترین راهنمای شما در این زمینه باشد.

جذاب ترین روش برگزاری مهمانی در روف گاردن