این روزها کافی است گشت و گذاری در فضای اینستاگرام داشته باشید تا از دیدن عکس‌های خاص عروس و دامادها و کلیپ‌های خاص فرمالیته آن‌ها شگفت زده شوید. خلاقیت و نوآوری در آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. سناریوهای مختلف اسپرت، رئال و احساسی، پر از صحنه‌های جذاب و خاص ذهن شما را به سمت کلیپ‌های عاشقانه سینمایی وسط بهترین فیلم‌های رمانتیک می‌برد.

اگر تازه عروس و داماد باشید و هدف‌تان پیدا کردن یکی از بهترین و خاص‌ترین آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری عروس باشد، به شدت هیجان دارید. پیدا کردن بهترین‌ها از بین صدها و هزاران آتلیه‌ای که باید به آن‌ها سر بزنید تا ارزیابی دقیقی داشته باشید، کار آسانی نیست. اگر نبود تجربه در این زمینه را درنظر بگیریم، قطعا روزهای سختی در پیش دارید. اما جای نگرانی نیست؛ چرا که تیم حرفه‌ای کاژو با سابقه درخشان در برگزاری لوکس‌ترین و خاص‌ترین جشن‌ها، درکنار شما است. قطعا استفاده از تجربیات یک تیم حرفه‌ای که سال‌ها در این حوزه فعالیت داشته است، برای‌تان بسیار ارزشمند خواهد بود. چرا که مزایای بسیار زیادی خواهد داشت.

پس اگر عروس و داماد هستید و می‌خواهید مهم‌ترین بخش ماندگار کردن جشن عاشقانه‌تان را انتخاب کنید، همراه ما باشید تا جزییات مهم بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی را بررسی کنیم.

برای تماس و دریافت مشاوره تخصصی رایگان کلیک کنید.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

حتما در ذهن‌تان سوالات زیادی در خصوص انتخاب خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی دارید، گاهی سردرگمی و عدم امکان تصمیم گیری نیز حال و هوای شما را تغییر می‌دهد. این موارد کاملا طبیعی است! چرا که شما علاقه دارید تا بهترین خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی را انتخاب کنید و آتلیه مناسبی را برای مهم‌ترین شب‌های زندگی‌تان برگزینید! اطلاع از استانداردهای بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی می‌تواند این مسیر را هموارتر کند. حضور تیم تشریفات کاژو با دارا بودن تخصص و تجربه کافی در این زمینه، به شما کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید، اما ورود به عرصه انتخاب آن هم بدون تجربه و آگاهی منجر به انتخاب‌های ناخوش آیند می‌شود. در این بخش به مراحل استاندارد جستجو و یافتن بهترین تیم تشریفات اشاره می‌کنیم.

  1. تحقیق و بررسی: همه عروس و دامادها برای اولین بار قصد دارند تا جشن عروسی بگیرند. پس هیچ پیشینه‌ای و تجربه قبلی در این خصوص ندارند. به همین دلیل باید با پرس و جو، تحقیق در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی چند آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را انتخاب کنند. شما به راحتی می‌توانید برای پیدا کردن بهترین خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی، از متخصصین این حوزه کمک بگیرید. اعتماد به کاژو کمک می‌کند تا بتوانید یک رویداد بی نظیر را رقم بزنید.
  2. بررسی نمونه کار: قطعا هر عروس و داماد، استانداردهای خاص خودشان را دارند. بررسی نمونه کارهای فیلمبرداری و عکاسی عروس، می‌تواند ذهنیت شما از سبک تصویربرداری و عکاسی آتلیه را مشخص کند. گاهی در این مرحله، برخی آتلیه‌های بدون مجوز و غیرحرفه‌ای، نمونه کارهای همکاران دیگر را نشان می‌دهند تا قرارداد را منعقد کنند! در این شرایط تشخیص حقیقی بودن نمونه کارها برای عروس و داماد اصلا ممکن نیست. به همین دلیل باز هم حضور یک فرد متخصص در مارکت ایونت و جشن عروسی می‌تواند شانس شما را برای انتخاب بهترین گزینه افزایش دهد.
  3. جلسه حضوری: معمولا حفظ حریم شخصی عروس و دامادها مانع از انتشار و نمایش عمومی عکس‌ها است. به همین دلیل باید حتما هوشیارانه عمل کنید و در یک جلسه حضوری اقدام به مشاهده جزییات خدمات نمایید. جلسه حضوری، مشاهده امکانات و خدمات قابل ارائه توسط آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را ممکن می‌کند. برخورد پرسنل، مسئولیت پذیر بودن عکاس و تصویر بردار، کیفیت تجهیزات و تیم حرفه‌ای ایده پردازی یا سناریو، همگی از جمله پارامترهای مهم در انتخاب آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی است. یادتان باشد که در صورت شناخت یک عکاس یا فیلمبردار و تدوین کننده خوب، حتما در قراردادتان حضور این افراد را متذکر شوید.

