آپشن های باغ تالار عروسی

آیا شما هم عاشق برگزاری یک جشن عروسی ایده‌آل هستید؟ برای داشتن جشن‌های خاص و دوست داشتنی، نیاز دارید تا اطلاعات‌تان را نسبت به آپشن های باغ تالار عروسی افزایش دهید. باغ تالارها پر از شگفتی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانید جشن عروسی یکی از مراسم‌های رسمی، خاص و خاطره انگیزتان را در آن برگزار کنید و خاطره‌ای شیرین در ذهن خودتان و مهمانان ثبت کنید. آپشن های باغ تالار عروسی نقش تعیین کننده‌ای در انتخاب ایفا می‌کنند. به همین دلیل باید برای انتخاب بهترین باغ تالارها، آپشن‌ها را مدنظر داشته باشید. در این مراسم مهمانان به همراه عروس و داماد شروع زندگی مشترک‌شان را در محیط با شکوهی جشن می‌گیرند. یکی از دغدغه‌های اصلی عروس و داماد و حتی خانواده‌های آن‌ها، برگزاری جشن عروسی آبرومندانه و باشکوه است. اطلاع از آپشن های باغ تالار عروسی و همچنین درک معیارهای مهم انتخاب تالار عروسی، از مهم‌ترین پارامترهایی است که باید برای آگاهی از آن زمان کافی اختصاص دهید. تیم تشریفات عروسی کاژو با فعالیت حرفه‌ای در این حوزه موفق شده است تا تجربیات صدها جشن عروسی را به شما منتقل کند و آگاهی‌تان را افزایش دهد.

پس تا پایان همراه ما بمانید تا هر چیزی که در تجربیات تیم تشریفات کاژو کسب کرده‌ایم، برای‌تان ارائه کنیم و آپشن های باغ تالار عروسی را برای‌تان شرح دهیم.

برای دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید.

آپشن های باغ تالار عروسی

جدیدترین آپشن های باغ تالار عروسی

باغ‌ تالارهای عروسی همواره در حال به‌روز شدن است.  آپشن‌های جدید و جذاب برای جشن‌های عروسی، همیشه می‌توانند شگفتی آفرین باشند. فضا سازی بی نظیر در لوکیشن‌های خاص، امکان یک تجربه فوق العاده را برای خاطره‌انگیزترین شب زندگی عروس و داماد فراهم می‌کند. به همین دلیل باید آپشن های باغ تالار عروسی را بشناسید. این روزها ایده پردازی برای ارائه آپشن‌های جدید، بسیار پر رنگ شده است. به همین دلیل لازم است برخی از آپشن های جدید در باغ تالارها را بشناسید.

  • فضاهای باز با سقف شیشه‌ای: برخی از باغ‌های تالار عروسی اکنون دارای فضاهای باز با سقف شیشه‌ای هستند. این فضا امکان ایجاد یک تجربه بی نظیر از گردش هوای طبیعی و نور خورشید را برای مهمانان فراهم می‌کند. معمولا در این فضاها می‌توانید بدون نگرانی از بارش باران و موارد این‌چنینی مراسم را برگزار کنید.
  • استفاده از تکنولوژی روز: برخی از باغ‌های تالار عروسی با استفاده از تکنولوژی‌های روز، مانند سیستم‌های صوتی و نورپردازی هوشمند، آتش بازی هوشمند، ارائه امکانات تصویری خاص و… می‌توانند محیط فوق العاده‌ای را برای تان ایجاد کنند تا یک تجربه عالی داشته باشید.
  • فضاهای چند منظوره: برخی از باغ‌ تالارهای عروسی اکنون دارای فضاهای چند منظوره هستند که به شما امکان می‌دهند تا مراسم عقد، مهمانی عروسی، و حتی مراسم‌های دیگر را در یک مکان برگزار کنید. این فضاها قابلیت طراحی و پیاده سازی خاصی دارند! شما می‌توانید با کمک تیم کاژو، دیزاین بی نظیری را در این فضا ها ترتیب دهید و از محیط مناسب برای برگزاری جشن عقد، مراسم‌های خاص و بخش‌های متنوع جشن استفاده کنید.
  • دکوراسیون خاص: یک تجربه بی نظیر از برگزاری جشن در محیط‌های خاص باغ عمارت ها، ارائه آپشن طراحی عمارت و باغ مطابق اصول معماری و سبک‌های خاصی است. به این ترتیب می‌توانید یک تجربه عالی کسب کنید و فضای دوست داشتنی را تجربه نمایید.
  • فضاهای سبز طراحی شده: در بحث ویژگی های باغ تالار عروسی، باید حتما به زیبایی فضای سبز توجه زیادی داشته باشید. باغ تالارها تلاش می‌کنند تا این آپشن را پر قدرت‌تر ارائه کنند و فضای دوست داشتنی در اختیارتان قرار دهند. استفاده از فضاهای سبز و طبیعی، همچنان یکی از محبوب‌ترین آپشن‌های باغ‌های تالار عروسی است که امکان ایجاد یک تجربه آرامش بخش را برای عروس و داماد فراهم می‌کند.

