انواع روف گاردن

اگر تصمیم بگیرید تا برای برگزاری یک جشن خاص اقداماتی انجام دهید، جا رزرو کنید و از تشریفات باکیفیتی کمک بگیرید، قطعا لازم است تا انواع لوکیشن‌ها را بشناسید. معمولا به دلیل برگزاری بیشتر مراسم‌ها و جشن‌ها در باغ تالارها، باغ عمارت‌ها و ویلاها، تجربه این مدل جشن‌ها برای همه وجود دارد. اما برگزاری جشن در انواع روف گاردن به تازگی ترند شده است. قطعا سبک برگزاری جشن در روف گاردن متفاوت است و باید حتما در چنین فضایی حضور داشته باشید تا جزییات ماجرا را بررسی کنید. تیم کاژو تجربیات زیادی در زمینه برگزاری جشن‌های کوچک و بزرگ در انواع روف گاردن دارد. به همین دلیل می‌تواند انواع آن‌ها را از بعدهای مختلف بررسی کند تا دید بهتری برای انتخاب داشته باشید.

اگر مایل هستید اطلاعاتی در خصوص انواع روف گاردن کسب کنید و نکات مهم در انتخاب آن را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

ضرورت شناخت انواع روف گاردن

ابتدا بهتر است به این موضوع اشاره کنیم که شناخت انواع روف گاردن چرا تا این اندازه اهمیت دارد؟ درک انواع روف گاردن به شما کمک می‌کند تا در زمان مراجعه حضوری و بازدید از روف گاردن‌ها، زوایای مهم و اثرگذار در جشن‌تان را ببینید. انواع روف گاردن با توجه به امکانات و شرایط می‌تواند هزینه‌های متفاوتی داشته باشد. هر شخص براساس اولویت‌هایی که در نظر گرفته است و استانداردهایی که برای برگزاری یک جشن لوکس و بی نقص در ذهن خود دارد، اقدام به اجاره انواع روف گاردن می‌کند. معمولا تیم‌های تشریفات مثل کاژو، به بهترین شکل انواع روف گاردن را اشراف دارند و می‌توانند متناسب با نیاز شما پیشنهاداتی کارساز و عالی ارائه کنند. پس اگر قصد دارید خودتان برای اجازه انواع روف گاردن اقدام نمایید، حتما این جزییات را مطالعه کنید.

انواع روف گاردن
بیشتر بدانید : قیمت منو تشریفات

با انواع روف گاردن آشنا شوید

روف گاردن‌ها با توجه به جزییات‌شان انواع مختلفی دارند، آن‌ها را می‌توان به دسته بندی‌های مختلف و مجزا بررسی کرد. در ادامه به انواع آن اشاره می‌کنیم.

1-روف گاردن‌های شمال تهران

روف گاردن‌ها در طبقه آخر ساختمان‌های بزرگ واقع شده‌اند. معمولا فضای بالای آخرین طبقه که پشت بام قدیم بود، به شکلی هوشمندانه و اصولی آماده سازی می‌شود تا محلی متنوع و پر از گل و گیاه باشد. روف گاردن‌هایی که در شمال تهران قرار دارند، فضایی لوکس و جذاب ارائه می‌کنند و دسترسی به آن‌ها نیز بسیار آسان‌تر است. اگر ساکن شرق و غرب باشید، قطعا مسافت مطلوبی را برای دستیابی به لوکیشن روف گاردن طی خواهید کرد. به دلیل همین دسترسی مطلوب و ویو عالی روف گاردن‌های شمال تهران بسیار پرطرفدار هستند. جالب است بدانید که آب و هوای تهران شبیه به چهار فصل است! در شمال تهران هوا همیشه چند درجه خنک‌تر و دلپذیرتر است. نزدیکی به کوه‌های شمال تهران از مزایایی است که روف گاردن‌های این نواحی را پرطرفدارتر کرده است. پس می‌توان یکی از انواع روف گاردن در تهران را، روف گاردن‌های شمال شهر معرفی کرد.

2-روف گاردن‌های جنوب تهران

یکی از لوکیشن‌های پرطرفدار و قیمت مناسب که می‌توانید برای برگزاری جشن تولد، مهمانی، دورهمی، عروسی و عقد رزرو کنید، روف گاردن‌های جنوب تهران است. این مناطق در بالاترین طبقه مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی، روف گاردن احداث کرده‌اند تا پذیرای جشن‌ها و مراسم‌ها باشند. معمولا روف گاردن‌های جنوب شهر ارزان قیمت‌تر است. دسترسی به این لوکیشن‌ها بسیار مشکل‌تر از لوکیشن‌های شمال تهران است. شلوغی و ترافیک در کنار تراکم بالای ساختمان‌ها موجب شده است تا دسترسی مشکل باشد. ارتفاع کم نسبت به نقاط تپه‌ای و کوهستانی تهران، شانس داشتن آب و هوای مطلوب یا ویو دلپذیر را محدود کرده است. به همین دلیل اکثر روف گاردن‌های این نواحی به شکل دیوار سبز یا تکنیک‌های این‌چنینی فضای اطراف را محدود کرده‌اند.