همان‌طور که مطالعه کردید، بررسی دنیایی از اطلاعات توسط عروس و داماد کاری بسیار بسیار مشکل است. انتخاب آتلیه با خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی، کار آسانی نخواهد بود. چرا که تشخیص صحت عملکرد و خروجی خدمات آتلیه نیز ممکن نیست. به همین دلیل برای انتخاب بهترین‌ها، نیاز به یک مشاور قوی و متخصص در این حوزه دارید. کاژو در هر زمینه از صفر تا صد مراسم همراه شما است.

برای دریافت مشاوره تخصصی در واتساپ کلیک کنید.

انتخاب بهترین آتلیه عکاسی و فیلمبرداری

بهترین انتخاب خدمات آتلیه عکاسی و فیلمبرداری|همه چیز را به کاژو بسپارید

ارائه خدمات حرفه‌ای در سطح جهانی، از ویژگی‌های تیم کاژو است. ما تنها خدمات برگزاری جشن را ارائه نمی‌کنیم، بلکه همراهی عروس و داماد از صفر تا صد تصمیم گیری و برگزاری تمام بخش‌های یک جشن حرفه‌ای و خاص از وظایف ما است. ارائه خدمات مشاوره استایل برای زیباتر شدن عکس و فیلم ها در کنار خدماتی مثل دکوراسیون خاص برای عکاسی و… نیز اقدامات جانبی است که همگی توسط مجموعه ما اجرایی می‌شود. تجربه سال‌ها فعالیت در حوزه برگزاری مراسم لوکس و حرفه‌ای، موجب شده است تا بهترین‌های این حوزه را شناسایی کنیم. بررسی انتظارات و استانداردهای یک عروس و داماد خوش سلیقه، با انتخاب تشریفات حرفه‌ای، خدمات خاص و عکاسی ویژه مشخص می‌شود. پس طبیعی است که کاژو به بهترین شکل ممکن توانایی همراهی شما در انتخاب خاص‌ترین آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی را داشته باشد. چرا که درک سلیقه شما، موجب شده است تا بهترین گزینه‌ها برای انتخاب‌تان را ارائه کنیم.

بیشتربدانید: اجاره تالار پذیرایی با ظرفیت کم در شرق تهران | تالار پذیرایی کوچک و شیک

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی در کاژو

تفاوتی ندارد که قصدتان برگزاری یک جشن عروسی لوکس در باغ عمارت‌های معروف تهران باشد یا جشن‌تان در فضایی دوستانه و در منزل برگزار شده باشد؛ در هر حال خدمات حرفه‌ای و خاص عکاسی عروسی در اختیار شما است. چرا که تصاویر یادگاری‌های ارزشمندی هستند که زمان را برای ما جاودان می‌کنند. در ادامه قصد داریم به مهم‌ترین خدمات آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی اشاره کنیم تا آشنایی بیشتری با کاژو پیدا کنید.

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی در کاژو

1 تجهیزات حرفه‌ای عکاسی و فیلمبرداری

یکی از کلیدی‌ترین و پرهزینه‌ترین بخش‌های خدمات عکاسی و فیلمبرداری، تجهیزات آن است. زمانی که تجهیزات حرفه‌ای در اختیار افراد حرفه‌ای قرار می‌گیرد، می‌توانید منتظر بهترین و زیباترین فیلم و عکس‌ها باشید. داشتن تجهیزات حرفه‌ای تصویر برداری از جشن عروسی را، ویژه‌تر می‌کند. تجهیزاتی مثل به روزترین لنزها، کرین‌های فیلمبرداری، دوربین فول فریم، دوربین اسلو، هلی شات حرفه‌ای، گیمبال و رونین موجب می‌شود تا همه چیز در حد یک فیلم سینمایی هالیوودی خاص باشد.