به طور کلی، باغ‌های تالار عروسی همواره در حال به‌روز شدن و ارائه آپشن‌های جدید برای جشن‌های عروسی هستند. به همین دلیل باید برای اجاره بهترین لوکیشن برگزاری جشن عروسی، از تیم کاژو کمک بگیرید و بهترین لوکیشن‌های این مجموعه را برای بازدید انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: لوکس ترین تشریفات ازدواج در تهران

جدیدترین آپشن های باغ تالار عروسی

چرا باید از آپشن های باغ تالار عروسی مطلع باشید؟

اکثر عروس و دامادها، در اولین تجربه برای برگزاری جشن عروسی اقدام می‌کنند. این رویداد مهم تنها یکبار در زندگی اکثر افراد اتفاق می‌افتد! پس بدیهی است که عدم تجربه در آن می‌تواند موجب پشیمانی و حسرت زیادی شود. به همین دلیل لازم است تا درک صحیحی از امکانات باغ تالار عروسی داشته باشید. دانستن آن‌چه می‌تواند به عنوان خدمات یا بدیهیات یک باغ عمارت ارائه شود، تصمیم گیری را برای مدیریت هزینه‌ها آسان‌تر می‌کند. به همین دلیل در این بخش آیتم های اضافه تالار عروسی و آیتم‌های عادی بر روی پکیج پایه امکانات باغ تالار را بررسی می‌کنید.

آپشن های باغ تالار عروسی

اجاره یک باغ عمارت لوکس و جذاب با امکانات مناسب، از اولین گام‌های برگزاری جشن عروسی است. این فضای شیک به شما اجازه می‌دهد تا دکوراسیون مدنظرتان را پیاده سازی کنید، جشن عقدتان را به همراه دکوراسیون خاص و یونیک برگزار کنید و همه چیز را مدیریت کنید.

آپشن های باغ تالار عروسی

بهترین و مناسب ترین آپشن های باغ تالار عروسی

2- پارکینگ مناسب

از امکانات مهم باغ عمارت عروسی، ارائه خدمات پارکینگ مناسب است. در یک باغ عمارت لوکس و فاخر، حتما فکری برای جا دادن خودروهای مهمانان شده است. دارا بودن پارکینگ جادار که امکان تردد تمامی ماشین‌ها در طول مدت زمان برگزاری جشن را فراهم کند، ویژگی مهم یک عمارت لوکس است. بسیاری از باغ عمارت‌های معمولی، یک فضای محدود برای پارکینگ مهمانان مشخص کرده‌اند که ماشین‌ها به شکل پازل در کنارهم قرار می‌گیرند. چنین فضایی تحت هیچ شرایطی استاندارد نیست و استفاده از آن موجب دردسر مهمانان است. چرا که هر فردی که اواسط جشن تصمیم به خروج از پارکینگ بگیرد، ناچار است تا منتظر جابه‌جایی چندین ماشین دیگر باشد! از سوی دیگر، در چنین پارکینگی مهمانان ناچار هستند تا سویچ خودرو را تحویل مسئول پارکینگ دهند تا در مواقع لزوم نسبت به جابه‌جایی خودرو آن‌ها اقدام شود. همین موضوع احتمالا خاطر مهمانان را مکدر می‌کند، چرا که به نوعی تجاوز به حریم خصوصی آن‌ها محسوب می‌شود. پس سعی کنید زمان بازدید از باغ عمارت، به این نکته توجه داشته باشید. موارد پیشنهادی کاژو به همراهان خود، از تمام این فیلترها گذشته است.

