پکیج تشریفات عروسی

زمانی که قصد برگزاری جشن عروسی دارید، در اولین اقدامات‌تان باید به یک تشریفات باکیفیت و خوب مراجعه کنید. اطلاع از قیمت و هزینه برگزاری جشن عروسی، وابسته به هزینه‌هایی است که توسط تشریفات مجالس عروسی اعلام می‌شود. کافی است پکیج تشریفات عروسی مدنظرتان را انتخاب کنید تا هزینه اجرای آن برای تعداد نفرات مهمانان‌تان را جویا شوید. پکیج تشریفات عروسی به شما نشان می‌دهد که نحوه پذیرایی از مهمانان چگونه است، چه خدماتی در جشن عروسی ارائه می‌شود؟ تعداد مهمان‌داران چند نفر است؟ چه نوشیدنی‌ها، غذاها و میزهای مزه‌ای چیده خواهد شد و در نهایت هزینه آن چقدر است! اطلاع از انواع مختلف پکیج تشریفات عروسی به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های برگزاری جشن عروسی را مدیریت کنید.

در ادامه قصد داریم اطلاعاتی در خصوص انواع پکیج تشریفات عروسی ارائه کنیم و چگونگی انتخاب مناسب‌ترین پکیج تشریفات عروسی را بررسی کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید.

پکیج تشریفات عروسی چیست؟

ابتدا بهتر است بدانید که پکیج تشریفات عروسی چیست و چطور تا این اندازه اهمیت دارد که کیفیت برگزاری جشن را تعیین کند. هر تیم تشریفات برای پذیرایی از مهمانان شما، پکیج تشریفات عروسی ارائه می‌کند. این پکیج‌ها انواع مختلفی دارند و با هزینه‌های گوناگون اجرا می‌شوند. پکیج تشریفات عروسی تعیین کننده خوراکی‌ها، نحوه پذیرایی، نحوه چیدمان میز مهمانان و میز VIP و همچنین خدمات جانبی مثل شمع آرایی، گل آرایی و سایر موارد است. برای راحت‌تر شدن محاسبه هزینه برگزاری جشن، تمام این خدمات در پکیج‌های مختلفی اعلام می‌شود. معمولا هر تشریفات، حداقل 3 پکیج مختلف برای جشن عروسی دارد. هزینه این پکیج‌ها متفاوت است و معمولا از کم به زیاد مشخص می‌شود. به همین دلیل در زمان مراجعه به دفتر تشریفات، با اسم‌هایی مثل پکیج تشریفات عروسی برنز، نقره‌ای و طلایی مواجه می‌شوید. این اسم‌ها می‌توانند شماره گذاری، تعیین سطح اقتصادی، الماس و یاغوت و… باشند.

لاکچری ترین پکیج تشریفات عروسی

استفاده از پکیج تشریفات عروسی چه مزایایی دارد؟

ذات انسان همیشه به دنبال محاسبه سود و منفعت است! به همین دلیل باید بدانید که استفاده از پکیج تشریفات عروسی چه مزیتی دارد؟ چرا باید از این پکیج‌ها استفاده کنید؟ هر تیم تشریفاتی براساس نوع مهمانان و مشتریان خود، اقدام به تهیه پکیج‌های گوناگونی می‌کند تا نیاز عروس و دامادها در بالاترین سطح و کیفیت پاسخ داده شود. پکیج تشریفات عروسی، تمام آن‌چه عروس و داماد برای برگزاری یک جشن عروسی فاخر به آن احتیاج دارند را ارائه می‌کند. معمولا پکیج تشریفات، شامل آیتم‌های مختلفی است که به شما اجازه می‌دهد در بهترین حالت ممکن از خدمات تشریفات استفاده کنید. فراهم کردن این حجم از امکانات توسط خود عروس و داماد و حتی خانواده ها غیرممکن است، چرا که برای لذت بردن از یک جشن بی عیب و نقص، باید همه چیز به بهترین شکل ممکن چیده شده باشد. برنامه ریزی دقیق برای تهیه مواد غذایی و خوراکی‌ها، به شکلی انجام می‌گیرد که همه آیتم‌ها تازه، بی عیب و نقص و عالی باشند. به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده پکیج مدنظرتان را انتخاب کنید و بدون نگرانی از نحوه برگزاری، از جشن لذت ببرید.

