متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی

برگزاری جشن عروسی یکی از پیچیده‌ترین و پر جزییات‌ترین جشن‌هایی است که معمولا تنها یک بار در زندگی هر فرد رخ می‌دهد. آبرو، اعتبار و خاطره خوش آن تا سال‌های سال همراه شما است. به همین دلیل تمام این آیتم‌ها موجب شده است تا برگزاری جشن عروسی باکیفیت و مطلوب تبدیل به کاری مهم، حیاتی و پیچیده شود. چرا که هرگونه اشباه، ناهماهنگی و عدم تعهد، تیری به سمت اعتبار و آبروی میزبان است. ساخت خاطره خوش از جشن عروسی، یکی از چارچوب‌های مهم و اساسی تشریفات کاژو است. ضرورت عقد قرارداد صحیح با درنظر گرفتن منافع میزبان و برگزار کننده یا همان تیم تشریفات، از کارهای مهمی است که باید انجام دهید. آشنایی با متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی به شما کمک می‌کند تا بدون نگرانی و دغدغه، پیش از نهایی شدن قرارداد نکاتی را بدانید. درک این نکات به شما کمک می‌کند تا عملکرد یک تشریفات باکیفیت را تشخیص دهید.

اگر شما نیز تمایل دارید اطلاعاتی درخصوص متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی کسب کنید و نکات مهم در زمان عقد قرارداد با تشریفات را بدانید، تا پایان همراه ما باشید.

برای اطلاع و آگاهی از خدمات تشریفات مجالس کاژو اینجا کلیک کنید یا با شماره 09128465513 تماس بگیرید.

متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی لوکس و فاخر

اهمیت قرارداد تشریفات مجالس عروسی

شاید در ذهن‌تان عقد قرارداد با تشریفات مجالس عروسی، چندان کار پیچیده‌ای نباشد. به هر حال شما قصد دارید یک جشن لوکس و جذاب برگزار کنید و تشریفات به شما متعهد شده است تا این جشن را به بهترین شکل ممکن برای‌تان رقم بزند!  این ایده آل‌ترین شرایطی است که می‌توان تصور کرد. متاسفانه همیشه ماجرا به این شکل جلو نمی‌رود. کم و کاستی‌ها، تغییر کیفیت غذا و خوراکی‌ها، کاهش حجم خرید لوازم موردنیاز پذیرایی، ارائه خدمات ضعیف و همچنین عدم توجه به خواسته‌های مشتری همگی از جمله مشکلاتی است که بسیاری از افراد، با قرارداد تشریفات ناقص تجربه می‌کنند. به همین دلیل لازم است تا حتما با متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی آشنایی داشته باشید و مطابق با همان جزییات مدنظرتان، در زمان عقد قرارداد مواردی را اضافه کرده یا تغییر دهید. قرارداد یک سند قانونی است که شامل تعهد شما به تشریفات و همچنین تشریفات به شما است. براساس این سند قانونی، می‌توانید هرگونه تخلف و عدم ارائه سرویس مطابق با نیازتان را در مراجع قانونی مطرح کرده و ضرر و زیان دریافت کنید. از سوی دیگر، مکتوب کردن تمام قول و قرارها موجب می‌شود تا برگزار کننده و میزبان، هر دو به قول و قرارها آگاه باشند و تصورات خودشان را جایگزین موارد توافق شده ندانند!

نکته: حتما ریز جزییات توافق را در این قرارداد عقد کنید و تحت هیچ شرایطی به توافق کلامی اکتفا نکنید. اگر بندی به قرارداد اضافه شده است، باید در یک توضیحات توسط تشریفات و میزبان نسبت به آن تاییدیه اعلام کنید و با امضا به آن بند از قرارداد وجهه قانونی بخشید.

خدمات مندرج در متن قرارداد تشریفات مجالس

شما به عنوان یک میزبان یا کارفرما در موضوع تشریفات مجالس، باید بدانید که خدمات مندرج در متن قرارداد تشریفات مجالس شامل چه مواردی است. تشریفات به چه چیزی متعهد است و چه خدماتی یا هماهنگی‌هایی با تشریفات خواهد بود! نوشتن این جزییات به شما کمک می‌کند تا آگاهانه برای برگزاری یک جشن لوکس و خاص اقدام کنید. مثلا اگر هماهنگی حضور یک سلبریتی با تشریفات است، حتما نام شخص، ضرورت هماهنگی و ضرر و زیان عدم تعهد به حضور فرد را درج کنید. اگر هماهنگی حضور تیم موسیقی با خودتان است، قطعا در متن قرارداد نیازی به درج اطلاعات آن نیست اما باید اظهار کنید که خودتان مسئولیت تمام وکمال هماهنگی را برعهده دارید تا هیچ مسئولیتی شامل تشریفات مجالس نباشد.