3- دکوراسیون خاص و جذاب

هرچند بسیاری از امکانات طراحی و اجرا دکوراسیون‌های خاص توسط تیم تشریفات کاژو امکان‌پذیر است، اما قطعا هزینه خاص خود را به همراه دارد. از سوی دیگر، هیچ تشریفاتی قادر به تغییر در معماری عمارت و امکانات جانبی آن نیست. به همین دلیل لازم است جزییات معماری سازه عمارت را درنظر داشته باشید. هرچه عمارت شما فضای بیرونی زیباتری داشته باشد، لوکس بودن جشن و فاخر بودن آن بیشتر نمایان می‌شود. یکی از ملزومات مهم جشن‌های لاکچری و باشکوه، برگزاری آن در باغ عمارت‌های لوکس و به نام است. مثلا، دارا بودن سردر زیبا هنگام ورود اهمیت فراوانی دارد. از سوی دیگر، ورودی عمارت از داخل باغ نیز، بخش مهمی است که مهمانان از آن عبور می‌کنند. نکته بعدی، دکوراسیون داخلی باغ عمارت است. فضای داخل، تزیینات سقف و دیوارها، جدا کننده‌های سالن و سرویس‌های بهداشتی، همگی در مجموع یک عمارت خاص و شیک را ایجاد می‌کنند. پس سعی کنید هنگام بازدید از باغ عمارت به این نکات توجه کنید. اگر به دیزاین خاصی علاقه‌مند هستید، حتما در زمان مشاوره با تیم کاژو بیان کنید تا عمارت‌های متناسب با سلیقه‌تان را معرفی کنیم.

دکوراسیون خاص و جذاب باغ تالار عروسی

4- انبار دکوراسیون و اکسسوری

در بیشتر باغ عمارت‌های لوکس، یک انبار وجود دارد که انواع اکسسوری و لوازم تزیینی مرتبط با چیدمان در آن قرار گرفته است. ظروف مختلف پذیرایی در سبک‌های متفاوت و میز و صندلی‌های متنوع با انواع رومیزی و تزیینات وجود دارد. اگر در زمان عقد قرارداد با باغ عمارت، هزینه استفاده از این انبار را ارائه کنید، می‌توانید تمام تزیینات آن را در فضای مناسب مشاهده کنید. درواقع، تیم تشریفات شما با ارزیابی کیفیت اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی این انبار، می‌تواند تصمیم بگیرد که در روز جشن عروسی به آن‌ها احتیاج دارید یا خیر. معمولا لوسترهای محوطه، شاه نشین‌ها، دکوراسیون روستیک، مبلمان محوطه و لوازم این‌چنینی در انبار وجود دارد. فاخر بودن لوازم این انبار به تشریفات کمک می‌کند تا هیچ لوازمی را، از انبار خود یا ظروف کرایه به باغ عمارت منتقل نکند و از همان موجودی انبار بهره ببرد. هرچند این امکانات تنها در برخی باغ عمارت‌ها وجود دارد و از جمله آیتم های اضافه تالار عروسی محسوب می‌شود.

