تا به حال برگزاری جشن نامزدی در منزل‌تان را تصور کرده‌اید؟ فضایی خاطره انگیز که تمام لحظات زندگی‌تان را در آن گذرانده‌اید، میزبان عزیزان و زیباترین رویداد زندگی‌تان می‌شود!

قطعا برگزاری نامزدی در منزل یکی از جذاب‌ترین تصمیماتی است که می‌گیرید. اما بهتر است بدانید که برای برگزاری حرفه‌ای این مراسم، نیاز به تشریفات نامزدی در منزل خواهید داشت. کاژو با سال‌ها تجربه برگزاری جشن‌های لوکس و ایونت‌های خاص، توانایی بالایی در هماهنگی، برنامه ریزی و ایجاد پتانسیل‌های لازم برای ارائه خدمات تشریفات نامزدی در منزل تهران و حومه است. به همین دلیل می‌توانید با درک صفر تا صد اقدامات تشریفات نامزدی در منزل، برای انجام آن برنامه ریزی کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید.

اگر قصد داری برای برگزاری نامزدی در خانه اقدام کنید و به دنبال بهترین تیم حرفه‌ای تشریفات نامزدی در منزل تهران هستید، تا پایان همراه ما باشید.

0 تا 100 بهترین تشریفات نامزدی در منزل تهران

چگونه مراسم نامزدی را در خانه برگزار کنیم؟

اگر با توجه به جذابیت این ماجرا و کاهش هزینه‌ها قصد برگزاری مراسم نامزدی در منزل را داشته باشید، قطعا نیاز دارید تا اصول آن را بدانید و امکانات اولیه برای برگزاری یک جشن نامزدی شیرین و خودمانی را بررسی کنیم. معمولا برای برگزاری مراسم نامزدی بدیهیاتی وجود دارد که لوکیشن مدنظر شما، باید تمام آن‌ها را ساپورت کند. امکانات اولیه در برگزاری مراسم اهمیت زیادی دارد. تشریفات نامزدی در منزل، باید با مدنظر قرار دادن این پارامترها برنامه ریزی شود.

  1. وسعت منزل: اگر بخواهید با هماهنگی تشریفات نامزدی در منزل اقدام به برگزاری مراسم کنید، باید حتما وسعت فضا را مدنظر قرار دهید. وسعت لوکیشن باید به شکلی باشد که امکان ارائه فضا برای حضور پرسنل کیترینگ و آشپزی در فضای آشپزخانه، پرسنل دیزاین و تجهیزات در اتاقی مجزا و فضایی مناسب برای دیزاین حضور مهمانان وجود داشته باشد.
  2. تعداد مهمانان: در فضای خانه، محدودیت‌هایی وجود دارد که باید مدنظر قرار دهید. شما باید حتما با توجه به تعداد مهمانان‌تان، لوکیشن مدنظر را انتخاب کنید. اگر گنجایش خانه تنها برای پذیرایی از 60 نفر مناسب است، حتما همین تعداد را دعوت نمایید.
  3. دیزاین فضا: قطعا برگزاری مراسم نامزدی در خانه، نیازمند دیزاین و صرف هزینه هایی برای تجهیز کردن فضای خانه است. به همین دلیل عملکرد تیم تشریفات نامزدی در منزل تهران و حومه اهمیت ویژه‌ای دارد. چرا که تزیین محیط در کنار ایجاد فضای مناسب و شیک برای حضور مهمانان می‌تواند سطح برگزاری مراسم شما را نشان دهد.
  4. امکان سنجی دقیق: اگر مسئولیت برگزاری مراسم نامزدی را به تشریفات کاژو بسپارید، قطعا شاهد یک پروتکل اصولی برای اجرای مراسم خواهید بود. امکان سنجی دقیق برای ارائه خدمات گوناگون از جمله مهم ترین کارهایی است که توسط تیم تشریفات کاژو انجام می‌شود.