3-گنجایش روف گاردن‌ها

یکی از انواع روف گاردن که می‌توانید برای جشن‌های بزرگ رزرو کنید، روف گاردن‌های بزرگ با گنجایش بالا است. در این فضاها معمولا گنجایش تاحدی زیاد است که قابلیت برگزاری جشن عروسی، نامزدی، تولدهای بزرگ و مراسم مناسبی وجود دارد. نقطه مقابل این فضاها، روف گاردن‌هایی است که بالای ساختمان‌های مسکونی و برج‌های نسبتا کوچک واقع شده‌اند. این روف گاردن‌ها گنجایش محدودی دارند و می‌توانید برای برگزاری جشن‌های زیر 100 نفر از آن‌ها استفاده کنید. برگزاری جشن تولد، دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌ها در این فضا بسیار هیجان انگیز است. پس سعی کنید برای اجاره روف گاردن، گنجایش آن و تعداد مهمانان را درنظر داشته باشید.

آشنایی با انواع روف گاردن | جدیدترین انواع روف گاردن

4-روف گاردن با امکانات کامل

روف گاردن‌های گران قیمت یکی از پرطرفدارترین انواع روف گاردن محسوب می‌شوند. دلیل محبوبیت آن‌ها هزینه بالای اجاره نیست! بلکه امکاناتی است که توسط این فضا ارائه می‌شود. مثلا، وجود سرویس بهداشتی در روف گاردن یکی از ضروریاتی است که معمولا افراد در زمان اجاره اصلا به آن توجهی ندارند. به همین پس از پرداخت بیعانه و رزرو فضا یا حتی برگزاری جشن، متوجه این کاستی خواهند شد. به همین دلیل حضور متخصص تشریفات در کنارتان می‌تواند ریسک انتخاب‌های هیجانی را کاهش دهد و نکات مهم را گوشزد کند. روف گاردنی که دارای سرویس بهداشتی در همان طبقه باشد، رفاه عالی برای مهمانان ایجاد می‌کند. چرا که هیچ نیازی به جابه جایی در طبقات وجود ندارد و بدون دردسر می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. از سوی دیگر، وجود امکاناتی مثل اتاق رختکن یا پرو به مهمانان اجازه می‌دهد تا در محیطی مناسب آماده شوند و لباس‌های اضافی را در همین فضا قرار دهند. بدیهی است که نبود چنین امکاناتی موجب بهم ریختگی سالن روف گاردن و محل جشن‌تان خواهد شد. چرا که هر فرد لباس‌ها و لوازمش را بر روی میز و صندلی‌ها قرار می‌دهد و همه زحمات شما برای دیزاین لوکس و برگزاری جشنی بی نظیر هدر خواهد رفت. پس سعی کنید با درک انواع روف گاردن، به این جزییات توجه کنید و آن‌ها را در اولویت قرار دهید.

5-روف گاردن بدون امکانات جانبی

گاهی هدف از انتخاب یک روف گاردن بدون امکانات، صرفه جویی در هزینه ها است. در چنین شرایطی می توانید روف گاردن‌هایی را انتخاب کنید که شرایط خاصی در آن حاکم است و امکانات مدنظر یا ضروری چندان پیش بینی نشده است. مثلا اجاره روف گاردنی که دارای سرویس بهداشتی یا اتاق رختکن نیست، برای برگزاری جشن‌های کوتاه یا غیر رسمی چندان مشکلی ندارد. هرچند این مدل روف گاردن‌ها زحماتی را به مهمانان تحمیل می‌کنند، اما چاره‌ای نیست. استفاده از سرویس بهداشتی در طبقات دیگر یا برپایی رگال مخصوص لباس و آینه در فضای گوشه روف گاردن می‌تواند نیاز شما به این امکانات را پاسخ دهد.

6-انواع روف گاردن‌ها از نظر مشرفیت

حریم خصوصی برای همه افراد اهمیت ویژه‌ای دارد. هیچ شخصی از اینکه نگاه‌های مختلف در مراسم و جشن خصوصی خود داشته باشد، خوشحال نخواهد بود. به همین دلیل لازم است تا از نظر مشرفیت روف گاردن‌ها را بررسی کنید. مثلا روف گاردن‌هایی که در برج‌های بلند قرار دارند، علاوه بر ویو جذاب و زیبا مشرفیت کمی دارند. در بسیاری از آن ها هیچ مشرفیتی وجود ندارد و شما با خیالی آسوده می‌توانید بدون نگرانی از وجود نگاه‌های غریبه، جشن‌تان را برگزار کنید. شناخت انواع روف گاردن از نظر مشرفیت، بسیار اهمیت دارد. روف گاردن هایی که در بالای ساختمان‌های کوتاه، مجتمع‌های کوتاه یا پاساژهای کم طبقه واقع شده‌اند، مشرفیت زیادی دارند. معمولا در این فضاها تا حد نسبتا رضایت بخشی شاهد ایجاد دیوارهای سبز یا فضاهای خصوصی بدون مشرف هستیم، اما باز هم آن چه از فضای بدون مشرفیت نیاز دارید، برآورده نمی‌شود.