5-امکانات محوطه باغ عمارت

یکی از بدیهی‌ترین آپشن های باغ تالار عروسی که عروس و داماد از باغ انتظار دارند، فراهم کردن محوطه زیبا و دیزاین شده است. رعایت اصول طراحی باغ و قرار دادن المان‌های مختلف روشنایی، جوی آب و استخرهای شیک با آب نما مناسب، پل‌های فانتزی و پله‌های جذاب در سطوح مختلف باغ، همگی از جمله مزایا و امکانات محوطه باغ محسوب می‌شود. گاهی یک محوطه آنقدر جذاب است که عروس و داماد تصمیم می‌گیرند بخش مهمی از جشن‌شان را در این محوطه برگزار کنند. قراردادن میز و صندلی‌های متنوع در این فضا نیز، موجب می‌شود تا همه چیز به زیباترین شکل ممکن خودنمایی کند. محوطه باغ عمارت نقش مهمی در برگزاری جشن‌تان دارد. به همین دلیل باید در این خصوص کمی ریزبین باشید و جزییات ماجرا را بررسی کنید. اگر برای انتخاب به همراه تیم تشریفات کاژو اقدام کنید، تمام این فیلترها به طور اتوماتیک بررسی می‌شود و کم و کاستی‌های آن با شما درمیان گذاشته می‌شود. این کار مزیت زیادی دارد و سبب می‌شود تجت هیچ شرایطی پس از عقد قرارداد پشیمان نشوید و کم و کاستی‌ها را بعد از آن مشاهده نکنید.

امکانات محوطه باغ عمارت

6-سازه‌های چند منظوره

یکی از آپشن های باغ تالار عروسی که باید در خصوص آن توجه زیادی داشته باشید، دارا بودن سازه‌های چند منظوره است. هر باغ عمارت لوکس، لازم است تا یک سالن مناسب برگزاری عقد داشته باشد. این سالن‌ها گاهی به شکل سالن شیشه‌ای در فضای عمارت لوکس قرار گرفته‌اند و گاهی نیز، به شکل یک آلاچیق چند منظوره در وسط آبنما واقع شده‌اند. در هر حال چنین فضایی می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن هیجان زده کند و حال و هوای برگزاری یک جشن اروپایی را به فضا ببخشد! وجود یک فضای مناسب جهت کافی شاپ یا چای خانه سنتی، از آیتم های اضافه تالار عروسی محسوب می‌شود. معمولا مهمانان ساعاتی برای استراحت در این فضا حضور پیدا می‌کنند و پذیرایی آش، چای ایرانی کمر باریک و نبات به همراه قلیان از جمله لوازم پذیرایی این بخش سنتی است. گاهی نیز، چنین فضایی مختص کافی شاپ یا قرار گرفتن ون کافه است که انواع نوشیدنی و کوکتل در آن سرو می‌شود و مهمانان حاضر در محوطه می‌توانند از خدمات این فضا استفاده کنند.

7- فضای سرگرمی کودک

برای عروس و دامادهایی که اقوام‌شان کودکان زیادی دارند، بهترین گزینه انتخاب باغ عمارتی است که کودکان در آن فضای مجزا و مناسبی داشته باشند. برای مثال، زمانی که یک زمین بازی مجزا یا اتاق بازی در اختیار کودکان قرار گرفته باشد، قطعا شاهد دویدن آن‌ها وسط سالن عروسی نخواهید بود. اگر تجربه عروس و دامادهای دیگر را جویا شوید، احتمالا از حضور بچه‌ها در جشن بسیار کلافه شده‌اند! عدم کنترل کودکان و زیر دست و پا بودن آن‌ها در بخش‌های مهم جشن عروسی مثل رقص تانگو، برش کیک و… به شدت آزار دهنده است. پس سعی کنید با مشاوران کاژو، این موضوع را درمیان بگذارید تا باغ عمارت مناسبی برای‌تان انتخاب کنند که زیرساخت مناسبی برای کنترل کودکان دارد. معمولا در چنین شرایطی تشریفات کاژو پیشنهاد فراهم کردن یک مربی مخصوص کودکان یا دعوت از عروسک‌های متحرک برای کنترل کودکان را می‌دهد. تدارک پکیج‌های سرگرمی کودکان به تعداد آن‌ها نیز فکر خوبی است. پس حتما در این زمینه با دقت و توجه بیشتری اقدام کنید تا روز جشن‌تان با حضور این کودکان خراب نشود.