برای دریافت مشاوره تخصصی در واتساپ کلیک کنید.

جدیدترین متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی

نوع قرارداد تشریفات مجالس از نظر حقوقی چیست؟

اگر بخواهید بدانید که متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی دقیقا چیست و از نظر قانونی این قرارداد شامل چه تیپ قراردادی است، باید گفت که قرارداد تشریفات مجالس به عنوان قرارداد پیمانکاری شناخته می‌شود. درواقع، شما مبلغی را در قرارداد ذکر می‌کنید، نحوه پرداخت را مطابق با مراحل کار درج می‌کنید و برای برگزاری جشن‌تان قوانینی را ذکر می‌کنید. تیم تشریفات به مدیریت یک فرد حقیقی یا به شکلی حقوقی با شما قرارداد را امضا می‌کند تا به عنوان پیمانکار مسئول اجرای تمام مواردی باشد که در متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی ذکر شده است.   این قرارداد به شکل پیمانکاری تک نفره یا گروهی تنظیم می‌شود که این موضوع وابسته به قوانین داخلی تشریفات دارد. معمولا مسئولیت برگزاری و عقد قرارداد مطابق با موارد درج شده در قرارداد تشریفات مجالس عروسی، با شخص برگزار کننده، تشریفات یا همان مدیریت تشریفات است. قراداد تشریفات به عنوان یک قرارداد نامعین شناخته می‌شود. بدین معنی که هیچ پیشبینی قانونی برای آن وجود ندارد و طرفین باید مطابق با قوانین مندرج در متن قرارداد، نسبت به آن متعهد باشند. از سوی دیگر این قرارداد معوض است؛ به این معنا که ارائه خدمات در پی پرداخت وجه انجام می‌شود و رایگان نیست. قرارداد تشریفات به عنوان یک قرارداد عهدی شناخته می‌شود. به این معنا که پیمانکار و تشریفات هردو برای انتقال مالکیت یک مال قرارداد امضا نمی‌کنند! بلکه تعهد کاری موجب عقد این قرارداد شده است و در پی آن خدمات ارائه می‌شود.

مبالغ هر خدمات را جداگانه در قرارداد ذکر کنید

یکی از مهم‌ترین پارامترهایی که در زمان بروز مشکل برای‌تان کاربردی است، درج هزینه‌های خدمات در قرارداد است. شما باید تمام مواردی که در قرارداد ذکر کرده‌اید را، به تفکیک و با جزییات کامل بنویسید. سعی کنید حتما در متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی، بررسی کنید که آیا خدمات به تفکیک درج شده است یا خیر! مثلا باید مشخص کنید که منو شماره X مطابق با آیتم‌های درج شده در ضمیمه X به قیمت Y ارائه می‌شود. یا ذکر کنید که خدمات آتش بازی با تعداد X آبشار، X فشفشه و X منور، در فضای باغ درنظر گرفته شده است. با درج این توضیحات اگر به هر دلیلی مثل نقص فنی، عدم امکان آتش بازی در لوکیشن مدنظر و هر رویداد دیگری، امکان اجرایی شده این آیتم وجود نداشته باشد می‌توانید مطابق با قرارداد هزینه آن را پس بگیرید. پس حتما در متن قراردادتان به این نکته توجه کنید و همه جزییات را بیان کنید تا بدون مشکل با کم‌ترین دل نگرانی قرارداد جشن عروسی با ببندید.

متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی در 1401

ویژگی خدمات را شرح دهید

شما باید قراردادتان را طوری بنویسید که در صورت عدم اجرایی شدن آن از سوی تشریفات، یک سند قانونی برای اثبات این تعهد داشته باشید. مثلا اگر نوشته باشید اجاره باغ عمارت به قیمت X تومان توسط تشریفات انجام می‌شود؛ تیم تشریفات می‌تواند یک باغ عمارت در جنوب تهران را برای‌تان رزرو کند درحالی‌که شاید استاندارد مدنظر شما یک باغ عمارت در گرمدره بوده باشد! یا اگر درج کنید که اجاره لوکیشن برگزاری عروسی به مبلغ X در شرح خدمات تشریفات لحاظ گردیده است؛ تشریفات می‌تواند به سلیقه خود یک تالار، عمارت، ویلار، خانه و روف گاردن را برای‌تان رزرو کند! چرا که هیچ ویژگی و چارچوبی برای این انتخاب لحاظ نکرده‌اید. بهترین کار نوشتن دقیق مورد توافق است! مثلا درج کنید که اجاره باغ عمارت سفید در گرمدره برای وسط هفته یا پایان هفته به مبلغ X تومان برعهده تشریفات است. با این اقدام هرگونه تخلف و عدم هماهنگی را می‌توانید متوجه شده و در محاکم قضایی دنبال کنید.