 

2 تیم خلاق و متخصص

زیبایی شناسی در کنار حرفه‌ای بودن و خلاقیت، از جمله ملزومات تیم یک آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی است. زمانی که یک عکاس حرفه‌ای متخصص به همراه پوزر تلاش می‌کند تا ژست‌های عکاسی حرفه‌ای خلق کند؛ عکاس خبری در تصویربرداری از رویدادهای رئال عروسی همراهی‌تان می‌کند. استایلیست آتلیه برای انتخاب لباس، تاج عروس و اکسسوری‌ها مشاوره می‌دهد و فیلمبردار از پشت صحنه‌های رئال و جالب ، لحظات را ضبط می‌کند. تصور کنید جمع کردن این تیم خلاق و باحوصله در کنار عروس و داماد چه نتیجه و خروجی خواهد داشت!

 

3 سناریو نویسی قوی

اگر کلیپ پروجکشن بسیاری از دوستان و عزیزان‌تان را مشاهده کرده باشید، پر از بوسه‌های تکراری، در آغوش کشیدن‌های ساده و صحنه‌هایی از طبیعت و آماده شدن برای عروسی است! اما بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی، برای‌تان سناریو نویسی خاصی را درنظر می‌گیرد که حاصل آن جذاب‌ترین فیلم عروسی در اطرافیان‌تان باشد. خلق یک سناریو باتوجه به پارامترهای مدنظر عروس و داماد در کنار علایق آن‌ها، از جمله خدمات ویژه‌ای است که از حرفه‌ای‌ترین‌های این حوزه مشاهده می‌کنید. کاژو با دارا بودن اتاق فکر خلاق و تیم حرفه‌ای در این حوزه، جلسات طوفان فکری برگزار می‌کند که حاصل آن سناریوهای غیرتکراری، جدید و منحصربه‌فردی است که می‌توانید تجربه کنید.

 

4 لوکیشن‌ عکاسی خاص

اگر پیگیر عکس و فیلم‌های کاپلی دوستان‌ و هم سن و سال‌های‌تان بوده باشید، قطعا متوجه وجه اشتراک بسیاری از آن‌ها شده‌اید. معمولا در هر دوره، دکوراسیونی خاص ترند می‌شود که همه عروس و دامادها در همان دکور و لوکیشن عکاسی می‌کنند! شاید این موضوع برای شما هم جذاب نباشد که صدها عکس از همان لوکیشنی که شما عکس انداخته‌اید، موجود باشد. این موضوع کاملا طبیعی است! چرا که اکثر افراد خاص پسند که هنر، فکر و ویژگی زیبایی برای‌شان اهمیت دارد، مثل شما فکر می‌کنند. به همین دلیل تیم کاژو لوکیشن‌های بکر و خاصی را دراختیار دارد که می‌توانید لحظات شیرین‌تان را، در آن‌جا ثبت کنید. باغ عمارت‌های شیک، لوکیشن‌های طبیعی بکر، کشورهای لوکس و لوکیشن‌های انحصاری از جمله خدماتی است که در کنار آتلیه فیلمبردرای و عکاسی عروسی دریافت خواهید کرد.

 

5 استایلیست حرفه‌ای

بسیاری از عروس خانم‌ها، بدون تجربه و اطلاع از استانداردهای اندام و استایل‌شان دست به خرید لباس یا سفارش تاج می‌زنند. متاسفانه زمانی که روز عروسی از کلیه این لوازم استفاده می‌کنند، خروجی ناخوش آیند است! به همین دلیل کاژو یک استایلیست حرفه‌ای عروس را دراختیارتان قرار می‌دهد تا کار برای‌تان آسان تر باشد. استایلیست شما می‌تواند برای انتخاب مدل لباس عروس، مدل تور عروس، مدل تاج، مدل میکاپ و شینیون عروس، استایل داماد و کت و شلوار مناسب داماد با جزییات مشاوره دهد. این کار تا حد بسیار زیادی در هزینه‌ها صرفه‌ جویی می‌کند و نتیجه آن استایل فوق‌العاده جذاب شما است که با سلبریتی‌های جهانی برابری می‌کند.