ارزان ترین پکیج تشریفات عروسی

آیتم‌های مختلف پکیج تشریفات عروسی

حتما برای شما جالب است که بدانید آیتم‌های مختلف پکیج عروسی چه چیزهایی است؟ تشریفات با در کنار هم قراردادن چه امکاناتی به شما خدمات ارائه می‌کند؟ آیا فقط خوراکی‌ها و نوشیدنی‌ها در لیست قرار می‌گیرند؟ در پاسخ باید گفت خیر! تقریبا تمام خدمات تیم تشریفات، از کترینگ و نیروهای مهماندار گرفته یا خدمات تیم دکوراسیون و چیدمان، همگی در این لیست قرار می‌گیرند. آشنایی با آیتم‌های مختلف این پکیج به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه و اطلاعات را کسب کنید.

  • دیزاین محوطه باغ عمارت
  • دیزاین فضای داخلی عمارت عروسی
  • ظروف پذیرایی از مهمانان
  • نحوه چیدمان ظروف و دیزاین میز مهمانان
  • نوع میز و صندلی ها و رومیزی مهمانان
  • نحوه دیزاین جایگاه عروس و داماد
  • ارائه خدمات گل آرایی
  • ارائه خدمات شمع آرایی
  • ارائه خدمات تزیین ماشین عروس و دسته گل عروس
  • ارائه خدمات آتلیه عکاسی و فیلمبرداری تخصصی
  • ارائه خدمات مزون لباس عروس و داماد
  • ارائه خدمات مرتبط با کارت عروسی یا کلیپ دعوت از مهمانان
  • ارائه خدمات مربوط به موسیقی، دی جی و موسیقی سنتی
  • ارائه خدمات پذیرایی انواع غذا، نوشیدنی و فینگرفود
  • ارائه خدمات خاص مثل حضور سلبریتی، مهماندار مخصوص کودک، مربی کودک و…
  • تامین تعداد کافی از مهمانداران جهت پذیرایی و ارائه خدمات
  • هماهنگی اتاق عقد، خنچه عقد و دیزاین فضا
  • ارائه خدمات عاقد برای عقد اسلامی و عقد ایرانی

پکیج پذیرایی عروسی

پکیج پذیرایی عروسی

یکی از آیتم‌های مهم در پکیج تشریفات عروسی، پکیج پذیرایی آن است. شما در این پکیج می‌توانید جزییات همه خوراکی‌ها، غذاها، نوشیدنی‌ها، فینگرفودها، میوه‌ها و شیرینی‌ها را مشخص کنید. پکیج‌های اقتصادی با مدیریتی قوی توسط تشریفات می‌تواند همه چیز را در لوکس‌ترین حالت ممکن اما با قیمت مناسب ارائه کند. اما پکیج‌های لوکس خصوصا در مجموعه کاژو، حس و حال یک پذیرایی شاهانه و لاکچری را ارائه می‌کند. به همین دلیل می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به انتخاب پکیج‌های گوناگون اقدام کنید و خاطره‌ای ویژه در ذهن مهمانان ثبت کنید. در ادامه به بررسی یک پکیج تشریفات عروسی در حوزه خوراکی می‌پردازیم تا جزییات آن را به شکل حدودی متوجه شوید.

1-غذاهای تزیینی لوکس

برخی از آیتم‌های پذیرایی در جشن‌های عروسی، به منظور زیباتر کردن میزهای سلف سرویس ارائه می‌شوند. ایجاد حس و حال پذیرایی شاهانه معمولا با سرو غذاهایی مثل بره کبابی، ماهی شیر، لابستر، بوقلمون، خاویار، صدف و ماهی سالمون است. نحوه چیدمان و تزیین این غذاها نیز به شکلی فاخر انجام می‌شود.