چگونه مراسم نامزدی را در خانه برگزار کنیم؟

چگونه بهترین تشریفات نامزدی در منزل را پیدا کنید؟

برای پیدا کردن بهترین تشریفات نامزدی در منزل، می‌توانید به مراحل زیر توجه کنید:

  • تحقیق و برنامه‌ریزی: شروع به تحقیق در مورد تشریفات نامزدی و مراسم‌های مشابه کنید. پیدا کردن بهترین تیم‌های تشریفاتی در این راستا اهمیت زیادی دارند. این تحقیق می‌تواند از طریق مطالعه کتاب‌ها، جستجوی آنلاین، مشاوره با دوستان و خانواده، یا حتی مشاوره با متخصصین در این حوزه انجام شود. معمولا تیم تشریفات حرفه‌ای که عملکردی استاندارد و تخصصی دارد، بهترین گزینه برای شما است.
  • سلیقه شخصی: یادتان باشد که بهترین از دید هر فرد متفاوت است. عروس و دامادی که عاشق عروسی در فضاهای خاص هستند و دیزاین ژورنالی رویای آن ها است، قطعا عملکرد تشریفات کاژو را تایید می‌کنند. در حالی که جشن عروسی‌هایی که صرفا جهت انجام یک مسئولیت بدون توجه به جزییات مدنظر قرار می‌گیرد، کاملا رویکرد متفاوتی دارد و تمرکزی بر انتخاب جزییات نیست!
  • مشاوره با متخصصین: اگر به دنبال یک تشریفات نامزدی خاص و ایده آل هستید، می‌توانید با متخصصین مراسم و رویدادها، مثل ودینگ پلنرها یا متخصصین کاژو تماس بگیرید. مشورت با متخصصین رویکردهای مهمی را در ذهن شما ایجاد می‌کند که می‌توانید به راحتی برای انجام یک مراسم تصمیم بگیرید.
  • با مهمانان مشورت کنید: مهمانان هر تیم تشریفات، بهترین افراد برای آگاهی دادن به شما هستند. به همین دلیل می‌توانید با جستجو در شبکه های اجتماعی، از مهمانانی که در مراسم‌های مختلف حضور داشته‌اند، پرس و جو کنید.
  • استفاده از منابع آنلاین: وبسایت‌ها و پلتفرم‌های مختلف آنلاین می‌توانند منابع خوبی برای تصمیم گیری هستند. کافی است نمونه کارها را مشاهده کنید، کامنت‌ها را بررسی نمایید و فریوم‌ها یا شبکه‌های اجتماعی را برای بررسی دقیق‌تر و آنالیز نهایی انتخاب نمایید تا به نتیجه برسید.
  • تست مراسم: معمولا یک تشریفات حرفه ای عروسی و نامزدی، به شما اجازه می‌دهد تا در تست مراسم شرکت کنید. تست مراسم یک رویدادی است که صفر تا صد آن با تیم تشریفات برگزار می‌گردد و شما به عنوان یک مهمان در آن حضور دارید تا جزییات را مشاهده کنید و تصمیم بگیرید.
  • برنامه‌ریزی زمانی: حداقل 6 کاه قبل از تاریخ مدنظرتان برای برگزاری جشن نامزدی، پرس و جو کنید تا بهترین تیم تشریفات نامزدی در منزل را کشف نمایید.
  • تخصیص بودجه: یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که به شما کمک می‌کند تا امکان استفاده از خدمات برترین تیم تشریفات نامزدی را داشته باشید، بودجه‌ای است که برای برگزاری این جشن مدنظر دارید. یادتان باشد که یک تیم حرفه‌ای تلاش می‌کند تا بودجه شما را مدیریت کند و آفرهای گوناگونی را برای کاهش هزینه‌ها اعمال کند. پس اگر بودجه مناسبی در اختیار دارید، تیم حرفه‌ای انتخاب کنید تا هزینه‌های شما به حداقل برسد.

چگونه بهترین تشریفات نامزدی در منزل را پیدا کنید؟

ویژگی بهترین تشریفات نامزدی در منزل چیست؟

زمانی که از ویژگی تشریفات نامزدی در منزل آگاه باشید، می‌توانید با دید بهتری نسبت به بررسی و ارزیابی عملکرد بهترین‌ها اقدام کنید. معمولا عملکرد برترین‌ها متفاوت از استانداردهای رایج است و شما به راحتی می‌توانید با مشاهده یک نمونه مراسم یا درک عمیق از شرایط و مدیریت مطلوب تیم تشریفات، برتری آن را درک کنید. به همین دلیل در این بخش به ویژگی‌های بهترین تشریفات نامزدی در منزل اشاره می‌کنیم.

بیشتر بدانید:15 علت برای برگزاری عروسی خود در باغ تالار به جای تالار

1-توانایی در نیازسنجی دقیق

توانایی در نیازسنجی دقیق تیم تشریفات مجالس یک مهارت بسیار مهم و کلیدی است که در برگزاری جشن‌های مختلف تاثیرگذار است. معمولا نیازسنجی دقیق موجب می‌شود تا کارشناسان تشریفات، به طور دقیق سلیقه و نیاز عروس و داماد یا کارفرما را درک کنند و مطابق با همان نیازها دست به برنامه ریزی بزنند.

