زیباترین تشریفات لوکس در تهران

زمانی که قصد دارید یک جشن فاخر و لاکچری برگزار کنید، توجه به جزییات و تمام آیتم‌هایی که انتخاب می‌کنید اهمیت فراوانی دارد. در جشن‌های لوکس از چیدمان میزها و نحوه برخورد مهمانداران با مهمانان‌تان گرفته، تا چگونگی چیدمان محیط برگزاری جشن و آیتم‌های پذیرایی همگی اهمیت فراوان دارند. درواقع، مهمانان چنین جشن‌هایی به جزییات لوکس و فاخر اهمیت زیادی می‌دهند و تمام ریزه کاری‌ها مثل رفتار مهمانداران، چگونگی چیدمان خوراکی‌ها روی سینی، نحوه خوش آمد گویی و هدایت مهمانان، همگی اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل لازم است تا در انتخاب‌تان توجه زیادی داشته باشید و بهترین تشریفات لوکس را برای برگزاری جشن هماهنگ کنید. چرا که توجه به این جزییات و اطلاع از خط قرمزهای برگزاری یک جشن لوکس، تنها توسط این افراد قابل اجرا است.

اگر شما نیز تمایل دارید اطلاعاتی در خصوص جشن‌های لوکس و نحوه انتخاب تشریفات لوکس کسب کنید، تا پایان همراه ما باشید.

خدمات تشریفات لوکس چیست؟

برگزاری یک جشن عروسی، مهمانی خانوادگی، دورهمی یا جشن‌های مناسبتی مثل تولد، نامزدی، سالگرد و… همگی نیازمند توجه و تخصص ویژه‌ای است. شما باید به بهترین شکل در خصوص چگونگی ارائه خدمات تشریفات اطلاعات داشته باشید تا بتوانید جزییات عملکرد تشریفات لوکس را بررسی کنید. ویژگی عملکرد چنین تشریفاتی به نسبت سایرین کاملا قابل ملاحظه است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا کلیات خدماتی که توسط تشریفات لوکس ارائه می‌شود را بررسی کنید و مطابق با همان جزییات، به بهترین شکل برآورد و انتخاب کنید.

1-مهمانداران حرفه‌ای

نحوه برخورد با مهمانان و چگونگی برآورده سازی نیازهای آن‌ها آن‌قدر اهمیت دارد که این روزها کلاس‌های ویژه‌ای در این راستا وجود دارد. نحوه خوش آمدگویی به مهمانان، چگونگی همراهی مهمانان تا محل جانمایی آن‌ها در سالن، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی از مهمانان، چگونگی برخورد کلامی با مهمان و همچنین رعایت ادب، احترام و سرعت در ارائه خدمات، همگی از جمله پارامترهای مهمی است که توسط مهمانداران جشن‌های لوکس مدنظر قرار داده می‌شود. تشریفات لوکس جهت ارائه خدمات حرفه‌ای در سطوح مختلف و جشن‌های متفاوت، مهمانداران را گلچین می‌کند تا همه چیز به شکلی مناسب ارائه داده شود. یکی از سیاست‌های کاری خدمات حرفه‌ای در تشریفات لوکس کاژو، افزایش تعداد مهمان‌داران جهت بهبود کیفیت پاسخ‌گویی به نیاز مهمانان است. همین موضوع موجب شده است تا در جشن‌های لوکس کاژو، مهمانان حس و حال ویژه‌ای را تجربه کنند و ارائه خدمات در حد یک قصر لوکس و حرفه‌ای باشد.