2-غذاهای اصلی ایرانی

غذاهای اصلی ایرانی معمولا شامل انواع خورشت قیمه، قرمه سبزی، فسنجان، خوراک زبان، خوراک مرغ و موارد این‌چنینی است که می‌توانید نوع گوشت و حجم آن را کم و زیاد کنید.

لوکس ترین پکیج تشریفات عروسی

3-غذاهای کبابی

غذاهای کبابی شامل انواع جوجه کباب، کباب برگ، کباب بوقلمون، کباب کوبیده، کباب بره، کباب میکس، کباب بختیاری و جوجه ترش است. این غذاها معمولا بر روی باربیکیو و به شکل تازه و خاص سرو می‌شوند.

4-انواع پلو

پلوهای مختلف برای استفاده در مراسم تهیه و ارائه می‌شود که مهمانان با استفاده از آن‌ها و انواع خورشت، گوشت و کباب که در جشن سرو می‌شود، می‌توانند از خودشان پذیرایی کنند. باقالی پلو با باقالی تازه و شوید تازه، زرشک پلو، آلبالو پلو، شیرین پل، مرصع پلو، پلو سفید زعفرانی و  پلوی یونانی از رایج‌ترین پایه‌های منو پکیج پذیرایی عروسی هستند.

5-انواع خوراک‌ها

در پذیرایی جشن‌های سلف سرویس، همه چیز به شکلی حرفه‌ای درنظر گرفته می‌شود. ذائقه افراد مختلف در جشن، باید به شکلی مطلوب پاسخ داده شود. به همین دلیل انواع خوراک جهت پذیرایی آماده می‌شود. شما می‌توانید برخی از موارد را حذف یا برخی دیگر را اضافه کنید. انواع خوراک بیف استروگانف، خوراک زبان، ژیگو، رولت گوشت، جوجه عربی و جوجه چینی از رایج‌ترین گزینه‌های این منو محسوب می‌شوند.

6-انواع غذای دریایی

معمولا در منوهای لوکس می‌توانید انواع غذاهای دریایی را مشاهده کنید. سرو شیک و خاص غذاهای دریایی مثل سوشی، ماهی قزل آلا، ماهی سفید، ماهی سالمون، شاه میگو و لابستر از جذابیت‌های این بخش محسوب می‌شود. تزیین ویژه میزهای پذیرایی سلف سرویس غذاهای دریایی نیاز به خلاقیت تیم دیزاین تشریفات دارد.

7-انواع اردو

میزهای اردو برای دیزاین و دورچین غذاها از جمله محبوب‌ترین آیتم‌ها هستند. استفاده از سبزیجات گرم و گریل شده با سس مخصوص، کوکو سبزی، انواع دلمه گیاهی و گوشتی، کشک و بادمجان، میرزا قاسمی و ماست و خیار از جمله محبوب‌ترین آیتم‌های میز اردو محسوب می‌شوند.

بهترین تشریفات مجالس عروسی تهران
خاص ترین پکیج تشریفات عروسی

8-انواع سالاد

یکی از محبوب‌ترین بخش‌ها خصوصا برای مهمانان گیاه‌خوار، همین بار سالاد است. استفاده از سالاد فصل، سالاد ماكاروني، سالاد شيرازي، سالاد الويه، سالاد سزار، سالاد مرغ، سالاد زیتون، سالاد اندونزي و چاپنيز از جمله گزینه‌های محبوب است که معمولا به شکلی زیبا دیزاین شده و بر روی میز بار سالاد قرار می‌گیرد. انواع سس‌های دست ساز و مناسب برای هر کدام از سالادها نیز، در این بخش چیده می‌شود.

9-انواع دسر

پذیرایی نهایی با همراهی دسرهای محبوبی مثل ژله میوه ای، کرم کارامل، پلمبیر، کیک بستنی، شارلوت، موس شکلاتی، دسر شکلاتی وانواع شات میوه می‌تواند بسیار شگفت انگیز باشد. چیدمان و نحوه تزیین این دسرها نیز اهمیت ویژه‌ای دارد که توسط تیم سفره آرایی و میز آرایی آماده سازی می‌شوند.