  • درک اهداف و توقعات: تیم تشریفات حرفه‌ای، باید توانایی درک اهداف و توقعات عروس و داماد را دارا باشد. تلاش برای آنالیز جزییات مدنظر عروس و داماد کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن برای آن برنامه ریزی شود.
  • تحلیل مخاطبان: مخاطبان اصلی و هدف مراسم را شناسایی توسط تیم تشریفات بررسی می‌شود. در واقع، با بررسی سبک، سطح و تقاضای مخاطب (عروس و داماد) امکان ارائه خدمات متناسب با نیاز آن‌ها فراهم می‌شود.
  • تعیین بودجه: بر اساس اهداف و نیازهای مراسم، بودجه مورد نیاز توسط تیم تشریفات و مشورت با کارفرما تعیین می‌شود. این کار کمک می‌کند تا تیم تشریفات مجالس بهترین انتخاب‌ها را با توجه به محدودیت‌های مالی ارائه نماید. معمولا درک نیازهای واقعی افراد توسط تیم تشریفات در همین مرحله نیاز سنجی انجام می‌شود.
  • انتخاب تیم: زمانی که نیاز کارفرما در برگزاری مراسم مشخص شود، ایده پردازی و تعیین تیم‌های مورد نیاز برای برگزاری یک مراسم بی عیب و نقص آغاز می‌گردد.
  • برگزاری جلسه مشاوره: توسط تیم تشریفات با تیم‌های تخصصی زیر مجموعه جلسات متعددی برگزار می‌شود تا مطابق با کشیفات حاصل از جلسات مشاوره، پروسه برگزاری رقم بخورد.
  • آشنایی با محل برگزاری: اگر کارفرما قصد برگزاری مراسم نامزدی در خانه را داشته باشد، تیم تشریفات با توجه به این نیازسنجی رویکرد ایده پردازی و برنامه ریزی خود را تغییر می‌دهد و برای شناسایی محل برگزاری مراسم اقدام می‌نماید.
  • خلاقیت و انعطاف‌پذیری: توانایی تیم تشریفات مجالس در پیشنهاد ایده‌های خلاقانه، راه‌حل‌های انعطاف‌پذیر و تطابق با شرایط موجود، از جمله اقدامات موثری است که تشریفات در پروسه نیازسنجی دقیق انجام می‌دهد.

ویژگی بهترین تشریفات نامزدی در منزل چیست؟

2-توانایی ارزیابی منزل برای جشن نامزدی

برای ارزیابی منزل جهت برگزاری جشن نامزدی، تیم تشریفات نیاز به توانایی‌های مشخصی دارد تا بهترین محیط را برای برگزاری مراسم ایجاد کند. درواقع، تیم تشریفات نه تنها باید برای پیشنهاد لوکیشن مناسب آمادگی داشته باشد، بلکه توانایی جهت تجهیز فضای خانه برای برگزاری مراسم (در صورت وسعت مناسب در فضای خانه) بخش مهمی از عملکرد تیم تشریفات خواهد بود.