آپشن های باغ تالار عروسی

8- نورپردازی مناسب

هرچند تشریفات شما حرفه‌ای و لوکس باشد، اما هیچ چیز جای نورپردازی اصلی عمارت عروسی و محوطه را نمی‌گیرد. اگر باغ عمارتی در این زمینه کم و کاستی داشته باشد، قطعا تاثیر آن را در تمامی ابعاد ماجرا مشاهده خواهید کرد. از آن‌جایی که اکثر بازدیدها در روز انجام می‌شود، گاهی هیچ امکاناتی برای مشاهده نور محوطه، سالن و فضای خارجی باغ عمارت وجود ندارد. به همین دلیل باید عکس و فیلم‌هایی از شب عمارت‌ها مشاهده کنید یا حتما در ساعات پایانی روز برای بازدید اقدام کنید. مشاورین کاژو با اطلاع از ویژگی‌های باغ تالارهای عروسی می‌توانند به بهترین شکل در انتخاب حساس این بخش، همراه‌تان باشند.

9- برق اضطراری

شاید اصلا تصورش را نکنید که اگر در ساعت برگزاری جشنی که ما‌ه‌ها برای آن زحمت کشیده‌اید، برق قطع شود تکلیف چیست؟ چطور در تاریکی مطلق یک باغ عمارت جشن را ادامه دهید؟ برای پیشگیری از چنین اتفاق ناخوش آیندی باید حتما وجود برق اضطراری در جشن را بررسی کنید. این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا شرایط غیرمعمول و اتفاقی را مدیریت کنید و بدون دغدغه جشن‌تان را ادامه دهید.

امکانات گران قیمت ترین باغ تالار عروسی

باغ‌ تالارهای عروسی با امکانات مختلفی ارائه می‌شود. شاید جالب باشد که بدانید ویژگی های باغ تالار عروسی، زیبایی بصری و کیفیت متریال‌های به کار رفته در ساخت و طراحی یک باغ عمارت، تا چه اندازه می‌تواند در محبوبیت و قیمت آن اثرگذار باشد! معمولا هرچه یک فضا لوکس‌تر باشد، ریزه کاری‌ها و زیبایی‌های بصری بیشتر است. قیمت بالای اجاره این لوکیشن‌ها نشان دهنده امکانات و خدمات بسیار لوکس و منحصر به فردی است که می‌توانید تجربه کنید. طراحان به نام از جمله متخصصینی هستند که این فضا را طراحی کرده‌اند. توجه به نیازهای احتمالی عروس و دامادها، کمک می‌کند تا بتوانید تجربه فوق العاده‌ای داشته باشید. فضاهای سبز و طبیعی با مناظر خیره ‌کننده و باغ‌های زیبا، از جمله امکانات رایجی است که در این فضاها تجربه می کنید. در بعضی از این لوکیشن‌ها، محیطی برای مراقبت و سرگرمی کودکان ساخته شده است که برای برگزاری یک عروسی همراه با حضور کودکان گزینه مناسبی است. ویژگی باغ تالار عروسی آپشن دار، ارائه خدمات خاص مثل بالن سواری، حضور عروس و داماد با کانسپت‌های گوناگون، امکانات حرفه‌ای در بارهای دیزاین شده و موارد این چنینی است.

امکانات دیگری که در باغ‌ تالارهای عروسی گران قیمت مشاهده می‌شود، شامل فراهم کردن بستر حرفه‌ای برای ارائه خدمات تیم کاژو است. شما می‌توانید با انتخاب یک لوکیشن خاص و جذاب، محیط مناسبی را فراهم کنید تا خدمات تیم کاژو به بهترین شکل ممکن ارائه شود. وجود فضاهای تفریحی خاص کودکان و بزرگسالان، بسیار دلپذیر است.