 

6 پلنر عروس

شاید از دوستان و اطرافیان‌تان شنیده باشید که چقدر حسرت داشتن یک عکس یا فیلم خاص در روز عروسی‌شان دارند! درواقع، این افراد به دلیل هیجان، استرس و شلوغی روز عروسی، عکس یا کلیپ مدنظرشان را فراموش کرده بودند و هیچ شخصی مسئول یادآوری آن نبوده است. بسیاری از عروس‌ها به دلیل عکاسی با اقوام و طولانی شدن مدت عکاسی، زمان خوش گذرانی در عروسی را ازدست داده‌اند! به همین دلیل حضور یک پلنر حرفه‌ای از خدمات مهم آتلیه فیلمبرداری و عکاسی عروسی تشریفات کاژو است. چرا که می‌توانید تمام انتظارات‌تان در روز عروسی را مطرح کنید و پیشنهادات پلنر را بدانید، سپس یک برنامه دقیق برای عکاسی و فیلمبرداری بچینید. پلنر شرایط عکاسی و فیلمبرداری در روز عروسی را مدیریت می‌کند. او کمک می‌کند تا لحظات خاص‌تان را همان‌طور که در رویا دیده‌اید ثبت کنید، با عزیزان‌تان عکس داشته باشید و زمان را مدیریت کنید.

 

7 سورپرایز ویژه

یکی از شیرین‌ترین بخش‌هایی که موجب شده است تیم عکاسی و فیلمبرداری کاژو به عنوان بهترین خدمات فیلمبرداری و عکاسی عروسی شناخته شود، توجه به احساسات و انتظارات عروس و داماد است. ما همیشه تلاش می‌کنیم تا یک قدم بیشتر از وظایف‌مان در مقابل شما گام برداریم. به همین دلیل با کمک شناخت علایق، احساسات و انتظارات‌تان، تیم اتاق فکر کاژو یک سورپرایز رئال ترتیب می‌دهد تا واکنش‌ واقعی‌تان در مقابل این سورپرایز را، به عنوان خاطره‌ای شیرین ثبت کند. ارائه یک هدیه خاص، حضور فردی ویژه، یک دست نوشته هیجان‌انگیز و صدها ایده یونیک، می‌تواند حس واقعی‌تان در لحظه را نشان دهد.

 

8 عکاسی رئال و خبری در مراسم عروسی

یکی از خدمات جالبی که توسط تیم عکاسی و آتلیه عروسی کاژو ارائه می‌شود، عکاسی در سبک های مختلف است. شما به راحتی می‌توانید با تجربه عکاسی رئال و خبری، دقیقا در بطن رویدادهای جشن عروسی قرار بگیرید. حضور در این فضا به شما کمک می‌کند تا جزییات مراسم را تک به تک مشاهده و بررسی نمایید. عکاسی رئال حال و هوای واقعی تری دارد و دور از ژست و پوزیشن‌های خاص تصویر برداری می‌کند. عکاسی خبری نیز دقیقا مثل یک رویداد خبری مهم با عروسی شما برخورد می‌کند! عکس‌هایی با سوژه های واقعی و لحظات واقعی تر که قطعا دیدن آن در آینده به شدت لذتبخش خواهد بود.

8 عکاسی رئال و خبری در مراسم عروسی

9- آتلیه عکاسی با خدمات 360 درجه VR

یکی از جذاب‌ترین رویدادهایی که در جشن عروسی می‌توانید تجربه کنید، عکاسی و فیلمبرداری Vr  است. زمانی که یک فیلم عادی از جشن عروسی را مشاهده می‌کنید، شما تنها تماشاچی هستید که خارج از بعد واقعی آن در حال تماشای مراسم خواهید بود. در حالی که با تکنولوژی فیلمبرداری 360 درجه همه چیز متفاوت است! شما به وسیله ویرچوال رئالیتی یا همان VR واقعیت مجازی، می‌توانید خودتان را دقیقا وسط مراسم عروسی تصور کنید. بی شک چنین شرایطی موجب می‌شود تا حس و حال بی نظیری داشته باشید و حسی واقعی تر از مراسم برداشت کنید. خوشبختانه آتلیه عکاسی با خدمات 360 درجه، جدیدترین و خاص ترین تکنولوژی است که این روزها در تعداد انگشت شماری از آتلیه ها ارائه می‌شود. پس برای مشاوره در این خصوص با تیم تشریفات کاژو همراه باشید تا بهترین تجربه از خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عروسی را مشاهده کنید.

 

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عقد در کاژو

جشن عقد یکی از رویدادهای خاطره انگیز زندگی زوج‌ها است. به همین دلیل عکاسی و فیلمبرداری عقد به شدت اهمیت دارد. شما می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید و مراسم عقدتان را به شکلی خاطره انگیز ثبت کنید.