  • توانایی تحلیل فضا: تیم تشریفات باید توانایی بالایی در تجزیه و تحلیل پتانسیل‌های موجود در فضای منزل داشته باشد تا امکان برگزاری مراسم فراهم شود. به همین دلیل مراجعه حضوری جهت بررسی دقیق ابعاد، متراژ فضاهای موجود و نوع دکوراسیون از ابتدایی‌ترین بخش های این ماجرا است.
  • توانایی تجهیزات و تزئینات: تیم باید دسترسی به تجهیزات و تزئینات مورد نیاز داشته باشد و بتواند آن‌ها را به دقت در محل برگزاری مراسم چیدمان کند. به همین دلیل دارا بودن تجهیزات دیزاین یونیک در تیم تشریفات اهمیت زیادی دارد. کاژو با دارا بودن تجهیزات واکسسوری‌های وارداتی به راحتی امکان دیزاین فضاهای مختلف را دارا است.
  • مدیریت فضای حرکت مهمانان: تیم تشریفات باید بتواند مسیرهای رفت و آمد مهمانان در جشن نامزدی خانگی را پیش بینی کند. چیدمان اصولی میز و صندلی ها با درنظر گرفتن این پارامتر مهم اهمیت بالایی دارد.
  • خلق محیط مناسب جشن: تیم تشریفات نامزدی باید بتواند محیطی ایجاد کند که مهمانان بتوانند راحت و رفاه کامل خود را تجربه کنند و دسترسی به امکانات مورد نیاز مثل اتاق رختکن، رگال لباس، آینه و سرویس بهداشتی داشته باشند.
  • مدیریت موارد ایمنی: تیم تشریفات حرفه‌ای باید به امنیت مهمانان توجه کند و اطمینان حاصل کند که هیچ خطر احتمالی برای ایمنی آن‌ها وجود ندارد. تامین تمام امکانات با استانداردهای روز دنیا توسط تیم کاژو شرایط را برای داشتن یک مراسم عالی فراهم می‌کند.
  • ارزیابی زیرساخت‌ها: مجموعه تشریفات باید بتواند ساختار منزل را ارزیابی کرده و تصمیم بگیرد که آیا فضا برای تعداد مهمانان پیش‌بینی شده مناسب است یا خیر. همچنین، باید تاثیرات جمعیت مهمانان بر زیرساخت‌ها را در نظر بگیرد. مدنظر قرار دادن ریزه کاری‌ها تنها توسط افراد حرفه‌ای امکان‌پذیر است.
  • توانایی تطبیق با تزئینات موجود: اگر منزل دارای تزئینات و دکوراسیون خاصی است، تیم تشریفات باید بتواند ایده‌های خود را با تزئینات موجود هماهنگ کند تا فضایی مطلوب، هماهنگ و یکپارچه برای برگزاری مراسم ایجاد شود.
  • شناخت نیازهای مراسم: تیم تشریفات باید به دقت نیازهای مراسم نامزدی را در نظر بگیرد. این نیازها شامل فضای لازم برای چیدمان جایگاه عروس و داماد، محل قرارگیری میزها و صندلی‌ها، نیاز به مکان برای موسیقی و استیج رقص و موارد مشابه است.
  • انتخاب نواحی مناسب برای فعالیت‌های جشن: تیم تشریفات باید توانایی ایده پردازی و اجرای بالایی داشته باشد تا فضاهای مختلف خانه را برای غذاخوری، پذیرایی، رقص و موسیقی آماده کند.
  • مدیریت فضای باز و بسته: اگر مراسم نامزدی شامل فضای باز باشد، تیم تشریفاتباید امکان فراهم کردن تهویه مناسب، سیستم‌های گرم کننده یا خنک کننده متناسب با فصل را داشته باشد و از لوازم مناسب برای پوشش سقف استفاده کند تا آب و هوای نامساعد جشن را برهم نزند.

3-تخصص و تجربه برگزاری جشن در لوکیشن‌های خاص

یادتان باشد که یکی از ویژگی‌های مهم که در بهترین تشریفات نامزدی در منزل مشاهده می‌شود، تخصص و تجربه کافی از برگزاری جشن در لوکیشن‌ها مختلف است. خوشبختانه کاژو با سابقه برگزاری جشن های ساحلی، جشن های رسمی، ایونت‌های خاص و لاکچری در هر لوکیشنی تجربه برگزاری مراسم دارد. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده مسئولیت جشن‌های خاص را به این تیم بسپارید تا در لوکیشن خانه ساده شما، فضایی فوق‌العاده ایجاد نمایند.

ویژگی بهترین تشریفات نامزدی در منزل چیست؟

4-در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای

استفاده از تیم‌های حرفه‌ای برای برگزاری مراسم، به ویژه مراسم‌ مهمی مثل جشن نامزدی، می‌تواند تجربه‌ بهتری برای شما و مهمانان ایجاد کند. عملکرد کلی یک تیم تشریفات، وابسته به نحوه عملکرد تیم‌های کوچکی است که در بطن آن فعالیت می‌کنند. در واقع گروه موسیقی، گروه پذیرایی، پروه کیترینگ و آماده سازی منوی خوراکی‌ها، تیم دیزاین و چیدمان همگی بخش‌های کوچکی هستند که تحت مدیریت تشریفات فعالیت می‌کنند. این تیم‌ها معمولاً در زمینه‌های مختلف مرتبط با برگزاری مراسم تخصص دارند و می‌توانند به شما در طراحی، برگزاری و مدیریت مراسم کمک کنند. گزیده‌ای از مهم ترین تیم‌های این حوزه را در ادامه بررسی می‌کنیم:

  • طراحی دکوراسیون و تزئینات: این تیم به طراحی و دیزاین خانه برای برگزاری مراسم نامزدی می‌پردازد. طراحی دکوراسیون و تزئینات شامل انتخاب رنگ‌ها، میزها، صندلی‌ها، گل‌ها، نورپردازی و تزئینات دیگر است.
  • مدیریت برنامه و زمان‌بندی: این تیم به تنظیم برنامه‌های مراسم و زمان‌بندی دقیق می‌پردازد. آن‌ها از ابتدای مراسم تا پایان آن، جریان کارها و فعالیت‌ها را مدیریت می‌کنند و از طریق بی سیم همه چیز را تحت کنترل دارند.
  • خدمات کیترینگ: اگر مراسم شما شامل سرو غذا و نوشیدنی است، تیم خدمات کیترینگ می‌تواند مسئولیت تدارک منو، طراحی کیک، چیدمان و دیزاین میزهای غذا و میزهای خوراکی و … را برعهده داشته باشد.
  • مدیریت موسیقی و سرگرمی: این تیم مسئول موسیقی، رقص، اجراهای زنده و سرگرمی‌های دیگر در مراسم است. معمولا مدیریت مهمانان بر عهده تیم موسیقی است تا همه چیز مطابق با کنداکتور جلو رود.
  • تیم عکاسی و فیلم‌برداری: این تیم به ثبت تصاویر و فیلم ‌برداری از مراسم می‌پردازد تا لحظات شگفت‌انگیز مراسم شما را ثبت کند.
  • مدیریت امور مهمانان: تیم مدیریت مهمانان مسئول خلق تجربه برای مهمانان است. آن‌ها مسئول مدیریت ورود مهمانان، جانمایی، راهنمایی داخلی و ارائه اطلاعات یا حل مشکلات مهمانان هستند.
  • تیم امنیت: شاید جالب باشد که بدانید خدمات بهترین تشریفات نامزدی در منزل، تامین امنیت مهمانان و فضای کلی جشن است. به همین دلیل نیروهای آموزش دیده‌ای برای این هدف در مراسم حضور دارند تا همه چیز تحت کنترل باشد.
  • تیم فنی و تجهیزات: این تیم به تجهیزات فنی مانند تجهیزات صوتی، نورپردازی، پرده‌های نمایش و… اشراف دارد و مسئولیت کنترل این موارد را برعهده می‌گیرد.
  • تیم مدیریت بحران: در مجموعه تشریفات حرفه ای نامزدی در منزل، تیم مدیریت بحران تعریف شده است. چرا که رویدادهای پیش بینی نشده در سراسر جشن، تنها توسط این افراد کنترل و بهبود می‌یابد. درواقع می‌توان گفت که شاخصه اصلی یک تیم تشریفات حرفه‌ای، ارائه خدمات در تمام ابعاد ماجرا است.

در اختیار داشتن تیم حرفه‌ای

5-ارائه عملکرد به روز

مسئولیت برگزاری جشن نامزدی در خانه بسیار پیچیده است. در این میان، آشنایی تیم تشریفات با اصول روز دنیا در حیطه برگزاری جشن، تعیین کننده کیفیت نهایی آن است. در واقع، هر چه عملکرد تیم تشریفات به روزتر باشد، شانس بیشتری برای داشتن یک تجربه خاص خواهید داشت. چنین مراسم‌هایی معمولا تا دهه های دیگر، مورد توجه هستند و تجربه مهمانان از مشاهده جدیدترین ایده‌ها در این مدل جشن ها بسیار زبان زد خواهد شد. تیم کاژو به عنوان بهترین تشریفات نامزدی در منزل تهران می‌تواند خدماتی به روز ارائه کند. چرا که افراد متخصص در کاژو پیوسته در حوزه‌های خاص خودشان آموزش می‌بینند تا مطابق با جدیدترین متد اروپا و آمریکا اقدام به برگزاری مراسم کنند.

6-دیزاین حرفه ای

تزیین مراسم نامزدی در خانه چالش‌های متعددی را همراه دارد. اما تشریفات کاژو با سابقه درخشان در حوزه دیزاین‌ حرفه‌ای و ژورنالی خود، به راحتی امکان ایده پردازی در تمام سطوح را دارا است. به همین دلیل ادعای دیزاین حرفه‌ای برای ارائه خدمات تشریفات نامزدی در منزل را دارد. شما نیز می‌توانید با دارا بودن اطمینان کافی به عملکرد کاژو، ضمن مشاهده جدیدترین ایده‌های پیاده سازی شده در جشن‌های قبلی، با خیال آسوده این تیم را انتخاب نمایید.