امکانات گران قیمت ترین باغ تالار عروسی

راهنمای انتخاب بهترین آپشن های باغ تالار عروسی

برای انتخاب بهترین باغ تالار عروسی برای مراسم خاص خود، باید حتما اصول مشخصی را بدانید. راهنمای انتخاب بهترین آپشن های باغ تالار عروسی، به شما کمک می کند تا بتوانید هوشمندانه انتخاب کنید. در این بخش راهنمای جامعی را ترتیب داده‌ایم تا بتوانید با آسودگی خیال، یک انتخاب مطلوب داشته باشید.

  1. مکان و محل قرارگیری: برای انتخاب بهترین باغ تالار، مکان آن بسیار مهم است. شما باید محلی را انتخاب کنید که به راحتی در دسترستان باشد. انتخاب فضایی که منظره زیبایی داشته باشد و محیط آن برای شما و مهمانان مطلوب باشد، بهترین گزینه است. یادتان باشد که وضعیت ترافیک را مدنظر قرار دهید.
  2. امکانات و خدمات: شما باید امکانات مدنظرتان را تصور کنید. انتخاب امکانات و خدماتی که برای‌تان ایجاد کننده یک شرایط ایده‌آل باشد، کمک می‌کند تا یک فضای عالی را انتخاب کنید. بررسی امکاناتی مانند تجهیزات نورپردازی و صوتی، تجهیزات تصویری، فضاهای سبز، پارکینگ، زیبایی‌های بصری محوطه و … به شما کمک می‌کند تا یک فضای عالی را انتخاب کنید.
  3. ابعاد و ظرفیت باغ: یک مرحله مهم برای انتخاب بهترین آپشن های باغ تالار عروسی، انتخاب فضایی است که ابعاد مناسب مهمانان‌تان را ارائه کند. شما باید مطمئن شوید که باغ عمارت مدنظرتان، ظرفیت کافی در اختیارتان قرار می‌دهد. این آپشن‌ها همگی کمک می کنند تا بتوانید غربالگری خوبی داشته باشید.
  4. مشاوره با تشریفات: تیم کاژو با تجربیات ارزشمند در حوزه برگزاری جشن‌ها خاص، به خوبی می‌تواند نیاز شما را پیش بینی کرده و برای انتخاب بهترین آپشن‌ها اطلاعاتی را ارائه کند.
  5. بودجه: مهمترین عامل در انتخاب باغ تالار، بودجه شماست. مطمئن شوید که هزینه‌های اجاره باغ تالار و خدمات دیگر با بودجه شما سازگار است. یادتان باشد که سطح برگزاری جشن، کاملا با بودجه شما مرتبط است.
  6. نظرات و تجربیات دیگران: نظرات و تجربیات افرادی که قبل از شما از این باغ تالار استفاده کرده‌اند، می‌تواند اطلاعات ارزشمندی را در اختیارتان قرار دهد. به همین دلیل حتما تحقیق کنید یا از تجربیات متخصصین کاژو کمک بگیرید.
  7. ایده پردازی کنید: اگر تیم تشریفات حرفه‌ای انتخاب کرده باشید، می‌توانید با ایده پردازی امکانات دلپذیر مدنظرتان را در این فضا پیاده سازی کنید. کاژو تمام جزییات و نیازهای شما را کشف کرده و به بهترین شکل ممکن آپشن های باغ تالار عروسی شما را ارائه می‌کند.

آپشن های 3 باغ تالار تهران

1. باغ تالار سیب یا پومه گاردن

باغ عمارت سیب یا پومه به عنوان یکی از باغ تالارهای آپشن دار شناخته می‌شود. این باغ عمارت به راحتی میتوانید در دسترس اهالی تهران و کرج باشد. با اندکی رانندگی می‌توانید به این لوکیشن بی نظیر برسید. دسترسی عالی برای مهمانان یکی از مهم‌ترین آپشن‌هایی است که می‌توانید مدنظر قرار دهید.