فکر روز مبادا باشید

متاسفانه سرنوشت و رویدادهای آن قابل پیشبینی نیست و هیچ‌کس از رخدادهای آینده باخبر نیست. گاهی تصمیم زوج برای برگزاری جشن عروسی تغییر می‌کند یا تصمیم به مهاجرت، جدایی، عدم برگزاری جشن عروسی در تهران و موارد این‌چنینی گرفته می شود. در این شرایط باید به بند مهمی به نام “شرایط انصراف یا فسخ قرارداد” مراجعه کنید. اگر هیچ شرایطی برای خودتان درنظر نگرفته باشید، تیم تشریفات می‌تواند نسبت به عدم عودت تمام وجه اقدام کند و طی کردن مراحل قانونی برای‌تان پر هزینه و معمولا غیرکاربردی است. پس حتما در بند مهم انصراف، شرایط را ذکر کنید که با کسر مبلغ X تومان از پیش پرداخت به عنوان خسارت تشریفات نفر دوم یا میزبان می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام کند. این موضوع در خصوص میزبان نیز صدق می‌کند و میزبان می‌بایست با پردخت خسارت به مبلغ X تومان حداقل 1 ماه پیش از تاریخ برگزاری جشن، حق فسخ دارد! زمان و مبلغ تمام این آیتم‌ها برعهده مذاکرات و تصمیم گیری در زمان عقد قرارداد است.

بیشتر بدانید: اجاره باغ تالار کوچک در تهران

متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی در تهران

زمان اجرای  تعهدات در قرارداد

در قرارداد ویژه تشریفات مجالس، باید حتما در متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی زمان اجرای تعهدات را ذکر کنید. درج تاریخ و زمان دقیق این خدمات به شما اجازه می‌دهد تا هرگونه تخلف و عدم ارائه خدمات را شامل جریمه بدانید. حتما تاریخ روز عقد قرارداد را درج کنید و تاریخ دقیق مراسم مدنظرتان با بنویسید. زمان اجرای تعهدات تشریفات، باید به گونه‌ای شفاف مشخص باشد. مثلا درج کنید که تاریخ جشن روز X است و ساعت برگزاری از ساعت 18 الی 24 تعیین شده است. هرگونه اضافه شدن ساعت جشن پس از ساعت 24 امکان پذیر نیست یا شامل پرداخت X تومان بابت ارائه خدمات مهمانداردان، تیم موسیقی و لوکیشن جشن خواهد بود.

چگونگی پرداخت مبالغ را تعیین کنید

قوانین هر تیم تشریفاتی با دیگری متفاوت است. کاژو همه چیز را بر پایه تعهدات مطرح شده و مذاکرات حضوری می‌داند. شما باید حتما چگونگی پرداخت تعهدات مالی را درج کنید. هرگونه پرداخت باید در چارچوب همین تعهدات باشد. مثلا در زمان عقد قرارداد مبلغ 50% از هزینه کل خدمات مندرج در قرارداد پرداخت شود و برای پرداخت مبالغ دیگر در X چک یا نوبت پرداخت به تاریخ‌های مشخص انجام شود. برخی از قراردادها وجه مشخصی به عنوان وجه ضمان یا وجه حسن انجام کار، نزر میزبان باقی می‌ماند تا پس از پایان جشن عروسی یا در زمان چیدن تمامی میزهای سلف سرویس، این وجه پرداخت می‌شود. معمولا اگر اطمینان 100% به کیفیت ارائه خدمات وجود داشته باشد، این مبلغ نیز پیش از جشن عروسی پرداخت می‌شود؛ چرا که هیچ نگرانی از بابت کار بی کیفیت و عدم تعهد به بندهای قرارداد‌ وجود ندارد.

روف گاردن چیست؟
متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی

خسارات را درج کنید

تیم برگزار کننده و میزبان هردو موظف هستند تا در صورت عدم تعهد به تمام بندهای قرارداد، ایجاد تخریب و موارد این‌چنینی، خسارت پرداخت کنند. مثلا درصورت هرگونه جابه‌جایی روز جشن برخلاف زمان قرارداد، مبلغ X% از کل قرارداد به عنوان خسارت کسر می‌گردد. درصورت هرگونه کم و کاست در موارد تعهد شده قرارداد، مبلغ کل آن خدمات از کل هزینه قرارداد کسر می‌شود. این خسارات در خصوص تمام خدمات تعهد شده در قرارداد مشخص می‌شود. هرگونه خسارتی که توسط مهمانان و عوامل مرتبط با میزبان به تجهیزات، لوازم و ظروف وارد شود، جبران آن بر عهده میزبان خواهد بود. پس یادتان باشد که قرارداد صحیح و متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی، برای هر دو طرف قرارداد ضروری است و منفعت دارد.

بهترین متن نمونه قرارداد تشریفات مجالس عروسی