ایده هایی برای دیزاین و تشریفات نامزدی در منزل تهران

ایده هایی برای دیزاین و تشریفات نامزدی در منزل تهران

یکی از ویژگی‌هایی که برای بهترین تشریفات نامزدی در تهران می‌توان مدنظر قرار داد، ایده پردازی حرفه‌ای است. در تیم تشریفات دنیپر، متخصصین ایده پردازی حضور دارند که پس از نیازسنجی دقیق، اقدام به خلق ایده می کنند. این ایده‌ها به شکلی ملموس در حوزه دیزاین مشاهده می‌شود. در این بخش گزیده‌ای از رایج‌ترین ایده‌های مورد استفاده برای تشریفات نامزدی در تهران را بررسی می‌کنیم.

1- تزیین میز نامزدی با گل و شمع و بادکنک

تشریفات نامزدی کاژو برای دیزاین فضای داخلی منزل، به دلیل محدودیت‌های رایج توصیه می‌کند تا از ایده ساده تزیین میز نامزدی کمک بگیرید. در این بخش ماجرا می‌توانید به راحتی یک میز ساده را قرار دهید و با استفاده از گل آرایی حرفه‌ای و شمع آرایی، فضایی رومنس و شیک خلق کنید.

2- تزیین میز نامزدی با گل آرایی

یکی دیگر از ایده‌‌های رایج تشریفات نامزدی کاژو برای برگزاری مراسم در خانه، استفاده از گل آرایی است. با کمک گل آرایی تمام کاستی‌های موجود در دکوراسیون فضا را پوشش می‌دهید تا محیطی زیبا و رویایی خلق کنید. تیم کاژو در مراسم‌هایی که فضای آن خانگی است، با کمک گل ارایی و حریر آرایی فضایی دلفریب ایجاد می کند تا همه چیز به بهترین شکل ممکن تغییر کند.

3-تزیین جایگاه عروس و داماد با استند، نورپردازی و گل آرایی

استفاده از استندها به روزترین و جدیدترین شیوه دیزاین و فضا سازی است. برای جلوه‌های جذاب در محیط خانه برای برگزاری جشن نامزدی، کاژو با استفاده از همین تکنیک قرار دادن استندهای جذاب و دارای انحنا، فضایی شیک خلق می‌کند. جالب است بدانید که نورپردازی‌های نئونی نیز ایده جذاب‌تری است که همراه با گل آرایی یک دیزاین ژورنالی بی نظیر ایجاد می‌کند تا نامزدی در خانه را بیش از پیش جذاب نشان دهد.

تزیین جایگاه عروس و داماد با استند، نورپردازی و گل آرایی

سوالات متداول تشریفات نامزدی در منزل

مراسم نامزدی به عهده کیست؟

همه چیز وابسته به توافقات میان خانواده عروس و داماد است. اما معمولا مراسم عقد در منزل عروس برگزار می‌شود و اگر عقد و نامزدی هم زمان اجرا شوند، مسئولیت آن می‌تواند بین خانواده عروس و داماد تقسیم شود. گاهی نیز رسومات برخی نواحی به گونه‌ای است که مراسم نامزدی با خانواده عروس است و مراسم عروسی با خانواده داماد! به هر حال شما باید از رسم و رسومات یکدیگر آگاهی داشته باشید و پس از آن برای سپردن صفر تا صد مراسم تشریفات نامزدی به کاژو اقدام کنید.

 

آیا برگزاری مراسم عقد در منزل امکان‌پذیر است؟

بله، برای برگزاری مراسم عقد در منزل باید با عاقد هماهنگ کنید، مقدمات عقد و آزمایشات و معرفینامه را انجام دهید. سپس با حضور عاقد یا روایتگر عقد آریایی در خانه، با انجام دیزاین سفره عقد و جایگاه عروس و داماد، مراسمی خاطره‌انگیز برگزار کنید. تمام این مسئولیت را کاژو برعهده می گیرد تا جشن عقد رویایی در منزل داشته باشید.

 

جشن نامزدی ایرانی چگونه است؟

جشن نامزدی ایرانی معمولا با دعوت از مهمانان، دیزاین جایگاه عروس و داماد و رقص و شادی برگزار می‌شود و در نهایت با مراسم بریدن کیک نامزدی و پذیرایی میوه و شیرینی و شام پایان می‌یابد.