بهترین تشریفات لوکس

2-پذیرایی لوکس و بی نقص

خدمات پذیرایی که توسط تشریفات لوکس ارائه می‌شود، رنگ و بوی خاصی دارد. شما نمی‌توانید قطعات مختلف خوراکی‌های فینگرفودی را کنار هم و بدون هیچ جزییات و تزیین ویژه ای مشاهده کنید. چرا که همه چیز به شکلی حرفه‌ای و هنرمندانه‌ای با صرف وقت دیزاین شده‌اند. جزییات در سبک پذیرایی لوکس اولویت ابتدایی است. معمولا استفاده از جزییات در تمام ابعاد دیده می‌شود. پذیرایی آبمیوه، فینگرفود، انواع نوشیدنی، دونات‌های دونات بار، میوه‌های چیده شده در بار میوه، خوراکی‌های لوکس و خاص در حاشیه جشن، میزهای پذیرایی سلف سرویس و شیرینی‌های روی میز پذیرایی، همگی با دیزاینی ویژه قرار گرفته‌اند تا زیبایی را به رخ بکشند. این هنری است که تیم تشریفات ارائه می‌دهد.

3-لوکیشن لوکس

زمانی که قصد برگزاری جشن لوکس و بی نقصی دارید، باید لوکیشن مناسبی را انتخاب کنید. شناخت زیر و بم لوکیشن‌های مناسب برگزاری جشن مثل باغ عمارت‌ها، روف گاردن‌ها و سالن‌های اجتماعات، توسط تشریفات بررسی می‌شود. قطعا اطلاعاتی که یک تیم تشریفاتی با سابقه مانند کاژو در این زمینه دارد، هیچ شخص حقیقی نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می‌شود تا برای کسب اطلاعات دقیق در این زمینه با تشریفات لوکس همکاری کنید. لوکیشن‌ها فضاسازی و دیزاین خاص خودشان را دارند. امکانات هرکدام متفاوت است و شما متناسب با سبک برگزاری جشن، انتظارات، علاقه‌مندی‌ها و موارد این‌چنینی باید دست به انتخاب بزنید. مثلا اگر عاشق فضای باز هستید و می‌خواهید ویو به تهران زیبا داشته باشید، باید لوکیشن‌های لوکس روف گاردن را انتخاب کنید. محل قرارگیری لوکیشن مدنظرتان نیز، تعیین کننده لوکس بودن جشن محسوب می‌شود. یک تشریفات لوکس توانایی شناسایی برترین لوکیشن‌ها و خدمات عالی هرکدام را دارا است.

4-نورپردازی بی‌نظیر

یکی از ویژگی‌هایی که می‌توان در جشن‌هایی که توسط تشریفات لوکس برگزار می‌گردد مشاهده کرد، نورپردازی شیک و ویژه آن است. استفاده از جدیدترین تجهیزات نورپردازی فضا را مثل یک کنسرت موسیقی حرفه‌ای، هیجان انگیز جلوه می‌دهد. زمانی که از تشریفات لوکس برای برگزاری جشن استفاده می‌کنید و اختیار انتخاب را به آن‌ها می‌سپارید، قطعا از تیم‌های قوی در این زمینه کمک گرفته می‌شود تا سبک نورپردازی ویژه و منحصر به فرد باشد! این تمام امتیازی است که می‌توانید با کمک تشریفات به آن دست پیدا کنید. کاژو به عنوان یکی از برترین تیم‌های تشریفاتی، متخصصین نورپردازی حرفه‌ای و تجهیزات کاربردی را در اختیار دارد تا جشن‌تان را مطابق جدیدترین ایده‌‌ها و تکنیک‌های نورپردازی در دنیا، برگزار کند.

جدیدترین خدمات تشریفات لوکس

5-آتش بازی حرفه‌ای

در اکثر جشن‌ها و مهمانی‌های لوکس، شاهد آتش بازی زیبایی هستیم که در گوشه گوشه فضا انجام می‌شود. جذابیت این آتش بازی در کنار حال و هوای جشن، قطعا می‌تواند خاطرات شیرینی را رقم بزند. زیبایی‌های برگزاری جشن‌های هیجان‌انگیز، با آتش بازی، استفاده از دودهای رنگی، منورهای رنگارنگ و آبشارهای کوچک و بزرگ می‌تواند حس و حال جشن را تبدیل به یک فستیوال لاکچری و جذاب کند. استفاده از لوازم آتش بازی، بر حسب سبک جشن و نوع آن متفاوت است. اگر جشن تولد باشد، کاژو ایده‌های خلاقانه جذابی برای زیباتر کردن فضا دارد و درصورتی‌که جشن عروسی داشته باشید، باز هم سبک استفاده از این لوازم متفاوت است. ما با کمک متخصصین و تیم ایده پرداز در کاژو می‌توانید به حرفه‌ای‌ترین شکل ممکن برای این بخش مراسم برنامه ریزی کنیم.