10-انواع فینگرفود

از جمله محبوب‌ترین خوراکی‌هایی که موجب انرژی بخشیدن به مهمانان جشن شما خواهد بود، فینگر فود است. این خوراکی‌های بند انگشتی با استفاده از شات‌ها، چوب‌های مخصوص و چنگال‌های خاص فینگرفود سرو می‌شوند. در طول جشن‌تان، از ابتدا تا دقایقی پیش از سرو غذا، مهمانداران با سینی‌های تزیین شده از فینگرفود درحال پذیرایی هستند تا مهمانان تحت هیچ شرایطی احساس گرسنگی و کمبود انرژی نداشته باشند.

11-انواع نوشیدنی سرد و گرم

نوشیدنی‌های سرد مثل انواع کوکتل‌ها، شیر موز، میلک شیک شکلات، انواع آبمیوه طبیعی و شیک‌های محبوب همگی در این منو قرار می‌گیرند. استفاده از نوشیدنی‌های گرم در فصول سرد سال بسیار گزینه مناسبی است. استفاده از نسکافه، قهوه، چای یا شیر کاکائو در این فصول به شدت توصیه می‌شود. این نوشیدنی‌ها در طول جشن عروسی توسط مهمانداران به مهمانان ارائه می‌شود.

12-انواع میوه و شیرینی

استفاده از انواع میوه‌های فصل انتخابی عروس و داماد به همراه شیرینی تر، خشک و انواع تارت برای پذیرایی ثابت بر روی میزهای مهمانان، گزینه مناسبی است که تا یک پذیرایی لوکس را تکمیل کند. میوه آرایی و قراردادن میوه‌های لوکس و استوایی می‌تواند به عنوان گزینه‌های پیشنهادی به پکیج شما اضافه شود.

نکته: توجه داشته باشید که تمام خدمات در تیم‌های تشریفاتی حرفه‌ای، به ازای حداقل 100 نفر ارائه می‌شود! اما تشریفات کاژو شرایط را برای برگزاری جشن و ارائه خدمات به تعداد کم‌تر نیز فراهم کرده است و با اندکی اختلاف قیمت این خدمات را به شکلی حرفه‌ای و فاخر ارائه می‌کند.

شیک ترین پکیج تشریفات عروسی

پکیج تشریفات عروسی شناور چیست؟

بسیاری از عروس و دامادها علاقه‌مند هستند تا گزینه‌هایی به منو پکیج تشریفات عروسی اضافه کرده یا تعدادی را کاهش دهند. به همین دلیل تشریفات کاژو نهایت همکاری را برای اضافه کردن یا کاهش دادن آیتم‌های مدنظر عروس و داماد از منو نهایی می‌کند. بدهی است که شما می‌توانید آیتم‌های مدنظرتان را به منو اضافه کنید و آیتم‌هایی که علاقه‌مند به آن‌ها نیستید، از منو حذف کنید. هرچند این موضوع باید با مشورت کارشناس این موضوع انجام شود تا هیچ اختلالی در روند برگزاری و تامین پکیج ایجاد نگردد.

انتخاب بهترین پکیج تشریفات عروسی کاژو

تیم حرفه‌ای کاژو برای پذیرایی از مهمانان شما ایده پردازی خوبی انجام می‌دهد تا مطابق با اولویت بندی پیشنهادی خودتان، لوکس‌ترین خدمات ارائه شود. پکیج‌های تشریفات عروسی کاژو بسیار هوشمندانه و مدیریت شده تهیه گردیده است تا بتوانید نهایت احترام را به مهمانان گذاشته و پذیرایی مطلوبی ارائه کنید. معمولا خدماتی مثل نورپردازی، موسیقی، دسته گل و گل آرایی در کنار خدمات انواع بار میوه، شکلات، آتش بازی و موارد این‌چنینی ارائه می‌شود. کیفیت سرویس دهی توسط مهمان‌داران کاژو به گونه‌ای است که به ازای هر 2-3 نفر 1 مهماندارد در نظر گرفته شده است تا پذیرایی خاطره انگیز و شاهانه‌ای را تجربه کنید.

بهترین قیمت پکیج تشریفات عروسی