  • تصویربرداری و فیلمبرداری پیش از عقد: یکی از خدمات جذابی که استفاده از آن را توصیه می‌کنیم، تصویر برداری از اقدامات پیش از عقد است! به این ترتیب پروسه استایل کردن، گریم، میکاپ و.. همگی ثبت می‌شود و لحظات احساسی حضور عروس و داماد قبل از عقد جاودان می‌ماند.
  • تصویربرداری از مراسم اصلی: تصویربرداری از خواندن خطبه عقد شرعی و عقد ایرانی ایده جذابی است که با استفاده از آن تصاویر و ویدئوهای خاطره انگیزی ثبت می‌گردد. شما به راحتی می‌توانید با تصویر برداری این مراسم، بهترین لحظات را ثبت نمایید.
  • تهیه کلیپ از تمام بخش‌های رویداد عقد: تهیه یک کلیپ جذاب از مراسم عقد و شرایط کلی اطراف، یک ایده جذاب است.
  • تصویربرداری با دوربین 360 درجه: اگر با استفاده از دوربین 360 خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عقد را انجام دهید، قطعا دسترسی باVR برای آن بسیار جذاب است.
  • استفاده از تجهیزات حرفه‌ای: استفاده از تجهیزات حرفه‌ای مانند گیمبال و کرین یک ایده جذاب است که با استفاده از آن زوایای خاصی از مراسم پوشش داده می‌شود.
  • تصویربرداری از لحظات احساسی: ضبط لحظات احساسی و ویژه‌ای از مراسم عقد، از جمله لحظات عشق و وفاداری عروس و داماد یا خواندن عقد ایرانی سوژه های جذابی هستند.

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای عقد در کاژو

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای نامزدی در کاژو

خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای نامزدی می‌تواند یک تجربه جذاب و خاص برای زوج‌ها باشد. توجه به جزییات بخش مهمی از عملکرد تیم کاژو است، بر همین اساس می‌توانید خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای نامزدی را به این شکل بررسی نمایید.

  • تصویربرداری از لحظات احساسی: قطعا در جشن نامزدی لحظات احساسی خاصی را تجربه می‌کنید. بنابراین لازم است تا نسبت به تصویربرداری از لحظات حساس رویدادی به نام نامزدی، هوشیار باشید. خدمات تصویر برداری با ثبت لحظات شیرین شما یک عمر خاطره ناب ایجاد می‌کند.
  • فیلمبرداری از تمام بخش‌های رویداد نامزدی: بخشی از خدمات عکاسی و فیلمبرداری، در زمان آماده سازی پیش از مراسم ثبت می‌شود تا یادگاری شیرین داشته باشید.
  • استفاده از تجهیزات حرفه‌ای: ارائه خدمات با دوربین‌های 360 درجه برای ثبت تمام زاویه‌های مراسم، گیمبال برای جلوگیری از لرزش در فیلمبرداری و کرین برای ثبت ویدئو از نمای بالاتر و خاص می‌تواند بهترین خدمات در این بخش باشد.
  • تدوین و ویرایش ویدئو: در بطن خدمات عکاسی و فیلمبرداری نامزدی، ساخت یک کلیپ حرفه‌ای از تمام لحظات نامزدی با ویرایش موسیقی، افکت‌ها و فضاسازی خاص ایده جذابی است.
  • عکاسی با دستگاه‌های حرفه‌ای: استفاده از دوربین‌ها و تجهیزات حرفه‌ای با لنزهای متفاوت ایده خوبی برای ثبت تصاویر جذاب است.
  • سرویس تصویربرداری استریم یا Live: در بعضی از جشن‌های نامزدی که دور از برخی عزیزان برگزار می‌شود، سرویس تصویر برداری استریم برای حضور مجازی برخی عزیزان ارائه می‌شود. به این ترتیب همه قادر به حضور مجازی در این مراسم هستند.
  • عکاسی در مکان‌های خاص: ایجاد جلسات عکاسی در مکان‌های زیبا و منحصر به فرد می‌تواند ایده خوبی برای عکاسی و فیلمبرداری نامزدی باشد.
  • خدمات پس از نامزدی: بخشی از خدمات عکاسی و فیلمبرداری برای نامزدی مربوط به چاپ انواع عکس، فراهم کردن LED و … است.