7-انواع روف گاردن از نظر امنیت

موضوع امنیت در برگزاری جشن‌ها بسیار مهم است. گاهی عدم وجود یکپارچگی و اتفاق نظر در مدیریت ساختمان‌های مختلف، موجب بروز اختلاف می‌شود و دود آن به چشم فردی است که این فضا را اجاره کرده است. مثلا، در ساختمان‌هایی که پذیرش صدای موسیقی، ورود مهمانان متفاوت و تجهیزات جشن وجود نداشته باشد، معمولا در اواسط جشن شاهد اعتراضات متعدد هستیم. گاهی این اعتراضات منجر به حضور پلیس و دعواهای فیزیکی می‌شود، در حالی‌که قطعا شخص برگزار کننده مراسم برای برپایی آن در محیط روف گاردن هزینه زیادی پرداخت کرده است و مشکل درون ساختمانی هیچ ارتباطی با فرد ندارد! اما در نهایت جشن او دچار مشکل می‌شود. به همین دلیل باید حتما از این جزییا مطلع باشید و حسابی تحقیق کنید. تشریفات کاژو به جهت اهمیت موضوع امنیت و برگزاری جشن‌های بی دردسر، تنها روف گاردن‌هایی را معرفی می‌کند که هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد و بتوانید جشن بی عیب و نقصی را برگزار کنید.

انواع روف گاردن در تهران | انواع روف گاردن لوکس و خاص

8-انواع روف گاردن از نظر دکوراسیون

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در زیبایی و لوکس بودن روف گاردن اثرگذار خواهد بود، موضوع دکوراسیون است. معمولا دیزاین یک روف گاردن، به کمک متریال‌های مختلف فلز، چوب، سنگ و شیشه انجام می‌گردد. استفاده از نشیمن‌های مختلف، نیمکتی و صندلی با آلاچیق‌های ترمووود و آبنمای جذاب همیشه فضا را هیجان‌‌انگیزتر نمایش می‌دهد. زمانی که قصد دارید یک روف گاردن بی نظیر را برای جشن‌تان انتخاب کنید، باید به موضوع تفاوت‌ دکوراسیون‌ها توجه کنید. سبک برخی روف گاردن‌ها بسیار کلاسیک و لوکس است. در این فضاها خبری از چوب و طرح‌های مدرن مشاهده نمی‌کنید. همه چیز با سرستون‌های سنتی و دیزاینی شبیه به قصرهای لوکس بنا شده است. اگر طرفدار این سبک روف گاردن باشید، کمی انتخاب محدودتری را تجربه می‌کنید. چرا که بیشتر روف گاردن‌ها حال و هوایی مدرن دارند. معمولا روف گاردن‌های مدرن شرایط را برای دیزاین جشن‌های مختلف و برپایی تم‌های مدنظر آسان‌تر می‌کنند. به همین دلیل باید در زمان انتخاب به این موضوع توجه داشته باشید.

چگونگی انتخاب یکی از انواع روف گاردن

باتوجه به انواع روف گاردن که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، انتخاب کار مشکلی به نظر می‌رسد. اگر شما مشاوری حرفه‌ای با سابقه برگزاری جشن‌های این‌چنینی در کنارتان نداشته باشید، قطعا شرایط پر استرسی را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بدانید که با یادداشت نیازها، انتظارات، اهداف و محدودیت‌ها می‌توانید از میان گزینه‌هایی که از نظر نوع فضا و امکانات با شما هماهنگی دارد، یکی را انتخاب کنید. معمولا درک انتظارات و هدف از برگزاری جشن، می‌تواند تا حد زیادی همه چیز را برای‌تان روشن کند. درک محدودیت‌های فضاهای مختلف روف گاردن‌ها، در کنار هزینه اجاره آن‌ها می‌تواند غربالگری دقیقی برای‌تان انجام دهد تا همه چیز را خیلی روشن و واضح ببینید و انتخاب کنید. توصیه ما به شما، مراجعه به یک تیم تشریفات قوی در این زمینه است. چرا که مزایای اجاره روف گاردن از طریق تیم تشریفات بسیار بالا است. کاهش هزینه‌ها، اشراف به همه ابعاد ماجرا و شناخت دقیق رویدادهای پیش بینی نشده در جشن‌ها، همگی به شما امکان برگزاری یک جشن لوکس و بی نقص را ارائه می‌کند.

اجاره انواع روف گاردن با کاژو

همان‌طور که در بالا نیز اشاره شد، تیم کاژو می‌تواند همه چیز را برای برگزاری یک جشن بی عیب و نقص آماده کند. به همین دلیل باید حتما در خصوص روف گاردن با تیم کاژو مشورت کنید. گزینه‌های مطمئن، با سابقه درخشان و امکانات واقعی، در اختیارتان قرار داده می‌شود که پس از بازدید می‌توانید مناسب‌ترین آن‌ها را اجاره کنید. کاهش هزینه‌ها و اطمینان خاطر از برگزاری یک جشن با بالاترین استانداردهای روز دنیا، از مزایای همراهی تیم ما است.

انواع روف گاردن کلاسیک و لاکچری