6-گل آرایی ژورنالی

اگر نمونه عکس‌های تشریفات کاژو را دیده باشید، قطعا می‌دانید که تعریف یک گل ارایی لوکس ژورنالی چیست! زیبایی و خلاقیت در عین رعایت سبک مدنظر و همچنین به کار بردن رنگ‌های زیبا برای ساخت یک تصویر بی عیب و نقص، همگی از معجزاتی است که در کاژو و تیم گل آرایی اتفاق می‌افتد. جذابیت یک لوکیشن جهت برگزاری جشن، وابسته به این بخش ماجرا است. زمانی که از متخصصین حرفه‌ای برای گل آرایی کمک گرفته شود، خروجی چیزی فراتر از رویاهای شما است. به همین دلیل یکی از مشخصه‌های بارز تشریفات لوکس، سبک گل آرایی در جشن‌هایی است که برگزار کرده‌اند. سعی کنید برای ارزیابی این بخش از عملکرد تشریفات، نمونه کارهای واقعی و اجرا شده توسط خودشان را مشاهده کنید یا در تست مراسم به این جزییات توجه داشته باشید.

7-شمع آرایی خاص

زیبایی و جذابیت یک فضای رومانتیک، وابسته به شمع آرایی آن است. شما باید حتما از تیم متخصصی در این زمینه کمک بگیرید تا متناسب اب حال و هوای جشن‌تان، ایده‌های خاص و ویژه‌ای را اجرایی کند. خوشبختانه زیبایی یک شمع آرایی هیجان انگیز، می‌تواند به شکلی منحصر به فرد حال و هوای‌ جشن‌تان را تغییر دهد. شمع آرایی با درنظر گرفتن زیبایی‌های لوکیشن، شناخت پتانسیل‌های فضای داخلی و محوطه، می‌تواند خروجی بی نظیری را خلق کند. استفاده از اکسسوری‌های لازم در افزودن زیبایی نهایی در شمع آرایی، ایده عالی برای یک تیم تخصصی است.

بهترین شرکت تشریفات لوکس در تهران

8-گروه موسیقی حرفه‌ای

معمولا در جشن‌های رسمی، از گروه‌های موسیقی زنده حرفه‌ای و فاخر استفاده می‌شود. درواقع، انتخاب یک تشریفات لوکس، DJ و گروه‌های اسپرت که فضا را چیزی شبیه به کنسرت‌های ساحلی می‌کنند، نخواهد بود. بلکه دعوت از گروه‌های موسیقی حرفه‌ای با عملکردی هیجان انگیز و موسیقی فاخر می‌تواند ویژگی مهم آن‌ها باشد. تشریفات لوکس برای یک جشن تولد یا سالگرد ازدواج، ایده پردازی متفاوتی دارد و از گروه‌های موسیقی زنده و دی جی با تجهیزات خاص مثل تفنگ CO2 و لیزر استفاده می‌کند تا احساس کنید در یک کنسرت بی نظیر اروپایی حضور دارید. کاژو با شناخت سبک جشن‌ها و نیازهای برگزار کننده آن، برنامه ریزی دقیقی در این زمینه انجام می‌دهد.