ظرفیت پذیرایی از 150 الی 200 نفر در این باغ عمارت پیش بینی شده است. فضاهای خام با معماری شیک، میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. به این ترتیب با خلاقیت تیم تشریفات کاژو، کمک می‌کند تا بتوانید هر چیزی که نیاز دارید را در این فضا اجرا کنید.

همه چیز درباره باغ عمارت سیب

2. باغ تالار فرمانیه

با توجه به تنوع آپشن های باغ‌های عروسی امروزی، انتخاب بهترین مکان برای برگزاری مراسم عروسی که ویژگی های مدنظر عروس و داماد را ارائه کند، یک چالش است. اما باغ عمارت فرمانیه، واقع در محدوده گرمدره، از جمله انتخاب‌های برتری است که برای جشن‌های عروسی، نامزدی و سایر مراسم، می‌توانید انتخاب کنید. این باغ با محیطی امن، دلنشین و زیبا، به همراه محوطه‌های سبز و زیبا، تبدیل به یک مکان لوکس و دلپذیر شده است.

عمارت زیبای این باغ به دلیل ساختار بسیار خاص و جذاب، هر چیزی که در ذهن‌تان برای رویای عروسی وجود داشته باشد را ارائه می‌کند. محوطه‌سازی باغ عمارت فرمانیه باعث شده است که این مکان دارای فضای سبز و بی‌نظیری باشد که با آبنماهای زیبا و مسیرهای جذاب، برای ورود عروس و داماد، محیطی شگفت‌انگیز و زیبا فراهم کرده است. آپشن های  ارائه شده در آلاچیق‌های سفید رنگ نیز ایده‌ای جذاب برای برگزاری یک مراسم عقد رویایی است.

با ارائه خدمات و امکاناتی آرامش بخش، باغ عمارت فرمانیه همراه با خدمات کاژو، بهترین خاطرات زندگی شما را به وجود می‌آورد. فاصله کم این باغ از تهران و کرج ، یک آپشن جذاب برای عروس و دامادها است.

همه چیز درباره باغ عمارت فرمانیه

3. باغ عمارت صدرا

به عنوان یکی از خفن ترین باغ عمارت های تهران، می‌توان به باغ عمارت صدرا اشاره کرد. این باغ عمارت به بهترین شکل ممکن می‌تواند هر چیزی که برای یک تجربه عالی نیاز دارید، در اختیارتان قرار دهد. ظرفیت تا 700 نفر، از جمله مواردی است که این فضا را مورد توجه قرار داده است.

فاصله نزدیک این لوکیشن به تهران و کرج، به شدت اهمیت دارد. سالن های خاص و ویژه این باغ عمارت، امکان اجرای هر چیزی را فراهم کرده است. باغ عمارت صدرا پر از آپشن‌هایی است که مهم‌ترین آن زیبایی معماری و محوطه است.

معرفی کامل باغ تالار صدرا

انتخاب باغ تالار عروسی با کاژو

تیم تشریفات کاژو با سال‌ها فعالیت در حوزه برگزاری جشن‌های لوکس و فاخر، به خوبی از معیارهای انتخاب یک فضای مناسب، لوکس و بی نقص مطلع است. ویژگی های باغ تالار عروسی لوکس و جذاب، برای متخصصین کاژو تعریف شده است. به همین دلیل از بین لوکیشن‌هایی که در اختیار تیم کاژو است، امکان انتخاب بهتری خواهید داشت. این لوکیشن‌ها معمولا پر از زیبایی بصری و امکانات مطلوب است. به همین دلیل خیلی راحت می‌توانید مسئولیت انتخاب را، به تیم کاژو بسپارید. انتخاب هوشمندانه باغ تالار عروسی، بخش مهمی از پروسه برگزاری جشن عروسی محسوب می‌شود. پس سعی کنید با توجه به تمام نکات بیان شده، انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید و با درک آپشن های باغ تالار عروسی، زیبایی این شب به یاد ماندنی را چند برابر کنید.

انتخاب باغ تالار عروسی با کاژو