9-طراحی بخش‌های مختلف جشن

تفاوتی ندارد که قصدتان برگزاری جشن عروسی باشد یا تولد! به هر حال در هر جشن تم خاصی وجود دارد که باید متناسب با همان تم، حال و هوای جشن را تدارک ببینید. تیم برگزار کننده جشن عروسی به شکلی حرفه‌ای برای دیزاین بخش‌های مختلف ایده پردازی می‌کنند. تشریفات لوکس می‌داند نیازهای شما چیست و مطابق با همان‌ها تلاش می‌کند تا همه چیز را به بهترین شکل ممکن خلق کند. دیزاین محل نشیمن عروس و داماد، محل قرارگیری کیک عروس و داماد یا کیک تولد، محل دیزاین تم تولد نوزاد یا تعیین جنسیت و هر جشن دیگری که مدنظر داشته باشید، توسط تیم تشریفات لوکس طراحی و اجرا می‌شود.

10-تنوع غذایی بالا و لاکچری

یکی از مشخصه‌های اصلی که تعیین کننده یک جشن لوکس و بی نظیر است، تنوع غذایی است که در آن دیده می‌شود. معمولا پکیج‌های مختلفی در تشریفات لوکس وجود دارد که شما بر حسب سبک و نوع جشن‌تان، تعداد مهمانان و آیتم‌های مدنظر آن را انتخاب می‌کنید. زمانی که تنوع غذایی بالا باشد، غذاهای دریایی، ایرانی، سنتی، مدیترانه‌ای، اروپایی و آسیایی در منو استفاده می‌شود. سبک چیدمان غذاها بر روی میزهای سلف سرویس به گونه‌ای است که در کنار نمایش جزییات و تزیین هر غذا، چیدمان مناسبی برای دسترسی مهمانان فراهم باشد. استفاده از بار سالاد، دسر، نوشیدنی و استارتر در این جشن‌ها نشان دهنده کیفیت عملکرد تیم تشریفات در تهیه و سرو غذا است.

تشریفات مجالس عروسی
جدیدترین ایده تشریفات لوکس

11-پارکینگ امن و مناسب

زمانی که تشریفات حرفه‌ای برای برگزاری جشن‌تان انتخاب کرده باشید، همه چیز به جای خود اجرا می‌شود و مهمانان در کمال آرامش و امنیت در جشن‌تان حضور پیدا می‌کنند. داشتن یک پارکینگ مناسب با توجه به تعداد مهمانان، اهمیت زیادی دارد. سردرگمی برای پیدا کردن جای پارک، محدودیت‌های موجود برای لباس مهمانان و همچنین سهولت دسترسی به فضای پارکینگ و نزدیکی آن به سالن، همگی از جمله پارامترهای مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. دقت در این خصوص می‌تواند نقطه پایان تدارکات یک جشن بی نظیر باشد. فراهم کردن امنیت مناسب در پارکینگ با حضور چند نیروی خدماتی متخصص در این فضا امکان پذیر است. به گونه‌ای که جانمایی خودرو مهمانان در صورت درخواست آن ها، انجام شود. سعی کنید در این خصوص با تیم تشریفاتی مشورت داشته باشید تا بهترین برنامه ریزی انجام شود.

ضرورت انتخاب یک تشریفات لوکس

قطعا باتوجه به تنوع آیتم‌های بالا، متوجه عملکرد پیچیده و مشکل تشریفات شده‌اید. اگر بخواهید جشن بی نظیر و عالی برگزار کنید، باید حتما تیم تشریفاتی مناسبی را انتخاب کرده باشید. رزومه و نمونه جشن‌های برگزار شده توسط تیم تشریفات، تعیین کننده محصول نهایی یا خروجی آن است. سعی کنید با درنظر گرفتن تمام مواردی که در بالا اشاره شد، در روز تست مراسم جزییات را بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که تشریفات لوکس، واقعا نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر!

تشریفات کاژو به عنوان یک از متخصصین حرفه‌ای برگزاری جشن‌های لوکس می‌تواند بهترین گزینه برای این بخش از مراسم باشد. ارائه مشاوره در برگزاری جشن، برنامه ریزی حرفه‌ای و شناخت دقیق از مارکت لاکچری می‌تواند بهترین شرایط را برای‌تان فراهم کند.

نکات مهم انتخاب تشریفات لوکس